Ik geniet enorm van het continue getrappel in m’n buik, maar ik begin inmiddels wel echt beperkt te worden in wat ik kan en de baby kan me ook al venijnig zeer doen af en toe. M’n man zegt soms tegen onze dochter dat ik iets niet kan omdat ik een baby in m’n buik heb. Voornamelijk als ze me voor de 20e keer in 5 minuten wil laten opstaan of bukken. Nu is haar standaard antwoord wanneer ze iets niet wil doen ‘dat kan ik niet want ik heb een baby in m’n buik’
Ik weet wel dat ik er vorige keer richting het einde goed klaar mee was en die baby er zo snel mogelijk uit wilde dus wie weet. 

.
.
gelukkig leek ze verder wel redelijk oke. Alleen rennen deed toch wel veel pijn en als ze op haar rug ligt. Arme meisje
. Tijd dat peutergym weer begint, haha!
Nu enkel nog decoreren en kasten inruimen. De eerste babywasjes draaien as we speak.
heb bij zwemmen en de opvang maar meteen verteld dat ze gevallen was, voor ze zouden denken dat ze thuis zwaar mishandeld wordt
.
. Michael en Michaela. Naja, en zo dus 4 namen
.
Maar we moeten deze week kiezen, want we gaan de doopsuikers bestellen (voor de belgische kant). 

.