Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Freekieee

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 11:17

Aah dat is wel lekker minder moe zijn! Scheelt toch wel.

Nee maakt niet uit wat ik eet. Alles komt er weer uit. Misschien vermoeiend te veel gedaan op een dag geen idee. Meestal binnen 1 uur dat het er weer uit komt. Maar maak mij geen zorgen. De rest van de dag blijft alles binnen dus komt wel goed

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-22 12:06

Balen Freekieee maar stom hoe snel je je daar toch dan bij neer legt hé. Misschien ook wel omdat het maar bij 1 keer blijft. Knap dat je je er wel toe kan zetten om het te blijven proberen. Hier heeft het echt weken geduurd voordat ik weer iets durfde te eten zonder er overna te denken.

Hier alles wel goed. Wel drukte met de feestdagen en de voorbereidingen. Gisteren ontzettend moe en wat hardere buik. Voelde de kleine ook veel minder maar hij trappelt gelukkig nog steeds. Het weekend maar even een beetje rustiger aan doen.

Ik denk dat het hier ook ditzo wordt. Moet alleen nog even kijken welke ziekenhuizen er aangesloten zitten want ik ga sowieso niet thuis bevallen maar heb geen medische indicatie.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 12:43

Gnome schreef:
Balen Freekieee maar stom hoe snel je je daar toch dan bij neer legt hé. Misschien ook wel omdat het maar bij 1 keer blijft. Knap dat je je er wel toe kan zetten om het te blijven proberen. Hier heeft het echt weken geduurd voordat ik weer iets durfde te eten zonder er overna te denken.

Hier alles wel goed. Wel drukte met de feestdagen en de voorbereidingen. Gisteren ontzettend moe en wat hardere buik. Voelde de kleine ook veel minder maar hij trappelt gelukkig nog steeds. Het weekend maar even een beetje rustiger aan doen.

Ik denk dat het hier ook ditzo wordt. Moet alleen nog even kijken welke ziekenhuizen er aangesloten zitten want ik ga sowieso niet thuis bevallen maar heb geen medische indicatie.

Slim om indd even te kijken welke ziekenhuizen er bij zitten! Ik moet sws in het ziekenhuis bevallen. Krijg binnenkort afspraak bij gynaecoloog en hoop dan ietss meer te weten.

Doe lekker rustig aan het weekend! Goed naar je lichaam luisteren!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 13:51

Freekieee schreef:
Hoe gaat het hier met iedereen?

Gister de verzekering geregeld, ook bij ditzo.

Hier gaat het wel zijn gangetje. Overdags gaat het goed, nergens last van. En savonds houd ik altijd nog niet mijn eten binnen, beetje gek Maarja.

Wij moeten nog de hele boven verdieping gaan verbouwen voordat de kleine mag komen :+

Maar daar beginnen we feb mee. En krijgen genoeg hulp. Moet lukken

Dat is wel heel apart ja, succes dan maar met verbouwen!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 14:20

Ik kom me (weer) melden! Al twijfel ik een beetje of ik niet beter een groep kan aanmaken voor het einde van de zomer aangezien jullie allemaal veel eerder zijn uitgerekend :) ik ben vandaag 4 of 4+1 zwanger, nog heel pril, maar het voelt helemaal goed. Ik ga volgende week de verloskundige bellen voor een eerste afspraak! Verder wacht ik vooral nog op de clearblue test, want die wil ik heel graag hebben als “bevestiging” ook al zijn m’n andere zwangerschapstesten duidelijk :D

Afbeelding

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 14:23

Gefeliciteerd Bhodi! Ik heb nooit met deze strips gewerkt, dus ben benieuwd naar een kleine toelichting ;) .

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 14:40

Sting schreef:
Gefeliciteerd Bhodi! Ik heb nooit met deze strips gewerkt, dus ben benieuwd naar een kleine toelichting ;) .

Dit zijn dipstick zwangerschapstesten van Sensitest, ik had zo ook niet uitgekozen, maar kreeg ze bij het bestellen van de ovulatietesten :) het zijn early’s en kunnen 4 dagen eerder. Boven de zwangerschapstesten liggen mijn ovulatietesten nog :D

Maar om duidelijker te zijn:

Afbeelding

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 15:09

Gefeliciteerd! Loopt mooi op ja die testen. <3 Leuk kerstcadeautje zo!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-22 15:16

Gefeliciteerd Bhodi. Prachtig kerstcadeau! Je bent hier van harte welkom hoor maar snap inderdaad dat je er dan wat achteraan hobbelt haha. Kunt er eentje openen en gezellig hier mee kletsen tot daar ook meer animo voor is? Ervaringen uitwisselen, zeker in het begin, is zo fijn.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 15:51

Gefeliciteerd Bhodi!

