Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Urona447 schreef:Het is denk ook hoe je er zelf in staat, de 1 raakt al in paniek als de familie niet in de straat woont en de ander maakt zich nergens druk om. Wij zijn meer van het laatste, je kan bijna overal wel naar toe vliegen en een sociaal vangnet kun je ook in het buitenland creëren.

En nog wat extra omdat hij enig kind is en hoogstwaarschijnlijk ook blijft.
) en voor opa en oma natuurlijk ook leuk. Man kan rustig slapen na zijn 2 nachtdiensten per week en ik heb even mijn handen vrij om alles te doen waar ik niet aan toe ben gekomen de rest van de week met die kleine erbij.
En van tevoren had ik echt nooit gedacht dat ik hem daar (al zo jong) zou laten slapen of iets dus het kan verkeren

(Tot op zekere hoogte dan)

bruintje123 schreef:Ik wilde het net zeggen Pmarena
Ik vind het heerlijk geen oppas te moeten regelen.Gewoon gaan en staan zonder gedoe.
een van de redenen om kind vrij te zijn.
. Zag mezelf vroeger ook niet als moeder. Vind ook nog steeds echt niet alle koters leuk. Gelukkig die van mezelf meestal wel
Mijn oudste was/is echt het ideale kind voor als je kleine kinderen niet leuk vind. Maakt weinig herrie, de twee is nee fase duurde een paar dagen en kan zichzelf goed vermaken. Nr 2 was zeg maar een iets ander verhaal, maar ook daar zie ik tegenwoordig de charme wel van in. Als dat mijn eerste kind was geweest dan had het me niet verbaast als het daar bij was gebleven. Maar wat alle ouders zich voorhouden "het is een fase, het is een fase" klopt vaak ook wel.