[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hrappur

Re: Het [Centrale] Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 20:05

ik heb me navel ding nu ook 2 weken .. maar kan me rij broek wel aan .. hij zit er op .. maar voel niks ... als het lan doe ik hem ls waarneer hij los kan.... (int duin /..) maar hij kan ook gewoon dicht.. hij zit er wel op.

lovelynutia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 20:13

Dreamy schreef:
Afbeelding
Wajoow Scheve mond

Whaha die is leuk Haha!

FlEuRXBoNnY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 20:47

loez schreef:
FlEuRXBoNnY schreef:
ik wil dus misschien een piercing/oorbel hoe je het wil noemen:P zegmaar in de zijkant van me oor alleen dan niet helemaal boven aan maar halverwege Haha!.. heeft 1 van jullie hier een foto van....
en moet ik het laten piercen of gwoon schieten?

Het moet gepierced worden,
en je kan bij google bijv gewoon piercing intoetsen,en dan moet je ff zoeken,en ff goed kijken,en dan staan er wel een paar duidelijke tussen Lachen

okaay thx Haha!
kan't alleen bij google niet vinden Scheve mond

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 21:08

FlEuRXBoNnY schreef:
ik wil dus misschien een piercing/oorbel hoe je het wil noemen:P zegmaar in de zijkant van me oor alleen dan niet helemaal boven aan maar halverwege Haha!.. heeft 1 van jullie hier een foto van....

en je kan bij google bijv gewoon piercing intoetsen,en dan moet je ff zoeken,en ff goed kijken,en dan staan er wel een paar duidelijke tussen Lachen
[/quote]

okaay thx Haha!
kan't alleen bij google niet vinden Scheve mond
[/quote]

hey hey,

ik heb een foto gevonden.
is dit wat je zoekt?

http://rival-piercing.nl/images/oren/im ... .jpg[/img]
[/quote]

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 00:31

mijn tragus piercing is ontstoken Verdrietig

(ik had eerst een groter steentje in, maar nu weer een kleintje, het is helemaal rood en dik en lelijk eromheen Verdrietig )

FlEuRXBoNnY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 11:48

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 20:38

Ik krijg woensdag een Navelpiercing Lachen

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 20:54

als je rijbroek te hoog zit voor je navelpiercing, moet je het randje omslaan. doe ik ook, het is namelijk helemaal niet goed als er iets op je navelpiercing duwt/drukt.
bij mij doet het pijn als mn rijbroek erop zit en ik rij.

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 19:53

nienke1208 schreef:
als je rijbroek te hoog zit voor je navelpiercing, moet je het randje omslaan. doe ik ook, het is namelijk helemaal niet goed als er iets op je navelpiercing duwt/drukt.
bij mij doet het pijn als mn rijbroek erop zit en ik rij.

jah ma dat lukt niet..de rijbroek zit stral om mn middel dus als ik um omvouw, dan zit ie veel ste strak.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 22:07

Ik heb trouwens nog een vraagje... Ik kan het nergens terugvinden namelijk, behalve over zwemmen, maar dat hoef ik niet te weten...

Ik heb mijn piercing nu 2 maanden, en ga sinds 2 weekjes onder de zonnebank. Na 1.5 maand dus... Maar je mag toch een bepaalde tijd niet in de zon ofzo? Of ben ik nou gek... Nu ben ik dus benieuwd hoe lang dat dan niet mag... Ik lag er al 10 minuten onder, toen ik daar ineens aan dacht...

adnil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 23:04

Monster schreef:
mijn tragus piercing is ontstoken Verdrietig

(ik had eerst een groter steentje in, maar nu weer een kleintje, het is helemaal rood en dik en lelijk eromheen Verdrietig )

Uhm.. Een smerig verhaal over mijn tragus-piercing Haha! .. Toen ik 'm liet zetten zei de piercer dat de zwelling na 3 weken weg zou zijn, dan zou ik er al niets meer van voelen... Nou, lekker dan... Hij ging helemaal ontsteken... Er zat een gigantisch knobbel achter, waardoor mijn oor dicht zat.. Ik kon er niet eens meer in met een wattestaafje!!.. Op de een of andere manier deed het wel bijna geen pijn, maar het was gewoon smerig haha.. Ik heb mijn moeder toen laten kijken en zij duwde op die bult... De bult is toen ontploft en er kwam (sorry voor de zwakke magen onder ons Knipoog ) een heleboel pus en etter en bloed uit.. Daarna heb ik t goed schoon gehouden met sterilon en ik moet zeggen dat het echt een opluchting was toen die bult weg was Haha! ... Daarna ging het alleen maar beter en na 2 weken was ie genezen!!

adnil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 23:05

yvvv schreef:
Ik heb trouwens nog een vraagje... Ik kan het nergens terugvinden namelijk, behalve over zwemmen, maar dat hoef ik niet te weten...

