Mooie pareltjes weer ! Had hier een mooie van een tourniquet maar foto vergeten te maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Karlijn schreef:Ik ben een week goed ziek geweest maar zit nu onder de blauwe plekken alsof ik ook een aantal keer flink op m'n muil ben gegaan maar ik kan me dat eécht niet herinneren![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dennis schreef:Mijn oog gaat echt boven verwachting. Mensen die mij een week niet gezien hebben zijn enorm verbaasd.
En mensen die mij al 2 weken niet gezien hebben beginnen over mijn 'nieuwe bril' (lees: oude bril omdat mijn eigen bril in stukken ligt).
Het is bijna niet gaan zakken, klein plekje naast m'n mond. Alleen bij de snee is het nog wat dik, en de kleur is er ook bijna vanaf.
DideH schreef:Dennis schreef:Mijn oog gaat echt boven verwachting. Mensen die mij een week niet gezien hebben zijn enorm verbaasd.
En mensen die mij al 2 weken niet gezien hebben beginnen over mijn 'nieuwe bril' (lees: oude bril omdat mijn eigen bril in stukken ligt).
Het is bijna niet gaan zakken, klein plekje naast m'n mond. Alleen bij de snee is het nog wat dik, en de kleur is er ook bijna vanaf.
Fijn!! Heeft het wel alle kleurtjes van de regenboog gekregen?