Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SennaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 21:53

Ik ben nu 31 weken, aan de ene kant gaat het heel snel maar tegelijkertijd kan het me niet snel genoeg gaan :Y) Ik geniet enorm van het continue getrappel in m’n buik, maar ik begin inmiddels wel echt beperkt te worden in wat ik kan en de baby kan me ook al venijnig zeer doen af en toe.

M’n man zegt soms tegen onze dochter dat ik iets niet kan omdat ik een baby in m’n buik heb. Voornamelijk als ze me voor de 20e keer in 5 minuten wil laten opstaan of bukken. Nu is haar standaard antwoord wanneer ze iets niet wil doen ‘dat kan ik niet want ik heb een baby in m’n buik’ :') :')

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 22:15

Hahaha! Hoe oud is je dochter ook weer? Wel heel schattig <3
Mijn zoontje zegt de hele tijd dat hij een zusje in zijn buik heeft en ik een baby. Een interpretatie van de uitleg dat ik een baby krijg en hij een zusje :')

Hier ook af en toe al pijn door een flink trappende baby. Ik kan mezelf totaal niet voorstellen met weer een baby om voor te zorgen, hoe raar dat misschien ook klinkt. Zo zwanger rondhobbelen gaat me wel goed af. Een kleine baby erbij lijkt me nu nog wat ingewikkeld dus ik wil graag nog even zo blijven. Maar dikker hoeft ook niet _O- Ik weet wel dat ik er vorige keer richting het einde goed klaar mee was en die baby er zo snel mogelijk uit wilde dus wie weet.
Ik heb aan de andere kant ook heel erg zin in die baby. Ik ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet en hoe ze klinkt.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 23:05

Hoe ze klinkt hihi. Ik weet nog dat ik het babygehuil vooral heeeeel hard vond :))

SennaS, dat de baby je echt pijn doet kan ik me niet eens voorstellen. De baby’s zijn hier kennelijk heel lief voor me. Schattig van je dochtertje, dan moet je man alles maar doen :')

Goldie, o ja, jouw controles zijn natuurlijk in het ziekenhuis. Alsnog fijn die extra echo :D

Ik kan me de combi van baby en peuter ook nog niet echt inbeelden. Vooral niet nu meneertje de laatste dagen enorme drama’s maakt als hij z’n zin niet krijgt. Heftig! :')

daffie1986

Re: Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 03:22

Hoi dames, ik lees stiekem wel mee maar de puf/wil om te reageren ontbreekt even. Ik ben heel blij om te lezen dat het met jullie en de baby's allemaal goed gaat.

Hier ben ik weer in een rollercoaster gestapt en ik snap er gewoon helemaal niets van. De groei-echo op 32 weken was niet goed volgens de gynaecoloog, buik was naar P15 gezakt. Direct vondt hij het nodig om alvast over "keizersnede" en "vroeger inleiden" te spreken voor als de baby verder achteruit zou gaan. Gewicht van de baby werdt op dat moment nog steeds op 2kg geschat, wat voor zover ik weet gewoon een normaal gewicht is rond die periode. Hij gaf aan dat ze me nog strenger in de gaten wouden houden d.m.v. wekelijks een doppler en een groei-echo elke 2 weken, maar een week later nog steeds niets gehoord van de echoscopist. In de tussentijd gingen de bewegingen weer flink omlaag en was ik gelukkig de Vrijdag na de groei-echo in staat om een extra doppler te laten doen waarop te zien was dat alles medisch nog steeds goed is.
Afgelopen Dinsdag weer terug naar de gynaecoloog en een extra groei-echo met 34 weken gehad. Had hij dus gewoon nooit die papieren de deur uitgedaan tot 10 dagen na de vorige afspraak. Nu hoefde ik ineens niet meer terug te komen voor afspraken en was alles goed ondanks dat de buik nog steeds p15 is. Groei is volgens mij wel iets omlaag weer want echoscopist had het nu over gemiddelde groei van p41 t.o.v. p51 met 32 weken.

Nu 35+2 en ben blij als de 37 weken behaald is.

