Hier was ik een aantal dagen blijven steken op hetzelfde gewicht. Had niet veel geks gedaan dus vond het raar. 2 dagen niet gewogen om het in mijn hoofd rust te geven.
Vanmorgen ineens een kilo lichter , teller staat op -6,2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renee1991 schreef:Woehoe, toch tof om jullie goede reacties te lezen hoor! Lekker bezig!!
Ik ben vanmiddag bij de huisarts geweest. Waarschijnlijk is het, zoals ik al vermoedde, mijn schildklier die niet goed werkt. Vrijdag bloedprikken, daarna terug op spreekuur.
bamisalami schreef:Renee1991 schreef:Woehoe, toch tof om jullie goede reacties te lezen hoor! Lekker bezig!!
Ik ben vanmiddag bij de huisarts geweest. Waarschijnlijk is het, zoals ik al vermoedde, mijn schildklier die niet goed werkt. Vrijdag bloedprikken, daarna terug op spreekuur.
Oh, dan weet je iig iets! Na het bloedprikken, hoe snel krijg je daar de uitslagen van? En is er iets van medicatie voor?
marley93 schreef:fannetje schreef:Marley, mag ik vragen wat je zo spannend vindt aan de MRI? En wat voor onderzoek moest je? Ik werk zelf op de MRI, dus daardoor geïnteresseerd
Ntuurlijk mag dat! Alleen maar goed als je je in de ervaringen van patiënten verdiept toch.![]()
Ik vind niets naar aan de MRI zelf eigenlijk, maar anderhalf jaar geleden heb ik een aorta dissectie type B gehad. Sindsdien was ik bij iedere controle een paniekerig hoopje tranen, zelfs bij een simpele echo. Herkende ik mezelf totaal niet in, ik onderga alles eigenlijk altijd heel gemakkelijk, maar al het gedoe met die dissectie en de daaropvolgendr operatie was toch teveel. Ik heb toen hulp gezocht bij de medisch psycholoog, en dat heeft gelukkig zijn vruchten afgeworpen, blijkt nu. De scan ging super, en ik voel me nu weer een stuk meer mijn oude relaxte zelf.
Muronia schreef:Succes vandaag Renee!
Hier in een week maar -0,1. Dat was niet de afspraak hoor
Laurahh schreef:Vorige week goed bezig geweest maar een halve kg aangekomen en toen echt motivatie kwijtgeraakt. Hele week nu ook slecht gegeten, begin na de menstruatie wel weer opnieuw
Laurahh schreef:Vorige week goed bezig geweest maar een halve kg aangekomen en toen echt motivatie kwijtgeraakt. Hele week nu ook slecht gegeten, begin na de menstruatie wel weer opnieuw
Vliendertje schreef:Vinden jullie het ook leuk om recepten te delen? Of moet ik daarvoor in een ander topic zijn? Ik ben ook erg benieuwd naar jullie eetpatronen en leuke eet tips!