Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamy schreef:
Wajoow
loez schreef:FlEuRXBoNnY schreef:ik wil dus misschien een piercing/oorbel hoe je het wil noemen:P zegmaar in de zijkant van me oor alleen dan niet helemaal boven aan maar halverwege.. heeft 1 van jullie hier een foto van....
en moet ik het laten piercen of gwoon schieten?
Het moet gepierced worden,
en je kan bij google bijv gewoon piercing intoetsen,en dan moet je ff zoeken,en ff goed kijken,en dan staan er wel een paar duidelijke tussen
FlEuRXBoNnY schreef:ik wil dus misschien een piercing/oorbel hoe je het wil noemen:P zegmaar in de zijkant van me oor alleen dan niet helemaal boven aan maar halverwege.. heeft 1 van jullie hier een foto van....
Citaat:hey hey,
ik heb een foto gevonden.
is dit wat je zoekt?
http://rival-piercing.nl/images/oren/im ... ix_jpg.jpg
nienke1208 schreef:als je rijbroek te hoog zit voor je navelpiercing, moet je het randje omslaan. doe ik ook, het is namelijk helemaal niet goed als er iets op je navelpiercing duwt/drukt.
bij mij doet het pijn als mn rijbroek erop zit en ik rij.
Monster schreef:mijn tragus piercing is ontstoken
(ik had eerst een groter steentje in, maar nu weer een kleintje, het is helemaal rood en dik en lelijk eromheen)
yvvv schreef:Ik heb trouwens nog een vraagje... Ik kan het nergens terugvinden namelijk, behalve over zwemmen, maar dat hoef ik niet te weten...
Ik heb mijn piercing nu 2 maanden, en ga sinds 2 weekjes onder de zonnebank. Na 1.5 maand dus... Maar je mag toch een bepaalde tijd niet in de zon ofzo? Of ben ik nou gek... Nu ben ik dus benieuwd hoe lang dat dan niet mag... Ik lag er al 10 minuten onder, toen ik daar ineens aan dacht...
loez schreef:FlEuRXBoNnY schreef:ik wil dus misschien een piercing/oorbel hoe je het wil noemen:P zegmaar in de zijkant van me oor alleen dan niet helemaal boven aan maar halverwege.. heeft 1 van jullie hier een foto van....
Het moet gepierced worden,
en je kan bij google bijv gewoon piercing intoetsen,en dan moet je ff zoeken,en ff goed kijken,en dan staan er wel een paar duidelijke tussen
adnil schreef:yvvv schreef:Ik heb trouwens nog een vraagje... Ik kan het nergens terugvinden namelijk, behalve over zwemmen, maar dat hoef ik niet te weten...
Ik heb mijn piercing nu 2 maanden, en ga sinds 2 weekjes onder de zonnebank. Na 1.5 maand dus... Maar je mag toch een bepaalde tijd niet in de zon ofzo? Of ben ik nou gek... Nu ben ik dus benieuwd hoe lang dat dan niet mag... Ik lag er al 10 minuten onder, toen ik daar ineens aan dacht...
Volgens mij een maand niet... Maar ik heb me daar niet aangehouden, lag er na 2 weken alweer onder
xFroukjex schreef:Hoe lang kan je bij een tongpiercing niet 'normaal' praten? Of kan je gelijk al gewoon praten?
FlEuRXBoNnY schreef:Citaat:hey hey,
ik heb een foto gevonden.
is dit wat je zoekt?
http://rival-piercing.nl/images/oren/im ... ix_jpg.jpg
die foto doet het niet
ooo sorrie.. nu wel!!thx, dat is idd wat ik bedoelde
yvvv schreef:Ook bij een tepelpiercing? Ik vroeg het me nl af door de lange genezingstijd (6-9 mdn). Ik heb em nu dus 2 maadnen, en voor mijn gevoel was hij de dag nadat ik em had laten zetten al genezen, zo weinig problemen heb ik ervan gehad, maar het zou zonde zijn als er ineens iets mee zou gebeuren door de zonnebank...
xFroukjex schreef:Hoe lang kan je bij een tongpiercing niet 'normaal' praten? Of kan je gelijk al gewoon praten?
Maar gaat het bij een tragus nou snel ontsteken, of is het gewoon hetzelfde als bijvoorbeeld een navelpiercing? Dat het gewoon soms ontsteekt. Hoor namelijk veel verhalen over dat het bij de tragus ontstoken was.