Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pumpina schreef:Ik vind t eigenlijk ook wel bijzonder dat ik maar 1 iemand ken die corona heeft gehad en dan nog 2 mensen via via. Ik zit ook in de randstad dus niet echt afgelegen ofzo.. Waar ik overigens niet mee wil zeggen dat ik de cijfers niet geloof oid, maar wel dat ik het best raar vind.
Sheran schreef:pumpina schreef:Ik vind t eigenlijk ook wel bijzonder dat ik maar 1 iemand ken die corona heeft gehad en dan nog 2 mensen via via. Ik zit ook in de randstad dus niet echt afgelegen ofzo.. Waar ik overigens niet mee wil zeggen dat ik de cijfers niet geloof oid, maar wel dat ik het best raar vind.
Ik ook zoiets - maar ik denk dat we daar vooral heel erg blij mee moeten zijn
Hebben jullie trouwens ook dat je in deze tijd echt elk pijntje/kwaaltje enorm opblaast? Voel ik nou wat? heb ik nou een beetje keelpijn of niet? Is 3x kuchen per dag
'hoesten'? Dat soort dilemma's...
Sheran schreef:Ja kan ik me goed voorstellen... ben je tevreden met de maatregelen die je school heeft genomen? Voel je je veilig? Ga je er wat van zeggen als een leerling zit te kuchen?
Sheran schreef:pumpina schreef:Ik vind t eigenlijk ook wel bijzonder dat ik maar 1 iemand ken die corona heeft gehad en dan nog 2 mensen via via. Ik zit ook in de randstad dus niet echt afgelegen ofzo.. Waar ik overigens niet mee wil zeggen dat ik de cijfers niet geloof oid, maar wel dat ik het best raar vind.
Ik ook zoiets - maar ik denk dat we daar vooral heel erg blij mee moeten zijn
Hebben jullie trouwens ook dat je in deze tijd echt elk pijntje/kwaaltje enorm opblaast? Voel ik nou wat? heb ik nou een beetje keelpijn of niet? Is 3x kuchen per dag
'hoesten'? Dat soort dilemma's...
Sheran schreef:Wat 'fijn' om te lezen zebrastreep, ik heb hetzelfde. Al sinds maart af en aan keelpijn en hoesten, komt opzetten als ik iets moet doen waarvoor ik veilig wil zijn en gaat over bij afleiding... In maart ook hyperventileren maar dat is gelukkig over.
hwn schreef:Vraagje voor diegene in het topic die enkele maanden geleden corona gehad hebben: Zijn jullie volledig hersteld? Iemand nog klachten overgehouden? En hoelang duurde het herstel? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor.
hwn schreef:@Tokedri, en kunnen ze niet achterhalen (op basis van antistoffen of zo) of je het effectief had/hebt? Want straks denk je dat het nog nasleep is van de eerste besmetting, terwijl het een tweede is. Er zijn al mensen die het meer dan 1x gehad hebben.
hwn schreef:@Tokedri, en kunnen ze niet achterhalen (op basis van antistoffen of zo) of je het effectief had/hebt? Want straks denk je dat het nog nasleep is van de eerste besmetting, terwijl het een tweede is. Er zijn al mensen die het meer dan 1x gehad hebben.
8nnemiek schreef:Ik ben ook niet getest, maar heb wel het vermoeden dat ik het gehad heb. Eerst een dag flink moe en hoofdpijn, daarna kreeg ik het ineens extreem koud; met 25 graden onder een winterdekbed en nog steeds rillen en tintelende vingertoppen, en met paracetamols ging dat op en af van loeiheet en flink zweten naar ijskoud en rillen. Ik was vooral enorm moe, rechtop staan om een boterham te smeren was eigenlijk al te veel, en bij het trappen lopen moest ik halverwege echt even pauzeren. Ik kan me niet herinneren dat ik me ooit in die 35 jaar zo slecht heb gevoeld, ook vroeger niet.
Ik heb gelukkig nooit last gehad van mijn longen en ik voelde me na een dag of 5 weer beter. De vermoeidheid is ook redelijk snel weggetrokken.
Ik merkte wel dat ik ineens heel veel behoefte had aan vers fruit en groente. Nog nooit zoveel fruit weggewerkt op een paar dagen tijd, en zelfs potjes koude bonen en worteltjes leeg gelepeldVitamine C 100 tabletten, brandnetelthee.. Geen idee of het heeft geholpen, en of het überhaupt corona was, maar wat was ik blij toen ik er vanaf was!
bigone schreef:hwn schreef:@Tokedri, en kunnen ze niet achterhalen (op basis van antistoffen of zo) of je het effectief had/hebt? Want straks denk je dat het nog nasleep is van de eerste besmetting, terwijl het een tweede is. Er zijn al mensen die het meer dan 1x gehad hebben.
Heb je daar een link van? Want nog nergens gelezen dat het definitief bewezen is .
Fitzroy schreef:https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... corona-had
Het kan dus wel: 2 x corona krijgen en er dan aan overlijden.
hwn schreef:Vraagje voor diegene in het topic die enkele maanden geleden corona gehad hebben: Zijn jullie volledig hersteld? Iemand nog klachten overgehouden? En hoelang duurde het herstel? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor.