Benangelique: ik zou dan als ik jou was zeker qua schoenen naar starshoe gaan! Heb er zelf geen ervaring mee, ben zelf van plan om tzt bij runnersworld langs te gaan. Ik heb wel corrigerende steunzolen in m'n normale schoenen (heb last van x-benen), maar tijdens het hardlopen absoluut geen last ondervonden. Heb wel kleine gel-steunzooltjes in m'n hardloopschoenen die ik echt heerlijk vind zitten. Die heb ik gewoon in dezelfde sportzaak gekocht als mijn hardloopschoenen, op advies van een medewerker (maar dat stelt allemaal niet zo veel voor denk ik als ik hier alle verhalen lees

)
Hoe zit het trouwens met hardloopschoenen? Na x aantal KM's moet je nieuwe of zo toch,als een algemene richtlijn? Ik heb mijn hardloopschoenen nu 4 jaar denk ik zo, maar ben er echt niet zo actief mee geweest in al die jaren haha. Ze zien er nog goed uit en lopen lekker in elk geval!
Wat fijn voor je trouwens dat je ervaring zo goed was bij Starshoe... Dat klinkt eigenlijk nog veel beter dan wat ik heb gelezen/gehoord over Runnersworld! Hmm... Maar daar mag je zeker ook wel wat voor betalen denk ik? Het is niet dat ik wil bezuinigen op loopschoenen qua gezondheid, echt niet, maar ik heb niet een heel groot budget voor hardloopschoenen eigenlijk. Goede tips voor de warming up trouwens.
Oei die intervaltraining klinkt ... afschuwelijk. Qua instelling helpt het misschien om trots op jezelf te zijn! Meer dan je al bent? Je hebt het nu gedaan, gewoon uitgelopen, had er een goed gevoel over achteraf, dat betekent dat je de volgende keer het óók kan. En misschien helpt het als wij je allemaal in dit topic nog meer aanmoedigen? GO GO GO!
Ik vind je schoenen trouwens helemaal niet zo lelijk! Lijkt me alleen lastig te combineren haha. Ik zie wel eens mensen die alles perfect in één kleur/stijl hebben (compleet alles in oranje, rood, paars, groen whatever... maar dan ook echt van top tot teen

) en dan kan ik alleen maar denken: HOE DAN! Ik loop namelijk nu nog in een oude sportbroek met een sporttop die ik gebruikte voor fitness en yoga + daarbij m'n zwart roze hardloopschoenen

het enige wat daarmee matcht is dan weer m'n knalroze koptelefoon haha, dus ik zie er vast flitsend uit. Gelukkig kan ik mezelf niet zien tijdens het lopen

30:27 wat goed!!

Jaaa je bent er echt bijna, wedden dat je het de volgende keer dan in 29:50 doet? Babysteps, geduld hebben en stug door trainen. Je komt er echt wel!!