Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gelukkig heb ik wel redelijk wat productie en kan ik al wat porties invriezen. Ik geef nu per voeding 60% borstvoeding/40% kunstvoeding. 

)

Meestal doen we alles met ons 2 omdat mijn bloeddruk nog steeds schommelt. Nu ook 2 nachten een onrustige baby, misschien clusteren? Maar ook veel krampen en enkel ze bij ons nemen helpt dan. Deze nacht ben ik pas om 4u gaan slapen en dan is mijn man met haar naar beneden gegaan  
 Ik begin dan zo hard te twijfelen of we nu iets verkeerd doen of iets moeten veranderen..
  Maar ik leg ze in haar park op haar rug en dan is ze soms door de krampen zo onrustig en wat later lag ze gewoon op haar zij te slapen  

ik vind dat toch wat anders dan als je met de auto langs kunt komen. Misschien maken we ons teveel zorgen maar dat past ergens ook wel bij ons
 succes met de laatste dagen, het komt nu echt dichtbij

had het ook wel verwacht, ben nog steeds veel duizelig. Gelukkig wel weer een iets betere nacht gehad 

. 
  dat was echt heerlijk! Viel bijna in slaap! Haha. 
  die heeft echt gedacht dat ik in shock zou raken en van de wereld zou gaan.)

) Maar bij een latere bloedafname waren de waarden al normaal, maar ik neem nog steeds extra zwangerschapsvitaminen.
 Ik heb de freestyle van Medela jasz schreef:Klinkt heel heftig hoor! Goed om juist te vertellen denk ik hoor! Wel echt naar dat je ruggenprik niet werkte en dat ze daar ook niks aan deden. Hopelijk wordt de pijn nu wel snel minder.
Mag ik vragen waarom je ingeleid werd? Waarschijnlijk heb ik dat gemist hoor
nicole_floor schreef:Ooh wat een verhaal Suus_toes en dat die ruggenprik niet goed gezet is kan echt niet, ik zal dit nog wel doorspelen naar het ziekenhuis.
Nu snap ik trouwens niet waarom ik niet eerder ben ingeleid. Gek dat het zo erg verschild bij verloskundige. Bodi was ook 55 cm en 4150 gr.
MerelV schreef:nicole_floor schreef:Ooh wat een verhaal Suus_toes en dat die ruggenprik niet goed gezet is kan echt niet, ik zal dit nog wel doorspelen naar het ziekenhuis.
Nu snap ik trouwens niet waarom ik niet eerder ben ingeleid. Gek dat het zo erg verschild bij verloskundige. Bodi was ook 55 cm en 4150 gr.
Volgens mij is dat ook omdat de groei echo's niet zo betrouwbaar zijn. Mijn zoontje leek op de echo's de precies gemiddelde baby. Hij was 55cm en 4395 gram. Dus klopte voor geen meter.