jojoni schreef:Gisteren de extra echo gehad en deze keer lag de baby wel goed

. Ze was nog steeds erg aan t bewegen maar de gyneacoloog was tevreden. Ze is iets groter dan gemiddeld maar nog steeds binnen de normen.
En ik heb gister ook iets gekregen voor mijn maag. En vanacht voor t eerst niet wakker geworden/gelegen van tnmaagzuur

Fijn dat de echo goed is gegaan
En dat je eindelijk van je maagzuur af bent, dat zal een hele opluchting zijn!
Welkom Jody 
Vanillia schreef:Sorry ladies heb even geen energie om alles bij te lezen. Zieke dochter van 1,5, wij daarna ook ziek en ik heb sinds dit weekend ineens extreem veel pijn aan mijn bekken dus kan letterlijk niet op of neer.
Oooh rot is dat! Iedereen inmiddels weer opgeknapt?
Wat vervelend dat je ineens extreme pijn hebt. Helpen pijnstillers enigszins?
Vanillia schreef:Dat wil ook zeggen dat er geen medische reden meer is om in te leiden, dus we gaan nu gewoon weer afwachten tot het natuurlijk begint.
Fijn dat de baby mooi binnen de curve ligt. Nu maar hopen dat ze niet te lang meer op zich laat wachten 
linoleum schreef:Ik heb vanmiddag de 20 weken echo gehad. Duurde bijna anderhalf uur, echoscopiste in opleiding, baby die 4x volledig omdraaide en geen seconde stil lag, GUO met extra nadruk op hartje en nog wat extra controles omdat ik met een studie mee doe. Maar uiteindelijk alles goedgekeurd en super leuke foto’s meegekregen

Geweldig 
Hier ging het eigenlijk wel goed, tot het gisteren ineens niet meer goed ging
Ineens zo'n pijn in mijn rug en bekken. Vannacht een paar keer wakker geworden van de pijn, ben daar best wel van geschrokken. Heb ook het idee dat de baby al heel laag ligt, maar eh... we moeten nog zo'n 10 weken
Vandaag afspraak bij de bekkenfysio en maandag echo bij de VK. Hoop dat die wat gerust kunnen stellen (en wat aan de pijn kan doen).