Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annikeee19 schreef:Ik wil graag naar de sportschool om af te vallen en een betere conditite te krijgen... ik wou al eerder keer naar de sportschool gaan maar ik durf het aan de Eene kant niet zo goed... de stap zetten om echt te gaan is lastig, heeft iemand misschien tips of iemand die dit ook had ?
Jolien87 schreef:Ik vrees ook dat er iets misgaat met de voeding maar ik denk dat ik eerder te weinig eet dan teveel. Ik ga volgende week woensdag naar het inloopspreekuur van de diëtist.
En ik denk eerlijk waar dat een fitbit me ook een goed beeld zal geven van wat ik nu werkelijk verbrand.
karuna schreef:Heel mooi land veel gezien. De groep tjsa apart volk door mijn krukken meteen vooroordeel te pakken. Ons verder goed vermaakt.was niet zwaar of lang gewoon even kort voor de fun. Maar op een na was de groep a sportief ook thuis. Meer dan genoeg gewandeld in de vakantie. Flink aantal veel te zware mensen bij met de nodige fysieke last ook.
En tjsa terugvlucht een ananas/melk houdend toetje dat ik na 3 happen heb laten staan. Maar helaas darmen nu nog van de leg. Verschil 6 uur maar ik heb al last van winter/zomertijd