VivianHesen
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 16:35

Gefeliciteerd Bhodi!

Van harte welkom hoor!

Wij hebben het vandaag kenbaar gemaakt aan de hele buitenwereld.
Afbeelding

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 16:40

Gefeliciteerd Bodhi! En welkom :D

@VivianHesen superleuk gedaan zo!

Hier gaat het nog altijd bagger, zie ook onwijs tegen kerst op maar hoop dat mijn partner mij er een beetje doorheen sleept _O-
Kerstavond gourmetten met mijn familie, 1e kerstdag uit eten en 2e kerstdag naar mijn schoonouders aan wie ik écht een hekel heb en al mijn energie opvreten. Zin in, not :+

Heb nog altijd totaal geen trek in eten, eet omdat het moet maar vooral savonds gaan er vaak niet meer dan 3 happen in :( En nog altijd zoooo mooeeeee, ondertussen bijna 16 weken dus kom maar door met die goede weken, maar begin te vrezen dat die niet gaan komen…

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 16:48

VivianHesen schreef:
Gefeliciteerd Bhodi!

Van harte welkom hoor!

[ [url=m/AImFd0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een leuke aankondiging!

Vervelend Flowery, dat het nog steeds niet beter gaat…ik snap dat je dan ook wel tegen de kerstdagen op kunt gaan zien

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 17:31

Freekieee wat vervelend dat je in de avond niks binnen kan houden. Lukt slapen wel een beetje?
Succes met de verbouwing!

Gnome goed naar je lijf luisteren idd. :) Blijft een mooi gevoel dat trappelen hé? Ik vind het ergens wel gek dat als je niet medisch bent, je geen vergoeding krijgt voor het ziekenhuis. Zou toch voor iedere vrouw gewoon vergoed moeten worden!

Bhodi gefeliciteerd! <3 Zeker ben je welkom, alleen maar gezellig. Hoe voel je je verder?

VivianHesen wat een super leuke foto en tekst! Beetje toffe reacties gekregen?

Flowery, bah gaat nog niet echt lekker dus? Kan me voorstellen dat je dan geen zin hebt in gezellig doen. Ik ben morgen 26 weken en ook nog steeds heel erg moe. Soms moet je je er ook maar "gewoon" aan overgeven. De ene zwangerschap is de andere niet.

Hier helaas weer een blegh dag. Gister had ik een dag met goede energie. Vandaag weer minimaal. Collega heeft mijn klas over genomen. Ik ben wel nog op school gebleven omdat we vandaag gesprek hadden met een mogelijke vervanger voor mij. En ze is aangenomen. :D Is toch weer een "zorg" minder haha. Helaas kan ze wel pas twee weken ná mijn eerste verlof beginnen. Maar ook dat wordt vast wel weer opgelost.
Gelukkig morgen nog een half dagje met de leerlingen en dan lekker twee weken vakantie. <3

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 18:21

Bhodi schreef:
Sting schreef:

Dit zijn dipstick zwangerschapstesten van Sensitest, ik had zo ook niet uitgekozen, maar kreeg ze bij het bestellen van de ovulatietesten :) het zijn early’s en kunnen 4 dagen eerder. Boven de zwangerschapstesten liggen mijn ovulatietesten nog :D

[ [url=m/insxU9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gefeliciteerd! <3

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 18:56

@bhodi: welkom en gefeliciteerd
@vivianhesen: leuke aankondiging
@flowery: hopelijk komen er snel tijden dat je je wel goed voel.
@mriek1990: balen van de mindere dag. Fijn dat er vervanging is.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 19:55

Bhodi schreef:
Sting schreef:

[ [url=m/insxU9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gefeliciteerd!!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 19:55

VivianHesen schreef:
Gefeliciteerd Bhodi!

Van harte welkom hoor!

[ [url=m/AImFd0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat leuk!!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 19:56

Flowery schreef:
Gefeliciteerd Bodhi! En welkom :D

@VivianHesen superleuk gedaan zo!

