Texas02 schreef:Dat zijn geen fijne berichten, MyWishMax. Beterschap voor jouw paard. Hoe gaat het nu? En hoe gaat het nu met jou? Heb je nog iets van rust kunnen pakken tussendoor?
Nee
Elke keer als ik denk dat ik rust kan pakken komt er iets tussendoor. Daarom ben ik nu ook alweer twee en een half uur wakker.
Telpeva schreef:Hoe is het met je medicijnen, is dat inmiddels wel op orde? Wat sneu ook voor je paard, en ook extra moeilijk voor jou zo.
Mijn medicijnen zijn er nu gelukkig, maar geen idee hoe ik het volgende keer voor elkaar krijg. Denk meteen de assistente lastig vallen ipv aanvragen zoals het hoort.
Paard gaat nog steeds niet goed. Gisteren zelfs nog naar de kliniek gereden (ook omdat de voorrijkosten serieus 95 euro zijn voor gewoon ingepland worden op de route overdag zonder spoed) voor foto's en bloedonderzoeken. Die is veel zieker geweest als ze getoond heeft. En heeft door dit hele gedoe bloedarmoede gekregen. Leek ook alsof ze hoefzweer had maar werd niks gevonden en ook op foto's uiteindelijk niks, maar hele beeld toonde wel zo. Behalve dat ze op de tang niet genoeg reageerde op 1 plek, maar gevoelig was op hele zool, maar ook net niet erg genoeg. Maar wel enorm dik been, pulsatie, warme hoef en kreupel. Ook door ziek zijn waarschijnlijk gewoon, ze denken ontsteking van lederhuid, dus het levende gedeelte van de hoef. Kunnen ze niks aan doen. Hoef is nu ingepakt zodat het wat zachter is en ze liep wel meteen beter gelukkig. Ook nog foto van rest van been gemaakt of er nergens scheur of breuk zat, positieve daarvan was dat alle botten en gewrichten perfect zijn. Ik heb helaas extreem veel ervaring met foto's, maar dit was de 1e waar het et zi perfect uitzag
(bij keuringen heb ik nooit alle foto's gezien haha)
Maar met hoe ziek ze geweest moet zijn nav bloedbeeld en de koorts ondanks medicatie zou je denken dat ze echr suf en duf zouden zijn en niet willen eten. Maar niks van dat. Ja, ze liep niet zo hard, maar brak de tent af dat ze naar buiten wilde, jatte alles wat los en vast zat qua eten en was gewoon zichzelf voor anderen.
En nu heb ik vanmiddag ook nog classificatie keuring. Misschien positief dat ik zowat op mijn slechtst ben nu maar zie er enorm tegenop. Uur rijden, afspraak eind van de middag wanneer ik sowieso slechter ben en dan rond etenstijd terug naar huis. Denk niet dat ik de energie heb om onderweg te eten, gelukkig gaat moeders mee omte rijden