Hiraeth schreef:Even een Top 2000 gerelateerd berichtje.
Hoe verder ik in het proces kom, hoe meer ik kan janken om 'Papa' van Stef Bos.Het is alsof er nog een extra betekenis zit aan de woorden 'papa, ik lijk steeds meer op jou' en verdomme, wat raakt dit liedje mij de laatste maanden enorm veel.
(Verder kan ik ook heel goed janken op 'Het Dorp' van Wim Sonneveld, terwijl ik dus 23 ben en heel progressief ingesteld. Verder gaat 't wel goed met me.)
Aaaach wat lief. Het is ook een prachtig liedje
Het is alsof er nog een extra betekenis zit aan de woorden 'papa, ik lijk steeds meer op jou' en verdomme, wat raakt dit liedje mij de laatste maanden enorm veel.
)

) dat meer te maken heeft met mijn ouder worden→ waardoor de rest steeds jonger lijkt, als dat jullie kinderen of jongens zouden zijn
)
Ik ben zo blij met jouw aanwezigheid in dit topic en trots op wie je bent.
touché
voor mij is het bijna klaar, ik heb laatst namelijk met mijn psycholoog de volgende stap doorgenomen. Ik heb eigenlijk best veel dysforie van het feit dat ik nog een baarmoeder en eierstokken heb. Dat klinkt soms zo gek, je ziet ze niet, ik word niet meer ongesteld en ik wil ook geen kinderen. Dus wat maakt het dan uit? Maar toch, als ik er aan denk dat dat in mijn lichaam zit 

)