Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 14:07

Angela_ schreef:
Yltje: wat voor spiraal had je? Mirena? Ik zou jezelf 3 maanden de tijd geven en als je dan nog geen menstruatie hebt gehad toch even langs de huisarts.

Mocht het ons straks gegund zijn om zwanger te raken, ga ik ook naar een andere verloskundige zodat ik naar het ziekenhuis in Boxmeer kan (waar ik nu ook ben geweest) om eventueel daar te bevallen. Mijn vorige verloskundige werkt daar niet mee samen. Heel vreemd want dit ziekenhuis is 15 min rijden, en het andere bijna een half uur. (jaja ik woon in een uithoek en moet sowieso buiten ons dorp naar een verloskundige)

Wat fijn dat je nu toch nog een goede controle gehad hebt angela.
De gyn zei net ook dat je cyclus inderdaad mag wisselen, maar elke keer tussentijds toch weer bloedverlies vond ze niet goed.(dat heb ik zelf gelukkig niet)

Na mn curretage gaf de gynaecoloog mij de keuze, belafspraak of langskomen.
Ik heb toen de keuze gemaakt voor langskomen.
Net mocht ik kiezen voor een controle echo en dat heb ik gedaan.
Dat is inderdaad heel prettig en zouden ze gewoon altijd moeten doen.

Hier zag ook alles er goed uit, eitje was net gesprongen, dus ook dat klopt.
Wel nog even bloed laten prikken bij mn collega's voor mn hb.
Nu op het wachtbankje!

LinsxDot

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 14:28

Spannend taartje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 14:47

Spannend taartje! En super fijn dat je zo netjes geholpen bent, dat zou altijd het geval moeten zijn.

LinsxDot: hoe gaat het nu met je?

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 14:53

Wil je een eerlijk antwoord of een bokt correct antwoord? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:04

Eerlijk :D

Ik leef zo met je mee, ik had het je zo gegund na alle ellende :(:)

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:10

Een miskraam is nooit leuk en altijd ontzettend klote. Maar door de tijds druk en de blijheid dat gelukt was voor ik weer voor me baarmoederhals terug moet en laatste keer misschien wel is dat ik ooit moeder mag worden stort mijn wereld wel even behoorlijk onder me voeten vandaan en heb ik behoorlijk gejankt en gevloekt vooral. Extra zuur extra klote enz.
Afbeelding
Afbeelding
Gelukkig heb ik me kleine vriend die me even alles laat vergeten. Heeft in de winkel ergens een muts gevonden en opgezet denk huh? Wat heeft hij nou. Werd ik achtervolgd door Sinterklaas.
Maar huilen blijft me nader dan lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:40

Godver... zo ongelofelijk klote dit.. Wanneer moet je terug voor je baarmoederhals?

Heb je nog veel last van bloedverlies en krampen?

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:51

12 december moet ik weer een uitstrijkje laten maken. Maar eer dit allemaal opgelost is en nieuwe kans om zwanger te raken is het al december vrees ik. Ik heb 3 dagen al mega weinig bloed verlies krampen ook niet dus dat gaat opzich wel.

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 17:18

Hoi allemaal,

Aller eerst wil ik tegen iedereen zeggen, jullie zijn powervrouwen! Wat een mooi topic is dit, veel vreugde maar ook veel steun wanneer er minder nieuws is.

Afgelopen dagen dit topic doorgelezen en zou me graag nu ook voorzichtig willen gaan melden in dit topic.

Vinden jullie het leuk als ik mee klets?

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 18:50

Linsxdot wat een k*t nieuws zeg. Sterkte! :'(

Linn: Natuurlijk mag je mee kletsen, gezellig!

Taartje, fijn dat alles goed was! Succes op het wachtbankje, spannend!

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 18:50

Tuurlijk welkom!

Toffeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 20:06

Wat een naar nieuws LinsxDot! Heel veel sterkte!

Welkom Linn, gezellig als je mee komt kletsen.

Ik zit weer eens op het wachtbankje, waarschijnlijk wordt ik begin volgende week ongesteld. We hebben rond mijn eisprong maar een keer kunnen klussen, dus de kans is niet erg groot. Maar ja, je kunt natuurlijk net geluk hebben.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 20:33

Ik duim voor je Toffeltje! :D

Welkom Lin :D

Ik heb morgen weer gesprek met de gyn ben heel benieuwd wat het vervolg plan is.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 08:53

Bah klote zeg Lins! Ik had t je zo gegund!

Welkom Lin!

Toffeltje je weet maar nooit! :D wellicht is het de enige die je nodig had :D

Succes vandaag Lau

Hier gisteren lichtelijk tegen m'n zin in toch nog een x gezellig gemaakt. Heb in de eerste twee weken van mijn cyclus altijd heel veel last van mijn buik en gisteren was weer zo'n topdag vol met krampen. Maar cyclusdag 13 en dat bleek in september bij de echo mijn ovulatiedag te zijn dus ik wilde ook geen gemiste kansen :P hoewel ik dus geen idee heb wanneer mijn ovulatie exact is aangezien die testen bij mij pas veel later positief worden :Y)

Nu dus weer ongeveer soort van op t wachtbankje denk ik :P

Lekker die onduidelijkheid :Y)

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 08:57

Ik sta echt weer op met een blok in mijn maag en veel verdriet maar goed we gaan gewoon weer door! Me zoontje even naar school brengen en we maken er maar weer wat van.

