Maar het is waar. Ik heb voor wat vulwerk in wangen en lippen ook al 6 spuiten zitten nu. En dat in nog geen half jaar tijd.
Er kan meer in dan je denkt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:In Amerika zeggen ze hoeveel Syringes of wel ,spuiten,je nodig hebt ipv milliliters![]()
Maar het is waar. Ik heb voor wat vulwerk in wangen en lippen ook al 6 spuiten zitten nu. En dat in nog geen half jaar tijd.
mirtedl schreef:Stille meelezer breekt even in..
Ik heb een tijdje bij de boerhaave gewerkt en heb wel hele mooie resultaten gezien
Naar mijn ervaring ook fijne artsen die goede informatie/uitleg geven
Suzanne F. schreef:Nou ik snap wel wat Hatsjoe bedoelt. Ik vind dat ik in het begin ook wel iets aan het lijntje ben gehouden, of beter gezegd: dat er mooie resultaten worden beloofd maar dat er niet helemaal eerlijk is gezegd hoeveel milliliter ik daar wel niet voor nodig zou hebben. Ik denk ook dat als ik dat had geweten (hoeveel er echt in moest om resultaat te krijgen) dat ik er niet aan begonnen was. Maar op een gegeven moment zit je in de trein en ga je toch door (nou ja, doe dan nog maar een paar milliliter) om toch het resultaat te krijgen wat je wilt. Ik kan nu na 2 jaar zeggen dat ik op zich wel tevreden ben en dat er nu een basis ligt die bijgehouden kan worden. Maar dat ik zoveel volumeverlies in mijn gezicht had daar had ik geen idee van. Of in ieder geval had ik geen idee hoeveel er wel niet in moest. Je praat al bijna niet meer over milliliters hier, eerder over centiliters.
Suzanne F. schreef:Popstra schreef:In Amerika zeggen ze hoeveel Syringes of wel ,spuiten,je nodig hebt ipv milliliters![]()
6 milliliter of 6 spuiten?
Ik weet niet eens hoeveel er in 1 spuit zit trouwens. Maar bij mij is verdeeld over mijn gezicht ook al echt veel gegaan. Klinkt net alsof ik een wandelende barbiepop ben nu maar het is pas sinds kort dat het mensen opvalt dat er iets anders is anders. En dan weten ze nog niet precies wat.
hahahatsjoe schreef:Dat was het eerste wat hij zei, dat ik er vermoeid uit zag. En het afgelopen jaar echt voor dik 1500 fillers laten spuiten, als het niet meer is.
Sinds ik 15 kilo afgevallen ben is het helemaal drama. Niet dat ik mezelf lelijk vind ofzo, maar ik zie er niet uit zoals ik me voel.
Doubtless schreef:hahahatsjoe schreef:Dat was het eerste wat hij zei, dat ik er vermoeid uit zag. En het afgelopen jaar echt voor dik 1500 fillers laten spuiten, als het niet meer is.
Sinds ik 15 kilo afgevallen ben is het helemaal drama. Niet dat ik mezelf lelijk vind ofzo, maar ik zie er niet uit zoals ik me voel.
Ik heb geen inhoudelijke reactie verder, maar wil je een virtueel hart onder de riem steken![]()
Wat zuur dat je er al zoveel geld en moeite in hebt gestoken en tóch niet het resultaat hebt dat je wil!
c_alsemgeest schreef:Nee dit kan niet via de ZVw.
Dat kan pas als je zicht voor meer dan 50% belemmerd wordt, dus echt er over heen hangt zeg maar. Sinds een jaar is dat beleid nog iets meer aangescherpt.
Ik zou het sowieso niet via de ZV willen... ik wil zelf kunnen kiezen wie het gaat doen en hoe. Die keuze heb je niet altijd met de ZV of je moet heel uitgebreid verzekerd zijn... maar dan ben je na een jaar net zo veel kwijt als die hele operatie.
c_alsemgeest schreef:Bij mij werd dat afgeraden door de filler/botox pc en hij verwees me door naar de Velthuis voor een bovenooglid correctie.
Het ging te weinig doen en het zou meer last opleveren omdat het de oorzaak niet weg neemt... en uiteindelijk meer kosten dan de behandeling zelf, omdat je het moet blijven herhalen.
c_alsemgeest schreef:Ik heb trouwens wel even een grappige tussentijdse voor en na
Paar weken geleden heb ik een bovenooglid correctie laten doen.
Ik had er veel last van, hoofdpijn, moeie ogen vooral omdat het "flapje" aan de buitenkanten veel erger was dan aan de binnenkant. Deze drukten mijn oog zeg maar naar binnen.
Ik had het idee dat ik het vooral voelde, maar dat je het helemaal niet zag... alleen eyeliner verdween weleens onder de flap
Maar nu met de tussentijdse foto ben ik er achter gekomen dat je toch wel iets zag
Belichting is iets anders... maar het gaat om het idee.
Ik heb eind april de eind controle.
[ [url=m/YuZ5BZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cer schreef:Toevallig heb ik laatst een wenkbrauwlift laten doen mbv botox... maar dat is echt HEUL minimaal.. (denk aan een halve mm tot misschien 1 mm, maar voor mij net genoeg (ik heb nl al een ooglid correctie laten doen))
Als ik jou was (maar ik ben jou niet) zou ik het door een goede Plastisch Chirurg laten doen, want je gaat er echt heel veel plezier van hebben
Earth schreef:c_alsemgeest schreef:Nee dit kan niet via de ZVw.
Dat kan pas als je zicht voor meer dan 50% belemmerd wordt, dus echt er over heen hangt zeg maar. Sinds een jaar is dat beleid nog iets meer aangescherpt.
Ik zou het sowieso niet via de ZV willen... ik wil zelf kunnen kiezen wie het gaat doen en hoe. Die keuze heb je niet altijd met de ZV of je moet heel uitgebreid verzekerd zijn... maar dan ben je na een jaar net zo veel kwijt als die hele operatie.
Ah ok, goed om te weten. Dan moet ik dat eens met mijn man gaan bespreken. Ik zit nu F1 te kijken en het valt me nu pas op dat ik veel meer dan ik dacht mijn wenkbrauwen op trek![]()
Zou ik dit ook kunnen doen met een wenkbrauwlift met botox? Ik weet dat jullie geen experts zijn, maar jullie hebben er wel iets meer kennis van dan ik
Earth schreef:Cer schreef:Toevallig heb ik laatst een wenkbrauwlift laten doen mbv botox... maar dat is echt HEUL minimaal.. (denk aan een halve mm tot misschien 1 mm, maar voor mij net genoeg (ik heb nl al een ooglid correctie laten doen))
Als ik jou was (maar ik ben jou niet) zou ik het door een goede Plastisch Chirurg laten doen, want je gaat er echt heel veel plezier van hebben
Haha bedankt voor het delen. Meteen opereren vind ik wel nog een heel heftig idee, maar de hoofdpijn die ik nu heb geeft wel wat meer druk om het toch te overwegen.
Hadden jullie ook dat de hoofdpijn niet goed reageerde op pijnstillers trouwens? Want ik kan diclofenac nemen, maar het komt er gewoon door.