Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vooral omdat ze "in slaap viel" op mijn schoot.

)
. En ik heb weer zoveel zin in suiker heel de tijd dus eten gaat ook slecht. Verder enkel wandelen met de hond want hardlopen of skeeleren heb ik ook geen zin in

(zegt de persoon die ook een cheatweek heeft) Ik merk dat ik super moe ben nu de nieuwe baan me toegezegd is. Ben er toch een tijd druk mee geweest (met solliciteren), en nu komt er zoooo veel op me af! Groningen na 15 jaar verlaten *slik*, nieuw huis zoeken, nieuwe stal zoeken, zoveel te regelen!! En dan de weersomslag. Word ik ook vaak moe van. Dus ook veel suikerbejoefte, weinig zin in koken... Morgen maar weer wens hardlopen. Ik val wel nog steeds af (best raar, met elke dag wel chocola, vandaag drie stukken taart, etc). Zat vanmorgen op 66.1, een nieuw 'dieptepunt'. Zal ook wel met stress te maken hebben...
Dus als je een foto hebt is dat altijd makkelijker te zeggen. En zoals Lon zegt hoe voel jij je erbij?

en dus de drie stukken taart. Owja, en een stuk of 5 gevulde koeken...
oeps... Nu maar weer even een weekje netjes... Voel me ook echt niet strak, of sterk. Dus weer even puntjes op de i!
Zie het als een weekje bulken volgende week de cut in
Sterkte ermee in ieder geval!
Lees hier echt mensen die evenveel wegen maar 10 cm langer zijn. Ik ga sowieso als ik terug ben van vakantie mijn vetpercentage en dergelijke laten meten, dus ben benieuwd wat daaruit komt.