Woensdag dl jarig waar ze ook geen verjaardagsfeestje voor wilt houden, gaf van de week ook ineens aan dat ze hoopte dat deze baby niet hetzelfde overkomt als Noah en ik denk dat ze daarom geen feestje wilt. Misschien als de baby geboren is nog maar eens vragen of ze het echt zeker weet.

SennaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 08:30

Daffie wat rot dat je in zo'n rollercoaster zit. P15 is toch niet extreem afwijkend of zijn de zorgen vooral dat de groei zo is afgezakt?

Lisitano, mijn dochter wordt eind oktober 3, een paar dagen voordat ik ben uitgerekend.

Ik kan me ook nog niet heel veel voorstellen bij de combinatie peuter - baby maar ik vertrouw er maar op dat het op één of andere manier goed gaat komen :')

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 21:01

SennaS, vervelend hé, dat je niet meer alles kan wat je zou willen doen met je peuter. Die kinderen hebben ook zo'n energie. Wel heel slim bedacht dat ze jouw reden ook gewoon kan gebruiken als excuus!

Saskia, wat een fijne bescheiden buik heb je zo op de foto! Ik was van de week in het dolfinarium bang dat ze me wilden houden en bij de walrussen in wilden zetten :'). Ben voor m'n gevoel echt enorm! Maar we zijn er bijna! Morgen 36 weken *\o/* .

Lisi, had je nu vandaag je groeiecho? Ja toch? Hoe was het? Briljante interpretatie van je zoontje trouwens, mama heeft een baby en ik een zusje in de buik. Lief <3.

Daffie, wat spannend voor je. Ik snap dat de puf om te reageren er dan niet is, maar als je je verhaal kwijt wil mag het sowieso he!

Hopelijk blijft de baby gewoon lekker doorgroeien, bij jou waren er ook zorgen of je placenta goed bleef werken toch? De 37 weken zijn in elk geval in zicht :(:).
Sneu ook voor je dochter dat ze geen verjaardag wil vieren, hopelijk is ze straks een beetje gerustgesteld en hebben jullie er over een aantal weken een gezonde baby bij in jullie gezinnetje!

Pff, ik ben vannacht en vandaag een soort emotioneel wrak omdat ik heb bedacht dat mijn dochter straks echt ineens heel groot is en ik voel me opeens super schuldig, straks vindt ze de baby niet leuk of voelt ze zich afgewezen of wat dan ook. Ik heb ineens totale paniek hoe ik mijn aandacht en liefde moet verdelen over twee kindjes in elk geval :'). Heel de tijd ook aan het huilen geweest omdat ze nu ineens al echt zo groot is en dat extra hard binnen komt als de baby geboren is, dan heb je echt een kindje naast een echte echte baby, terwijl m'n dochtertje nu ook nog zo lekker mijn baby is soms :'). Zullen wel hormonen zijn.

Als klap op de vuurpijl viel ze daarstraks ook nog van de trap af, dus we kunnen een nachtje oefenen met weinig slaap. Via de spoedpost hebben we wekadvies en volle bak paracetamol voor twee gigantische bulten op d'r achterhoofd gekregen. Elke 2 uur wakker maken :z gelukkig leek ze verder wel redelijk oke. Alleen rennen deed toch wel veel pijn en als ze op haar rug ligt. Arme meisje :(:).

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 23:16

Oh jeetje Rebecca, dat is schrikken zeg. Hoe is de nacht gegaan?
Ons zoontje viel een tijdje terug ook van de trap. Hij kwam er gelukkig goed mee weg en zei na even huilen ‘eten?’ en liep toen naar de fruitschaal. Zelf word ik er nog steeds naar van als ik eraan denk.

Volgens mij is het vrij normaal dat aan het eind van de zwangerschap alle zorgen nog even lekker door je hoofd spoken :') . Ik denk er maar gewoon niet over na, want werkelijk geen idee hoe we het gaan doen :') . Gewoon maar blijven ademen zeiden we vandaag tegen elkaar haha.

Lisitano, hoe is de groeiecho gegaan?

Daffie, wat een zorgen allemaal weer. Vervelend dat de hele zwangerschap zo door lijkt te gaan. De algehele groei klinkt best netjes toch? Gelukkig is het einde ook voor jou in zicht. Kan me goed voorstellen dat 37 weken voor jou een extra geruststelling is.

