Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Femkeeex schreef:Zijn er eigenlijk nog meer mensen die niet genoeg kunnen nemen met 1 koekje of 1 chocolaatje? Altijd als ik er een wil pakken is mijn lichaam niet tevreden ofzo en dan moet ik de hele doos opeten. Ik heb soms ook best veel last van binge-eating, heel vervelend en niet alleen lichamelijk
ScarOfWars schreef:Het zijn misschien niet de beste foto's maar het verschil is er wel haha!
[ [url=m/adfC0C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z2B740.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/D9TtvA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mei 2019
[ [url=m/r9TW2n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Juli 2019
[ [url=m/rQ2Xrv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9jhbX4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Zfro2U.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Femkeeex schreef:Zijn er eigenlijk nog meer mensen die niet genoeg kunnen nemen met 1 koekje of 1 chocolaatje? Altijd als ik er een wil pakken is mijn lichaam niet tevreden ofzo en dan moet ik de hele doos opeten. Ik heb soms ook best veel last van binge-eating, heel vervelend en niet alleen lichamelijk
Neverland schreef:Zijn er mensen ook die ondanks dat ze elke dag netjes eten en goed sporten bang zijn dat ze niet afvallen? Morgen is mijn weegmoment en ben bang dat ik of niet ben afgevallen of zelfs ben aangekomen.![]()
En dat gaat voor mij erg demotiverend werken.
Maar dat is een onzeker puntje van mezelf. Ik ben hartstikke goed bezig. Ik voel me ook lekkerder in mijn vel. En dat is misschien zelfs meer waard dan wat mijn weegschaal aangeeft, toch?
Ondanks dat ga ik het toch gewoon doen morgen.
Neverland schreef:Zijn er mensen ook die ondanks dat ze elke dag netjes eten en goed sporten bang zijn dat ze niet afvallen? Morgen is mijn weegmoment en ben bang dat ik of niet ben afgevallen of zelfs ben aangekomen.![]()
En dat gaat voor mij erg demotiverend werken.
Maar dat is een onzeker puntje van mezelf. Ik ben hartstikke goed bezig. Ik voel me ook lekkerder in mijn vel. En dat is misschien zelfs meer waard dan wat mijn weegschaal aangeeft, toch?
Ondanks dat ga ik het toch gewoon doen morgen.
Dieuwke_ schreef:ScarOfWars schreef:Het zijn misschien niet de beste foto's maar het verschil is er wel haha!
[ [url=m/adfC0C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z2B740.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/D9TtvA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mei 2019
[ [url=m/r9TW2n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Juli 2019
[ [url=m/rQ2Xrv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9jhbX4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Zfro2U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw, wat ben je knap! Ook met je oude figuur, maar nu helemaal
Zertab schreef:Iemand enig idee hoeveel kc er in 3,5 opscheplepel (groot) zuurkool schotel met gehakt zit? Krijg het niet gevonden in mijn app..