Hier gaat het nog altijd bagger, zie ook onwijs tegen kerst op maar hoop dat mijn partner mij er een beetje doorheen sleept _O-
Kerstavond gourmetten met mijn familie, 1e kerstdag uit eten en 2e kerstdag naar mijn schoonouders aan wie ik écht een hekel heb en al mijn energie opvreten. Zin in, not :+

Heb nog altijd totaal geen trek in eten, eet omdat het moet maar vooral savonds gaan er vaak niet meer dan 3 happen in :( En nog altijd zoooo mooeeeee, ondertussen bijna 16 weken dus kom maar door met die goede weken, maar begin te vrezen dat die niet gaan komen…

Vervelend zeg, tussendoor maar lekker uitrusten dan

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 19:58

mriek1990 schreef:
Freekieee wat vervelend dat je in de avond niks binnen kan houden. Lukt slapen wel een beetje?
Succes met de verbouwing!

Gnome goed naar je lijf luisteren idd. :) Blijft een mooi gevoel dat trappelen hé? Ik vind het ergens wel gek dat als je niet medisch bent, je geen vergoeding krijgt voor het ziekenhuis. Zou toch voor iedere vrouw gewoon vergoed moeten worden!

Bhodi gefeliciteerd! <3 Zeker ben je welkom, alleen maar gezellig. Hoe voel je je verder?

VivianHesen wat een super leuke foto en tekst! Beetje toffe reacties gekregen?

Flowery, bah gaat nog niet echt lekker dus? Kan me voorstellen dat je dan geen zin hebt in gezellig doen. Ik ben morgen 26 weken en ook nog steeds heel erg moe. Soms moet je je er ook maar "gewoon" aan overgeven. De ene zwangerschap is de andere niet.

Hier helaas weer een blegh dag. Gister had ik een dag met goede energie. Vandaag weer minimaal. Collega heeft mijn klas over genomen. Ik ben wel nog op school gebleven omdat we vandaag gesprek hadden met een mogelijke vervanger voor mij. En ze is aangenomen. :D Is toch weer een "zorg" minder haha. Helaas kan ze wel pas twee weken ná mijn eerste verlof beginnen. Maar ook dat wordt vast wel weer opgelost.
Gelukkig morgen nog een half dagje met de leerlingen en dan lekker twee weken vakantie. <3

Lekker genieten van je vakantie :D

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 20:10

Hier vanmiddag de 20 weken echo gehad en alles is goed! En de echo dame heeft zich niet versproken :)) dus we weten nog steeds niet wat het geslacht is :+.

Ik wist niet dat het zo lang zou duren, ze is een uur bezig geweest… vond m’n buik op een gegeven moment niet echt leuk meer -O- . Baby lag als een malle te spartelen, dus viel niet op te meten :')

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 20:11

Dat komt zeker goed QueenE O:)

Ah fijn dat de echo goed was Sting. Liet de kleine zich ondanks het spartelen wel goed zien?

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 20:26

Fijn dat de echo goed was.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 07:09

Pff hier beide liften die het niet doen. Met de herder niet zo erg, ging vroeg hardlopen dus trap genomen.

Maar we hebben ook twee honden met drie poten. De kleine kan getild of in tas maar de grote is 12,5 en 30 kilo.

Arm beest heeft nu van drie hoog naar beneden en van beneden naar drie hoog trap moeten lopen.

Zijn drie lange trappen en mij lukt het optillen niet van hem en mn vriend heeft een flinke operatie gehad tijd terug waardoor trap lopen voor hem zelf al lastig is.

Moet rond half negen weg, herder naar m'n ouders want die kan natuurlijk niet met die van mn zus en de gehandicapte hondjes mee naar zus. Gaan dagje Valkenburg.

Hopelijk doen de liften het dan. Dit is echt rot. Vriend dan ook al naar werk. Anders blijf ik trap lopen. Afbeelding
Poppie zo knap gedaan

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 08:27

Gnome schreef:
Gefeliciteerd Bhodi. Prachtig kerstcadeau! Je bent hier van harte welkom hoor maar snap inderdaad dat je er dan wat achteraan hobbelt haha. Kunt er eentje openen en gezellig hier mee kletsen tot daar ook meer animo voor is? Ervaringen uitwisselen, zeker in het begin, is zo fijn.

Ja, ik heb toch maar een ander topic aangemaakt :) dit is toch al een wat vaster groepje en jullie zijn allemaal al zo ver haha. Kom ik aan met 4+1 of 4+2 waarbij alles nog moet beginnen :')

Heel erg bedankt voor alle felicitaties! En voor jullie allemaal nog een hele fijne zwangerschap gewenst <3