Hebben jullie allemaal al een naam voor de spruit?

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 13:41

De nacht was eerst even lastig maar gelukkig was het uiteindelijk goed te doen om haar steeds wakker te krijgen. Alleen de eerste keer was drama, maar toen had ze ook net paracetamol op. Ondertussen klimt ze weer op alles alsof de wereld geen zwaartekracht kent :7. Tijd dat peutergym weer begint, haha!

Je schrikt je echt wezenloos.

Ben jij er al over uit met de naam? Wij hebben 'm wel, maar twijfelen er wel nog regelmatig over. Hadden we bij dochters naam helemaal niet, dus dat is wel even wennen.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 17:25

Ik hoor niet in dit topic, maar ik vroeg me af of er nog zwangere bokkers zouden zijn die belang hebben bij frambozenbladthee. Ik was van plan het te drinken, maar helaas ging ik niet zo goed op thee tijdens de zwangerschap, dus het is blijven liggen. Kan ik er toevallig iemand blij mee maken?

Afbeelding

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 10:54

Fijn dat het zo goed gaat met je dochter Rebecca. Toch een hele geruststelling dat ze zich alweer gedraagt alsof er niets gebeurd is. Kun je je hart weer vasthouden ;)

Wij zijn er wel uit qua naam. Eigenlijk al heel vroeg dit keer. We hebben wel nog een andere naam die wel allebei erg leuk vinden, maar zo heet een goede vriend van m’n broer en het begint net als mijn naam met een S (ergens vind ik verschillende voorletters leuker :') )

Lorette, lief dat je het vraagt. Hier ook geen theedrinker.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 20:28

Die kleine kinderen die lelijk kunnen vallen, oef. Gelukkig zijn ze (meestal) van elastiek en is er een dag later niets meer aan te zien.

Daffie, wat een zorgen zo. Het lijkt me toch normaal dat de baby niet perfect volgens de curve groeit. Mijn spruit is qua gewicht van P50 naar P15 gezakt op drie weken tijd en mijn gyn heeft daar niets over gezegd.
Het meten is natuurlijk ook een stuk gissen he, net hoe de hoek van de echo valt, of de kleine beweegt, etc.. Hoe vaak je wel niet hoort dat de afmetingen bij geboorte flink afwijken van het geschatte, ik denk dat er maar weinig echt accuraat is.

Heel lief Lorette, maar ik heb al wat ingeslagen :D Ze geven trouwens ook vaak de tip om het koud te drinken (icetea) met extra ananassap.

Hier hebben we de babykamer afgemaakt *\o/* Serieus vijf dagen met z'n tweeën bezig geweest. Maar het resultaat mag er wezen *D Nu enkel nog decoreren en kasten inruimen. De eerste babywasjes draaien as we speak.
De komende week komen er nog flink wat pakketjes met de laatste dingen om af te werken. M'n nesteldrang is gerustgesteld :')
Oja, we hebben wel een naam, maar eigenlijk twijfel ik nog. Dit kindje voelt niet als die naam, ofzo? Daarnaast hebben we ieder een andere favo naam, maar die vindt de ander verschrikkelijk :') Moeilijk moeilijk.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 08:51

Daffie, ik kan me je nare gevoel goed voorstellen :(:) Wat slordig ook van de arts dat hij je eerst zo laat schrikken en er vervolgens geen prioriteit aan geeft.

Rebecca, jeetje wat een schrik! Hoe gaat het inmiddels?
Heel herkenbaar van je gevoelens over je oudere kind. Aan de andere kant zie ik het ook als geruststelling: als de tijd zo snel voorbij vliegt kom ik die babyfase ook wel weer door :') Als je er middenin zit voel je dat niet zo, maar als ik nu terugkijk denk ik wel waaaaaar is die tijd gebleven? Er loopt nu een klein mens rond waar je een gesprek mee kan voeren. Nog geen drie jaar! %)

Naam wisten wij al heel snel en voelt nog steeds goed. Bij mijn zoontje was dat moeilijker. Daar hadden we eerst een naam voor maar we vonden het, naarmate de termijn vorderde, niet meer passen. Hij heeft nu een naam die je vrijwel nooit hoort terwijl onze eerste keuze heel standaard was. Ik had ook nooit gedacht dat wij met zo’n aparte naam zouden eindigen maar het past hem echt perfect <3

Hier groeiecho gehad en de baby lijkt heel gemiddeld *\o/* Over twee weken weer even kijken, maar het lijkt erop dat ik geen inleiding nodig ga hebben. Mijn zoontje was met 20 weken al erg groot.

SennaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 10:23

Rebecca wat schrikken zeg. Hoe gaat het nu met je dochter?

Rebel_Jits wat fijn dat de babykamer klaar is! Heerlijk dat je nu kan gaan inruimen.

Lisitano wat een opluchting dat de baby gemiddeld lijkt *\o/*

Wij zijn wel uit de naam en ik geloof vrij spontaan ook uit de 2e naam maar dat moet ik nog even verifiëren bij m'n man :') Ik blijf het wel lastig vinden, vorige keer hebben we pas na de geboorte de knoop definitief doorgehakt.

Ik moet vandaag dagcurve prikken bij de verloskundige. M'n nuchtere waarde was goed, straks weer terug voor de waarde 2 uur na de lunch.

Bij het voelen van de ligging zegt de verloskundige vanochtend al voor de 2e keer dat ze denkt dat de baby in stuit ligt. Bij de echo vorige week lag ze echter gewoon goed en ik voel meerdere keren per dag de hik ook helemaal onderin. Ook nu net na de controle nog. De afgelopen dagen had ik ook wat last van steken down under die naar mijn weten bij het indalen horen. Bij m'n 1e was het echt precies hetzelfde, elke controle tussen de 30 en 35 weken werd aangegeven dat ze in stuit lag maar bij echo's lag ze goed. De VK begon nu alweer over oefeningen en moxa-therapie maar heb aangegeven dat ik echt betwijfel of ze in stuit ligt dus dat ik hier voor nu nog niks mee ga doen. Ik vind het wel lastig want ga dan toch twijfelen, terwijl ze sowieso nog tijd heeft om te draaien..

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 20:21

Bedankt voor de vragen hoe het nu met mijn dochter gaat, gelukkig is ze weer helemaal de oude. Alleen bont en blauw :# heb bij zwemmen en de opvang maar meteen verteld dat ze gevallen was, voor ze zouden denken dat ze thuis zwaar mishandeld wordt :=.

Saskia, grappig hoe je soms bepaalde associaties of voorkeuren kunt hebben met namen hé. Zo zou ik dus nooit allemaal dezelfde voorletters willen.

Had ooit een leerling, dat gezin had in totaal 8 broertjes/zusjes, was mooi gelijk verdeeld, maar daar hadden ze dus elke keer een mannelijke en vrouwelijke versie van een naam :+. Michael en Michaela. Naja, en zo dus 4 namen :'). Heel bijzonder hahaha.

Rebel, wat fijn dat je de babykamer af hebt! Wat geeft dat een rustige hé! Babywasjes zijn ook heerlijk om te doen en dan op te ruimen. Fijn! Lastig van de naam, wie weet is het als het geboren wordt wel écht die naam!

Lisitano, wat fijn dat de baby gemiddeld is en je waarschijnlijk geen inleiding hoeft *\o/*.
En ook fijn dat de gevoelens herkenbaar zijn, bizar hoe snel die kindjes ineens opgroeien hé. Het worden echt eigen persoontjes.

Senna, fijn dat jullie ook uit de naam zijn! Ligging is soms zo lastig om goed te voelen. Gewoon vertrouwen op je eigen gevoel en pas handelen naar stuit-gebeuren als je bevestiging hebt dat ze echt niet goed ligt.

-

Hier vandaag de laatste dingetjes binnen gekregen om de vluchttas mee in te pakken, was ineens toch aan het twijfelen over een bepaalde combinatie voor het geboortepakje, dus dat nu nog aangepast en nog een fijne zachte pyjama voor mezelf erbij gehaald. Nog even uitwassen en dan kan het in de tas. Helemaal top zo, staat dat straks ook klaar.

Van het weekend het bed op klossen en hopelijk komen ergens deze week de gordijntjes binnen **\O/** .

