Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoolgangster schreef:Hutcherson schreef:Heb je een trippelstoel? Voor je wobbelbenen? Zodat je thuis wat kan rondtrippelen en wat makkelijker transfers kan maken?
Heel veel succes! Fingers crossed.
Mee eens, een trippelstoel zou best handig zijn.
Heel veel succes gewenst!
BeFunny schreef:Moet je dat drinken? Ik kreeg dat via infuus toegediend.
Moest wel 2 liter water drinken smorgens. Succes morgen
Kay_Kim schreef:Ja ik krijg ook nog een contrast via infuus als ik me niet vergis maar er zijn zoveel verschillende scans… en deze is met die vloeistof te drinken, ik denk dat dat specifiek op de tumors bindt waardoor die zichtbaar worden.
Kay_Kim schreef:De voorbereidingen leken niet zo vlot te verlopen, het drinken van de drie bekers lukte me niet goed.
Toen ik aan de laatste beker bezig was kwamen ze al roepen, ze zeiden als je 2 bekers uit hebt is het wel voldoende.
Onder de scan heb ik dan nogmaals een infuus met contrast gekregen.
Na een paar keer adem in houden en door de tunnel gestuurd te worden was de scan klaar en ze zeiden meteen dat hij goed gelukt was, dus dat was een opluchting!
Maar s avondsik kreeg diarree, ik kreeg rillingen dus koorts genomen 38,8! We twijfelde om naar het ziekenhuis te bellen maar dan moest ik zowiezo terug binnen komen en daar had ik geen zin in! En als kers op de taart begon ik nog over te geven…
Na een paracetamol ben ik in mijn bedje gekropen en hebben we na enkele keren nog eens gemeten en de koorts begon te dalen, deze ochtend was hij terug normaal!
Dus vandaag doen we maar rustig aan.