Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:Heeeel goedIk ging voor een 300kg total en precies 300 gehaald, 8/9! Heb het op safe gespeeld met squats dus er zat nog wel wat in de tank, maar had die confidence boost even nodig op squats. Het begin liep ook wat ongeorganiseerd waardoor ik moest haasten met squat warmups. 100/57.5/142.5 uiteindelijk en de sfeer was echt top dus hele leuke dag gehad
Eulogy schreef:Heeeel goedIk ging voor een 300kg total en precies 300 gehaald, 8/9! Heb het op safe gespeeld met squats dus er zat nog wel wat in de tank, maar had die confidence boost even nodig op squats. Het begin liep ook wat ongeorganiseerd waardoor ik moest haasten met squat warmups. 100/57.5/142.5 uiteindelijk en de sfeer was echt top dus hele leuke dag gehad
Oryani schreef:Gefeliciteerd Eulogy! Ik kan me er niet meteen iets bij voorstellen maar ga er van uit dat het een gewichthefwedstrijd was?
Eulogy schreef:Oryani schreef:Gefeliciteerd Eulogy! Ik kan me er niet meteen iets bij voorstellen maar ga er van uit dat het een gewichthefwedstrijd was?
Thanks! Ja klopt, powerlifting, dus squat, bench en deadlift![]()
Ik heb hier filmpjes mocht iemand het interessant vinden: https://www.instagram.com/p/B866k3xnLA2 ... dbnb3ku6ob
Joanne1987 schreef:Vandaag squats 40/45/50 gepakt en deathlifts 45/50/55, 55x5 toen was de pijp leeg...
Ook maar even de dokter gebeld voor mn schouder, fysio needled wel de triggerpoints in mn hele arm, maar de plek waar de pijn echt zit verbeterd niet. Ik kan vooruit gewoon bewegen en ook liften, kan alleen niet zijwaarts heffen
Het lijkt op de pijn die ik met slijmbeurs toen ook had, maar fysio blijft erbij dat het dat niet is, maar is me nog steeds onduidelijk wat precies dan wel