Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
welmoed__ schreef:Fleurtjuh, dat valt toch heel erg mee? Dat is een prima lijstje en prima kcal!
Wat doen jullie zoal allemaal op je cracker/boterham wat gezond is?
Ik doe nu voornamelijk van dat Philadelphia light met kip filet en komkommer of cherrytomaat en appelstroop. Ben wel benieuwd of er nog meer lekkere dingen zijn wat gezond is.

Alleen met sporten bijna 700 kcal volgens mijn Polar. welmoed__ schreef:Welke tonijnsalade nemen jullie dan? Dat vind ik ook erg lekker.
Filet is altijd goed! Avocado is ook lekker! Doen jullie daar dan nog vleeswaren bij ofzo?

Bhriseis schreef:The Cat: vet en soja hebben een grote invloed op je vrouwelijke hormonen. Mss ligt daar het verband?
. En hoe bedoel je soja heeft een grote invloed op hormonen? Die ken ik nog niet
Kan je die eens uitleggen?Eulogy schreef:Wat naar LisaMisschien is het een idee om je calorieën even geleidelijk juist op te schroeven? Je zit volgens mij al vrij lang in een calorietekort dus het zou goed kunnen dat dat niet meer werkt. Misschien is dit iets? https://www.bodybuilding.com/content/th ... eting.html
Ik zou me niet zo druk maken om vakanties... Als het goed is, verander je je levenstijl en dat moet goed vol te houden zijn, die 3 weken (en dat is dan natuurlijk nog een vrij lange vakantie) maken dan op de lange termijn echt niet zoveel verschil. Zou gewoon lekker genieten

YellowLeaf schreef:@IMANDRA: Meet je ook je maten? Misschien dat je daar verschil kunt zien? Dat je wel wat aangekomen bent in spieren. En als je sport, misschien kun je als je op de sportschool dat doet je vet percentage laten meten?
Maandag 10 juli:
06:30 - Koffie + alpro yoghurt kers (204 kcal)
10:00 - Bietenwrap met sla, vega kipstuckjes, mosterd (173 kcal)
12:00 - Smoothie komkommer, ananas, selderij (103 kcal)
13:30 - Bietenwrap met sla, vega kipstuckjes, mosterd (173 kcal)
15:00 - Smoothie komkommer, ananas, selderij (103 kcal)
17:00 - Nectarine (60 kcal)
19:00 - Broccoli ovenschotel (436 kcal)
20:30 - Chippies (131 kcal)
Totaal: 1384 kcal (K: 184g / V: 44g / E: 60g)
Beweging: 9903 stappen (- 411 kcal)
maar probeer wel beetje op te letten, anders sla ik echt door. Ik houd ook gewoon erg van lekker eten, en ze hebben hier allemaal lekkere dingen die we in NL niet (of minder lekker) hebben, dus daar geniet ik volop van
Emmaa_ schreef:YellowLeaf schreef:@IMANDRA: Meet je ook je maten? Misschien dat je daar verschil kunt zien? Dat je wel wat aangekomen bent in spieren. En als je sport, misschien kun je als je op de sportschool dat doet je vet percentage laten meten?
Maandag 10 juli:
06:30 - Koffie + alpro yoghurt kers (204 kcal)
10:00 - Bietenwrap met sla, vega kipstuckjes, mosterd (173 kcal)
12:00 - Smoothie komkommer, ananas, selderij (103 kcal)
13:30 - Bietenwrap met sla, vega kipstuckjes, mosterd (173 kcal)
15:00 - Smoothie komkommer, ananas, selderij (103 kcal)
17:00 - Nectarine (60 kcal)
19:00 - Broccoli ovenschotel (436 kcal)
20:30 - Chippies (131 kcal)
Totaal: 1384 kcal (K: 184g / V: 44g / E: 60g)
Beweging: 9903 stappen (- 411 kcal)
Ik heb het al eerder gezegd maar gooi hem er nog maar even in: aankomen in spier gebeurt bij vrouwen echt heel langzaam. Als je echt hard en droog traint kom je misschien in een jaar 3 kilo aan in spieren, maar daar stopt het ook wel bij. Op zo'n korte periode klopt het dus echt niet. Als je aankomt terwijl je heel veel sport kan het zijn dat je dieet niet goed afgesteld is op je sportpatroon, of dat je stiekem een stuk meer eet dan je denkt. Maar het afschuiven op 'ik kom aan in spier' is jammer genoeg niet waar.
) dus cm kwijt is fijn