Primavera laat dat bankje nu maar eens de laaatste zijn

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 09:10

Angela_ schreef:
Yltje: wat voor spiraal had je? Mirena? Ik zou jezelf 3 maanden de tijd geven en als je dan nog geen menstruatie hebt gehad toch even langs de huisarts.

Mocht het ons straks gegund zijn om zwanger te raken, ga ik ook naar een andere verloskundige zodat ik naar het ziekenhuis in Boxmeer kan (waar ik nu ook ben geweest) om eventueel daar te bevallen. Mijn vorige verloskundige werkt daar niet mee samen. Heel vreemd want dit ziekenhuis is 15 min rijden, en het andere bijna een half uur. (jaja ik woon in een uithoek en moet sowieso buiten ons dorp naar een verloskundige)

Mirena inderdaad, wacht ook rustig af nu nog even. Ik heb me in het begin zelf ook veel te enthousiast gemaakt. Omdat je in principe meteen weer vruchtbaar ben is het toch in mn hoofd gekropen van “wat als het meteen raak is”. Ik ga 8&9 december een tattoo met mn vader laten zetten en had al helemaal bedacht dat ik de artiest ging vragen om een ander stencil te laten maken met “je wordt opa” ofzo :+ :+

Veel te veel mee bezig dus, dat heb ik inmiddels wel losgelaten en terug naar de insteek waarmee we begonnen. We zien wel of het zo mag zijn.

Apart dat je verloskundig niet met het ziekenhuis werkt dat dichterbij is, maar ten eerste hoop ik dat het jullie onwijs gegund is!

@LinsxDot, heftig zeg.. kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen op het moment maar heel veel sterkte en ik denk aan je. :knuffel:

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 09:16

Knuffel Linsxdot :knuffel:

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 09:19

Primavera: ik duim voor je :D

Linsxdot: ik wil je zo graag een knuffel geven :knuffel:

Yltje: zo herkenbaar had helemaal bedacht hoe ik het met mijn verjaardag ging vertellen. Maar moet dat indd loslaten ik wil echt te graag ik herken het echt heel erg.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 10:22

Primavera: ook lastig zeg die onzekerheid… succes met je wachtbankje! En hopelijk een positief resultaat! <3

LinsxDot: bah ik vind het zo vreselijk voor je :( ik las stiekem nog mee in het zwanger topic waarin je zat en ik heb hard zitten duimen… helaas… ik wil je veel sterkte wensen :(:)

Yltje & Lau: het is heel erg begrijpelijk dat je het zo graag wilt. Ik zit ook elke cyclus weer te bedenken hoe ik het bekend kan maken en dan ben je ongesteld en kan er weer een idee door de plee -O-

Hier gaat het wachten wel goed. Stiekem al gehoopt op een positieve ovulatietest, maar goed m’n cyclus is gemiddeld 40 dagen (38 - 42 dagen) en vandaag is cyclusdag 24 dus nog wat vroeg :D ik verwacht de piek tussen nu en 4 dagen ongeveer… de wachtweken tot m’n menstruatie gaan me makkelijker af merk ik. Deze ronde heb ik bedacht dat ik niet te snel ga testen of ik zwanger ben. Ik word vanzelf ongesteld en zo niet, doe ik dan wel een test, zo’n 3 weken na m’n positieve ovulatietest. Ik maak mezelf anders helemaal gek en wil niet hetzelfde als de vorige keer, want dat was een vreselijke rollercoaster |( we wachten de boel maar weer af :j

Ik ben er trouwens verder super relaxed onder en ben daarom ook wat minder actief hier denk ik, hopelijk is dat een goed teken haha

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 13:05

Fijn dat je wat relexter er onder bent Bhodi maar spannend blijft het toch iedere maand.

Ik moet volgende week ergens ongesteld worden en daarna gaan wij een serieuze poging wagen.
Leuk idee maar het maakt je tegelijkertijd onzeker. Bij ons zal het vanwege de medicatie van mijn vriend niet helemaal vanzelf gaan dus twijfel of ik gelijk begin met ovaluatietesten of niet, gelukkig heb ik nog even haha

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 13:08

Dankjewel meiden! We gaan er gewoon weer voor toch!

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 20:36

linsxdot wat een Rot situatie en wil je dan ook veel sterkte wensen. Hopelijk staat het geluk snel weer aan jullie zijde.

Iemand toevallig ervaring met ovaluatie testen van de etos?

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 20:40

Lief van jullie! Gun het iedereen ontzettend hard.

Nee sorry geen ervaring mee ik gebruikte die van de action heel voordelig en werkte bij mij perfect.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 21:12

Hier geen goede ervaring met ovulatietesten maar dat komt omdat ze bij mij gewoon niet werken zoals ze zouden moeten :P verder altijd 'tevreden' geweest van die van de action

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 21:15

Ik denk dat ik vanmiddag “het” ben verloren.. zeker weten doe ik het niet maar zou wel fijn zijn dat betekend dat mijn lichaam het snel opgeruimd heeft