Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Ik heb ook de nuvaring en ben ook erg tevredenHij is gelukkig nog nooit gebroken, ik denk dat hij dan ook niet zo makkelijk zou blijven zitten eigenlijk.
En ik vind 16 ook wel erg jong om een mirena te zetten eigenlijk. Ik neem aan dat je een vriendje hebt? No Offense, maar als het uitraakt dan kun je met de pil makkelijker stoppen. Hoe minder hormonen in je leven hoe beter dacht ik zo.
thabs schreef:Ik hoor van veel mensen dat ze er ineens veel dikkere borsten van krijgen...
Is dat zo? >;)
thabs schreef:Ik hoor van veel mensen dat ze er ineens veel dikkere borsten van krijgen...
Is dat zo? >;)
noami10 schreef:Ben ook voor even aan de pil, ben 11. Want ik heb binnenkort kamp en anders zou ik het midden in kamp worden en ik heb altijd super veel buikpijn en rugpijn als ik ongesteld ben dus daarom voor 'n maandje. Ik weet al niet meer hoe die heet... Ik heb m'n moeder gewoon de huisarts laten bellen en die heeft het geregeld. Ik vergeet hem niet ofzo, maar ben wel al 'n x d'r bijna in gestikt![]()
Dat kwam doordat ik hem ff wilde doorslikken met wat cola en toen moest ik hoesten en lachen
En toen stikte ik er dus bijna in, maar snel nog wat gedronken en het ging weer goed
thabs schreef:@Cootjuh: snap ik.
Maar niet dat ik in No-time van die big-boobs heb, want ds niet de bedoeling he;)
LittleRose schreef:poes schreef:Ik heb ook de nuvaring en ben ook erg tevredenHij is gelukkig nog nooit gebroken, ik denk dat hij dan ook niet zo makkelijk zou blijven zitten eigenlijk.
En ik vind 16 ook wel erg jong om een mirena te zetten eigenlijk. Ik neem aan dat je een vriendje hebt? No Offense, maar als het uitraakt dan kun je met de pil makkelijker stoppen. Hoe minder hormonen in je leven hoe beter dacht ik zo.
Ja heb idd een vriendmaar daar gaat het niet om. Wil het gewoon voor mezelf. En vroeg me af of ze dat zouden doen bij 16 jarige ?!
Suzanne F. schreef:noami10 schreef:Ben ook voor even aan de pil, ben 11. Want ik heb binnenkort kamp en anders zou ik het midden in kamp worden en ik heb altijd super veel buikpijn en rugpijn als ik ongesteld ben dus daarom voor 'n maandje. Ik weet al niet meer hoe die heet... Ik heb m'n moeder gewoon de huisarts laten bellen en die heeft het geregeld. Ik vergeet hem niet ofzo, maar ben wel al 'n x d'r bijna in gestikt![]()
Dat kwam doordat ik hem ff wilde doorslikken met wat cola en toen moest ik hoesten en lachen
En toen stikte ik er dus bijna in, maar snel nog wat gedronken en het ging weer goed
Lieverd, niet innemen met cola en vind je zelf niet dat je erg jong bent om aan de pil te gaan?
Citaat:Ik heb van Microgynon alleen grotere borsten gekregen, maar ik vond het niet erg om van AA naar B te gaan hoor