Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gnome schreef:Balen Freekieee maar stom hoe snel je je daar toch dan bij neer legt hé. Misschien ook wel omdat het maar bij 1 keer blijft. Knap dat je je er wel toe kan zetten om het te blijven proberen. Hier heeft het echt weken geduurd voordat ik weer iets durfde te eten zonder er overna te denken.
Hier alles wel goed. Wel drukte met de feestdagen en de voorbereidingen. Gisteren ontzettend moe en wat hardere buik. Voelde de kleine ook veel minder maar hij trappelt gelukkig nog steeds. Het weekend maar even een beetje rustiger aan doen.
Ik denk dat het hier ook ditzo wordt. Moet alleen nog even kijken welke ziekenhuizen er aangesloten zitten want ik ga sowieso niet thuis bevallen maar heb geen medische indicatie.
Freekieee schreef:Hoe gaat het hier met iedereen?
Gister de verzekering geregeld, ook bij ditzo.
Hier gaat het wel zijn gangetje. Overdags gaat het goed, nergens last van. En savonds houd ik altijd nog niet mijn eten binnen, beetje gek Maarja.
Wij moeten nog de hele boven verdieping gaan verbouwen voordat de kleine mag komen![]()
Maar daar beginnen we feb mee. En krijgen genoeg hulp. Moet lukken
Sting schreef:Gefeliciteerd Bhodi! Ik heb nooit met deze strips gewerkt, dus ben benieuwd naar een kleine toelichting.
VivianHesen schreef:Gefeliciteerd Bhodi!
Van harte welkom hoor!
Wij hebben het vandaag kenbaar gemaakt aan de hele buitenwereld.
[ [url=m/AImFd0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bhodi schreef:Sting schreef:Gefeliciteerd Bhodi! Ik heb nooit met deze strips gewerkt, dus ben benieuwd naar een kleine toelichting.
Dit zijn dipstick zwangerschapstesten van Sensitest, ik had zo ook niet uitgekozen, maar kreeg ze bij het bestellen van de ovulatietestenhet zijn early’s en kunnen 4 dagen eerder. Boven de zwangerschapstesten liggen mijn ovulatietesten nog
![]()
Maar om duidelijker te zijn:
[ [url=m/insxU9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bhodi schreef:Sting schreef:Gefeliciteerd Bhodi! Ik heb nooit met deze strips gewerkt, dus ben benieuwd naar een kleine toelichting.
Dit zijn dipstick zwangerschapstesten van Sensitest, ik had zo ook niet uitgekozen, maar kreeg ze bij het bestellen van de ovulatietestenhet zijn early’s en kunnen 4 dagen eerder. Boven de zwangerschapstesten liggen mijn ovulatietesten nog
![]()
Maar om duidelijker te zijn:
[ [url=m/insxU9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Flowery schreef:Gefeliciteerd Bodhi! En welkom![]()
@VivianHesen superleuk gedaan zo!
Hier gaat het nog altijd bagger, zie ook onwijs tegen kerst op maar hoop dat mijn partner mij er een beetje doorheen sleept![]()
Kerstavond gourmetten met mijn familie, 1e kerstdag uit eten en 2e kerstdag naar mijn schoonouders aan wie ik écht een hekel heb en al mijn energie opvreten. Zin in, not
Heb nog altijd totaal geen trek in eten, eet omdat het moet maar vooral savonds gaan er vaak niet meer dan 3 happen inEn nog altijd zoooo mooeeeee, ondertussen bijna 16 weken dus kom maar door met die goede weken, maar begin te vrezen dat die niet gaan komen…
mriek1990 schreef:Freekieee wat vervelend dat je in de avond niks binnen kan houden. Lukt slapen wel een beetje?
Succes met de verbouwing!
Gnome goed naar je lijf luisteren idd.Blijft een mooi gevoel dat trappelen hé? Ik vind het ergens wel gek dat als je niet medisch bent, je geen vergoeding krijgt voor het ziekenhuis. Zou toch voor iedere vrouw gewoon vergoed moeten worden!
Bhodi gefeliciteerd!Zeker ben je welkom, alleen maar gezellig. Hoe voel je je verder?
VivianHesen wat een super leuke foto en tekst! Beetje toffe reacties gekregen?
Flowery, bah gaat nog niet echt lekker dus? Kan me voorstellen dat je dan geen zin hebt in gezellig doen. Ik ben morgen 26 weken en ook nog steeds heel erg moe. Soms moet je je er ook maar "gewoon" aan overgeven. De ene zwangerschap is de andere niet.
Hier helaas weer een blegh dag. Gister had ik een dag met goede energie. Vandaag weer minimaal. Collega heeft mijn klas over genomen. Ik ben wel nog op school gebleven omdat we vandaag gesprek hadden met een mogelijke vervanger voor mij. En ze is aangenomen.Is toch weer een "zorg" minder haha. Helaas kan ze wel pas twee weken ná mijn eerste verlof beginnen. Maar ook dat wordt vast wel weer opgelost.
Gelukkig morgen nog een half dagje met de leerlingen en dan lekker twee weken vakantie.
Gnome schreef:Gefeliciteerd Bhodi. Prachtig kerstcadeau! Je bent hier van harte welkom hoor maar snap inderdaad dat je er dan wat achteraan hobbelt haha. Kunt er eentje openen en gezellig hier mee kletsen tot daar ook meer animo voor is? Ervaringen uitwisselen, zeker in het begin, is zo fijn.