fjordjes: netjes toch! Ben benieuwd wat de weegschaal zegt

Suzanne F: klikjes tellen? 37 zijn er wel veel, ik zou bij de 20 de tel al kwijtraken denk ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koekie73 schreef:Annelies, wat goed zeg! Waarom wil je dat nimand er iets van zegt?
Eerste x Ozempic zit er in bij mijIk ben nu heel benieuwd wanneer ik er iets van ga merken. Hoe snel was dat bij jullie?
Ik voelde er trouwens helemaal niets van. Die CGRP remmer die ik 1x per maand moet zetten is veel vervelender.
Little_Gift schreef:Koekie73 schreef:Annelies, wat goed zeg! Waarom wil je dat nimand er iets van zegt?
Eerste x Ozempic zit er in bij mijIk ben nu heel benieuwd wanneer ik er iets van ga merken. Hoe snel was dat bij jullie?
Ik voelde er trouwens helemaal niets van. Die CGRP remmer die ik 1x per maand moet zetten is veel vervelender.
Oh mijn god, blij dat ik iemand lees die dit ook prikt!
Ik ben gewend van prikken zetten bij mezelf onder andere destijds 2 maanden na elkaar omwille van (wat toen nog) sudeck genaamd werd in mijn knie...
Maar die cgrp remmer spuiten went echt niet, die doet gewoon venijnig pijn elke keer weer.
opisop_shop schreef:Mijn internist zei voor ik begon dat ik gerust langer dan de reguliere 4x op de 2,5 kon blijven.
Ik blijf dat dan ook doen zolang het goed gaat qua afvallen en bijwerkingen.
Mij lijkt de kans op bijwerkingen groter als ik overstap en het is duurder omdat ik minder lang met een pen kan doen. Zolang het afvallen goed gaat zitten er dan alleen maar nadelen aan ophogen.
Deertje schreef:Er zou trouwens ook weer iets nieuws zijn. De nog sterkere versie van Tirzepadite, nl Retatrudite. Zou hetzelfde effect hebben dan Mounjaro, maar het metabolisme zou verhogen, en ook aan ververbranding doen blijkbaar. Maar ik denk enkel in Amerika te verkrijgen ofzo