Ik heb mijn piercing nu 2 maanden, en ga sinds 2 weekjes onder de zonnebank. Na 1.5 maand dus... Maar je mag toch een bepaalde tijd niet in de zon ofzo? Of ben ik nou gek... Nu ben ik dus benieuwd hoe lang dat dan niet mag... Ik lag er al 10 minuten onder, toen ik daar ineens aan dacht...

Volgens mij een maand niet... Maar ik heb me daar niet aangehouden, lag er na 2 weken alweer onder Bloos

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 23:12

loez schreef:
FlEuRXBoNnY schreef:

Nee hoor die kan je gewoon laten schieten!
Het is toch gewoon een oorbel.. alleen ietsje hoger.
Piercen is atijd beter natuurlijk maar wel 10x zo duur.
Ik heb alle 11 mn oorbellen laten schieten dus ook bovenin en is gaat goed hoor.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 17:31

adnil schreef:
yvvv schreef:

Volgens mij een maand niet... Maar ik heb me daar niet aangehouden, lag er na 2 weken alweer onder Bloos

Ook bij een tepelpiercing? Ik vroeg het me nl af door de lange genezingstijd (6-9 mdn). Ik heb em nu dus 2 maadnen, en voor mijn gevoel was hij de dag nadat ik em had laten zetten al genezen, zo weinig problemen heb ik ervan gehad, maar het zou zonde zijn als er ineens iets mee zou gebeuren door de zonnebank... Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 17:41

Hoe lang kan je bij een tongpiercing niet 'normaal' praten? Of kan je gelijk al gewoon praten?

Maar gaat het bij een tragus nou snel ontsteken, of is het gewoon hetzelfde als bijvoorbeeld een navelpiercing? Dat het gewoon soms ontsteekt. Hoor namelijk veel verhalen over dat het bij de tragus ontstoken was.

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 07:42

xFroukjex schreef:
Hoe lang kan je bij een tongpiercing niet 'normaal' praten? Of kan je gelijk al gewoon praten?

Je kunt gewoon praten. Het gaat natuurlijk wel iets of wat moeilijker omdat je tond dikker is. Maar veel scheelt het niet.

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 07:49

FlEuRXBoNnY schreef:
Citaat:
hey hey,

ik heb een foto gevonden.
is dit wat je zoekt?

http://rival-piercing.nl/images/oren/im ... ix_jpg.jpg

die foto doet het niet Huilen
ooo sorrie.. nu wel!! Lachen thx, dat is idd wat ik bedoelde Kusje

Heb ik ook, alleen nog iets hoger. Was 3,75€ bij de DA laten schieten Tong uitsteken

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 11:03

ik heb gewoon kunnen praten met me tongpiercing, gewoon kunnen eten.
Nooit geen last van gehad...

adnil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 12:12

yvvv schreef:
Ook bij een tepelpiercing? Ik vroeg het me nl af door de lange genezingstijd (6-9 mdn). Ik heb em nu dus 2 maadnen, en voor mijn gevoel was hij de dag nadat ik em had laten zetten al genezen, zo weinig problemen heb ik ervan gehad, maar het zou zonde zijn als er ineens iets mee zou gebeuren door de zonnebank... Lachen

W.b. een tepelpiercing zou ik het niet weten... Maar ja, ik denk als het goed uitziet en goed voelt, kan het denk ik na 2 maanden geen kwaad meer!

adnil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 12:13

xFroukjex schreef:

Maar gaat het bij een tragus nou snel ontsteken, of is het gewoon hetzelfde als bijvoorbeeld een navelpiercing? Dat het gewoon soms ontsteekt. Hoor namelijk veel verhalen over dat het bij de tragus ontstoken was.

Ik heb 1 piercing in de tragus en 2 in mijn navel en ze hebben allemaal ontstoken Haha! Volgens mij is dat per persoon verschillend.

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 16:19

Een paar vriendinnen van me hadden ook een tragus laten schieten, met ons 4en en ik ben de enigste waar ie nooit ontstoken is geweest Tong uitsteken Bij al die andere 3 wel.. dus ik denk dat het wel snel ontstoken word daar.
Maar ik heb ook gehoord dat als het ontstoken is ofzo dat je doof kunt worden Verward

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 17:55

ik heb mijn nieuwe navel piercing (ritsje zal snel foto maken) erin, na 3 weken mocht er een neiuwe in en daar heb ik me braaf aan gehouden maar veel piercingshops zeggen dat het veel langer duurt na hoeveel weken hebben jullie er een andere ingedaan?

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 19:12

mij werd verteld dat het beter is om 2 maand te wachten met het wisselen van de piercing, omdat dan de wond beter genezen is en de kans op uitscheuren kleiner is....

Ymmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 15:13

Ik heb gister mijn gaatjes moeten doorprikken, die was met een dun velletje aan de achterkant weer dicht... Auwie! Afbeelding

lovebonney

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 19:15

Afbeelding

dit is mijn nieuwe piercing