Ik heb er ook al een van haar een van haar eerste:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amethyst_ schreef:Nymbous schreef:Oh dat is wel goed te doen ja, ik moet 2:45 uur rijdenkreeg ook al vaak de vraag waarom daar helemaal heen, nou, omdat jenny en Melanie precies zetten wat ik wil, en het permanent is, en het goed voelt
![]()
OV lijkt me wel spannend, en zou zelf ook een mondkapje doen! Toch fijner.
Edit;
Ben nu wel benieuwd eigenlijk, hoever rijden jullie voor je tattoo afspraak en wat zou je max zijn?
Blackbear in Eindhoven vond ik te ver, maar nu ze naar Utrecht komen ben ik alsnog om haha
Cinnepin schreef:ff een domme vraag hoor, maar diegene die een tattoo op hun been hebben, na hoelang hebben jullie die plek van de tattoo weer geschoren?
Cinnepin schreef:ff een domme vraag hoor, maar diegene die een tattoo op hun been hebben, na hoelang hebben jullie die plek van de tattoo weer geschoren?
Lau schreef:Cinnepin schreef:ff een domme vraag hoor, maar diegene die een tattoo op hun been hebben, na hoelang hebben jullie die plek van de tattoo weer geschoren?
Die op mijn been heb ik eigenlijk altijd eind september gezet dan hoefde ik niet te scheren. En tegen de tijd dat hij geschoren hoefde te worden was hij genezen