Oh, nog een tip voor mensen die net als ik gek zijn op d'r bamboe-rompers van de Hema, deze week is er stapelkorting. Vanaf 4 stuks heb je 35% korting :D.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 23:16

Wat fijn dat de kamer af is Rebel. Niet voor niets zo enthousiast doorgewerkt ;-). En lastig het gevoel over de naam. Nog op zoek naar iets heel anders? Ik heb echt veel lijstjes doorgespit, maar kwam nooit verder dan dezelfde 10 namen :')

Lisitano, wat fijn van de echo zeg! Je bent nu al een stuk verder, dus ze wordt vast niet alsnog ineens een reuzenkind ;-)

Senna, het klinkt apart dat je verloskundige de echo niet aanhoudt als uitgangspunt. Neem aan dat je nog een echo krijgt rond 36 weken om te kijken hoe de zaken er dan voor staan? Bij mij gaf de verloskundige rond 33 weken aan dat de baby inderdaad nog alle kanten op kan en dat ze pas met 36 weken kijken hoe hij of zij ligt.

Rebecca, haha lekker die korting. Heb toevallig een paar weken terug nieuwe rompers ingeslagen voor m’n zoontje :')
Hier staat de vluchttas ook klaar, heb er net aan een pyjama ingedaan, want ben echt niet van plan in het ziekenhuis te blijven overnachten :+

Bijzondere naamkeuzes in het gezin van je leerling trouwens. Dat raakt ook helemaal uit balans als de geslachten niet meer gelijk opgaan :')

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 23:21

Wij zijn vandaag weer goedgekeurd <3
Mooie 30 weken echo en ze was geen grote baby maar wel binnen de curven *\o/*
Kamertje ook zo goed als af! Nog een paar laatste dingen halen en ophangen. Plinten nog aan de muur
En nog de laatste spulletjes ophalen

Gaat wel rap zo := hebben jullie dat ook?

Afbeelding

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 10:09

Wat fijn! Het gaat echt vlot nu inderdaad *\o/*

Ik heb gisteren de kast ingericht en wat inrichting voor de babykamer besteld. Ik kon nu precies zien wat ik nog mis voor de baby, dus ik mag nog even inslaan. Ik heb weinig maat 50 omdat ik de hele tijd een grote baby verwachtte. Wat was het leuk om door die kleine kleertjes te graven <3

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 10:42

Er zijn steeds meer kamertjes klaar, hoe tof!

Senna, ik duim voor goede prikwaarden!
Wel vervelend over de mogelijkheid van stuitligging. Gelukkig ligt ze via echo wel steeds goed. Zodra smurf is ingedaald, zal ze wel niet meer draaien :j

Zo fijn he, al dat kleine spul <3 Onvoorstelbaar dat de baby straks in die kleertjes past. Maar ik kreeg ook direct gedachten dat hij vast heel snel groeit en het amper zal dragen.
Hier ook maar inventaris gemaakt en voor mijn gevoel kom ik vanalles tekort. Hoeveel is genoeg? Welke maat? Voor de zekerheid maar weer wat besteld en zometeen even de stad in.

In België blijven moeders meestal 3-5 dagen in het ziekenhuis, dus mijn koffers moeten iets meer worden gevuld dan 1 pyjama en 1 babypakje. Gisteren al twee manden gevuld met een eerste idee, zodat ik zie wat ik nog mis.

Qua naam zitten we wel in dezelfde richting (iets modern Engels, niet te vaak voorkomend). Mijn man is de grootste twijfelkont ooit, die twijfelt nog een week nadat hij bijv. een horloge koopt 8)7 Maar we moeten deze week kiezen, want we gaan de doopsuikers bestellen (voor de belgische kant).

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 15:55

Even een leuke tip, voor de fans.. Er is sale bij little Dutch op de website!

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 16:32

MaTuMi schreef:

Bedankt voor de tip! Gelijk nog een paar dingen besteld :D

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 18:15

MaTuMi schreef:

We hadden juist besteld daar :+

Overigens, zou dit genoeg zijn? :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In de lade kleinste maat, in de kast maatje (of twee) groter.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 19:40

Hahaha Rebel, wordt nog knap om alles een keer aan te trekken :') Ook lekker veel jasjes en vestjes! Trek je die ook in huis aan?
De kast ziet er supernetjes uit trouwens.

Wij hebben bij ons zoontje ook best wat jasjes/vestjes gekregen. Uiteindelijk trokken we alleen degene aan die het makkelijkst aanging O:)

Ik heb deze voor de baby gekocht, vond ik zo leuk.

Afbeelding

Kleertjes met hondjes zijn hier sowieso favoriet. Liefde voor honden een beetje door de strot duwen :')

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 19:48

Hier vandaag de 37 weken aangetikt, laat die baby maar komen *\o/*. Maar goed, ik ga maar weer uit van 41 weken, net als met dochterlief :')....

Saskia, fantastisch die hondjes! Ik zag in aankomende collecties van merkjes die ik bij m'n dochter ook fijn vindt ook allerlei soorten honden. Zo leuk! Hoe gaat het nu met jou? Jij zit al op 38+ weken nu toch?

Haha Rebel, mooie verzameling heb je aangelegd! Ik gok dat het wel genoeg zal zijn! Lijkt me best lastig om voor zo'n aantal dagen te pakken, straks pak je van alles maat 50 in en blijkt dat helemaal niet te passen. Ik had al stress om een uiteindelijke keuze te maken voor de outfit na de geboorte :'). Uiteindelijk nu wel de knoop doorgehakt!

Ik had toen ik de kast net had ingericht dit.. toen dacht ik, wow, ik moet echt nog flink shoppen!

Afbeelding

Maar vervolgens ging ik door de kleertjes van dochtertje die neutraal zijn in maat 50/56 (daar heeft ze ruim 3 maanden ingezeten :+ ) en toen kwam ik op dit uit (met lamp, vandaar het kleurverschil :') ).

Afbeelding

Volgens mij kom ik er wel :').

MaTuMi, bedankt voor de tip! Little dutch is altijd leuk! :):).

Lisitano, heerlijk om ook nog even maat 50 in te slaan en dat je lekker kunt shoppen voor de inrichting!

SennaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 21:34

Heerlijk hè dat kleine spul Lisitano!

Rebecca 37 weken is toch een mijlpaal! Hopelijk heeft deze baby iets meer haast dan je 1e, daar hoop ik ook op (toen bevallen bij 40+5) :+

Leuk om verschillende kasten te zien :D

Ik zit nog een beetje in dubio of ik maat 50 moet bij kopen. Ik had bij de 1e al een voorgevoel dat ze groot zou zijn dus daar had ik maar een paar dingetjes in maat 50 gekocht. Het ziet ernaar uit dat we weer een grote baby krijgen. Denk dat ik de 2e groeiecho over 1.5 week maar afwacht.

Mijn dagcurve was vd week niet goed, nuchter wel maar na ontbijt niet dus lunch hoefde ik niet te prikken en ik werd direct doorverwezen voor een suikertest. Ik was er al volledig vanuit gegaan dat de suikertest niet goed zou zijn dus ik heb mezelf 3 dagen druk gemaakt maar tot mijn grote verbazing was de uitslag keurig dus geen zwangerschapsdiabetes *\o/* Omdat ik al 32 weken ben is herhaling ook niet nodig.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 21:45

Jeej SennaS, goed nieuws! Bij ons verzoop m’n zoontje nog half in maat 50. Zo grappig, die verschillen!

Dat is ook een mooi kastje vol Rebecca. Die kleine kleertjes zijn inderdaad zo leuk. Jammer dat ze het maar zo kort passen.
En lekker dat je de 37 weken hebt aangetikt. Is je dochter uiteindelijk helemaal spontaan gekomen of hebben ze gestript?
Dat kwam bij ons gisteren even ter sprake mocht de kleine er nog niet zijn met 41 weken. Nu 38+2, dus hij heeft nog wel even. Heb alleen echt zó niet het idee dat we elk moment weer een baby krijgen. Alleen morgen liever niet, want dat is het opvangnet voor m’n zoontje van huis en de kraamzorg is een weekend weg.
De rest van de week wordt het erg warm zag ik, dus dan mag ik van mij ook nog wel even blijven zitten haha.