Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hagelslag schreef:Renee schreef:En als het eenmaal lukt kan je zo door met bevallen
Sssssttttt
Zover is het nog langer niet.
Ohhh ik bedenk mij,
Vanmiddag is nog een pakketje van mijn tante aangekomen met de post![]()
Echt zooo lief![]()
En het bestek herkende ik dus al![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Marlis schreef:Aah balen dat cholesterol wel te hoog is.
Hier alles goed alleen buikje bovenlijn dus willen ze direct dat ik een suikertest ga doen. Maar mn suikers als ik op werk is prik zijn prima dus sta daar niet achter.
Nogsteeds een jongen aha.
Eerst tijdens de echo vraagt ze of ik vaginaal bevallen ben, uhm er zit een groot keizersnede litteken dus nee haha.
Vervolgens zegt ze slecht beeld te hebben door mn litteken.
Renee schreef:Marlis schreef:Aah balen dat cholesterol wel te hoog is.
Hier alles goed alleen buikje bovenlijn dus willen ze direct dat ik een suikertest ga doen. Maar mn suikers als ik op werk is prik zijn prima dus sta daar niet achter.
Nogsteeds een jongen aha.
Eerst tijdens de echo vraagt ze of ik vaginaal bevallen ben, uhm er zit een groot keizersnede litteken dus nee haha.
Vervolgens zegt ze slecht beeld te hebben door mn litteken.
Je moet vooral niet doen waar je je niet prettig bij voelt!
Vind wel dat je veel gedoe hebt met die echo’s elke keer zeg. Of verwar ik je nu met iemand anders?
Renee schreef:Gedoe bij een externe partij herken ik wel hoor. Heb het deze zwangerschap dat het zo geregeld is maar ook de vorige zwangerschap. Zat ook vaak met dat de verloskundige een verzoek had, deze in de verwijzing zette maar ook aan mij vroeg om dit te benadrukken. Om vervolgens in een discussie te eindigen bij het echo centrum waar ik niks mee te maken had. Mijn huidige VK zegt gelukkig gewoon: als ze het de volgende keer niet bekijken ga ik je doorverwijzen naar het ziekenhuis dan weet ik zeker dat het gebeurd. Dit gaat over de onzekerheid over de locatie van de placenta(‘s) en of er nu wel of niet een tweede aanwezig is. Daar is telkens geen tijd voor om naar te kijken (moet vaginaal).
Jolliegirl schreef:Vervelend als ze niet doen wat er gevraagd is door de vk.
Gelukkig hebben wij een hele fijne praktijk hier in het dorp achter de hand, zodat we niet elke keer naar rotterdam hoeven.
Heb me zojuist voor morgen ook ziekgemeld.
Eerst maar eens normaal een dag op mn benen kunnen staan... Lig nu de halve middag op bed.
Hoop dat de uitslagen er snel zijn.. begin steeds meer te neigen naar een simpel ijzer tekort.
Maar ik weet niet of ik dat zomaar extra mag slikken ivm mijn schildklierziekte..
Jolliegirl schreef:Wat fijn zeg! Wat een goede oplossing ook. Heb je er een beetje van kunnen genieten?
Dapper van je hoor!
Jolliegirl schreef:Hagelslag, misschien stelt het je gerust dat ik een glas dubbelfris zoeter vond dan het drankje. Ik had tevens de sinaasappel smaak, mocht kiezen citroen of sinaasappel.