arjaaaaa schreef:Zaterdag as start de competitie..
Een afvaller is in de aankomende 3 weken 2 zaterdagen afwezig, dus was aannemelijk dat zij niet in het 1e zou komen. In de zaal maakt zij weer kans.
1 Dame komt net over uit de A en had geen grote verwachtingen.
1 Dame was in de voorbereidingvweinig aanwezig en heeft zo nu en dan last van haar knie. Vorige week heeft zij een super wedstrijd gespeeld. Gisteren was ze er niet. Coach gaf aan dat hij over 4 weken gaat heroverwegen om haar toch in het 1e te zetten. Hij gaf hierbij ook aan dat zij kwa stijl op 2 andere dames die in 1 zitten lijkt, dus dan zal het tussen hen gaan...
Bij de heren vielen de 2 heren af die uit de A kwamen. Zij hebben echt super gespeeld. 1 mist nog wat body om duels aan te kunnen, maar in aanvallend echt heel goed. 1 doet het erg goed, maar mist nog ervaring. Over 4 weken voor wat betreft hem heroverwegen...
Ik vond het erg fijn om te horen dat ik de steun van het 1e ben, met nadruk op de... doet me goed...
En hij heeft ook aangegeven dat we ons (meer) als een team moeten gaan gedragen.. en niemand moeten buitensluiten. Dat sloeg in ieder geval op mij... een groot gedeelte van de selectie is een vriendengroep en hoewel ik het met iedereen goed kan vinden, hoor ik daar niet bij... vind ik ook niet erg(Ik ben tenslotte geen 20er meer), maar ik snap wel dat teamgevoel ook erg belangrijk is... ik trainde de afgelopen weken als we in 2tallen moesten werken voornamelijk met een dame die er ook een beetje bij hangt, maar niet voor het 1e ging. Vanaf nu dus niet meer...
Heb zin in de competitie, laat ze zaterdag maar komen!
Jullie er klaar voor dide?
Klinkt wel als weloverwogen keuzes! Maar over 4 weken heroverwegen; bij snel al! Meestal hoor je dat ze dan zeggen: voor de zaal weer nieuwe kansen.
Dat compliment kun je in je zak steken! 
Ja die vriendengroep is wel herkenbaar. Jonkie die in 1 zit mist qua afspreken buiten korfbal wel een beetje de aansluiting met ons (ik ben met mijn 25e de op 2 na jongste, waarvan de andere jongere 24 is). Wij werken allemaal, hebben over het algemeen huisjes etc. Maar tijens trainingen en wedstrijddagen is het wel gewoon gezellig. Hij spreekt dan buiten korfbal af met een andere jonge heer die het 1e niet gered heeft en in 2 zit en een van de 2 dames van de A die in 2 zit nu.
Is ook helemaal prima, mochten ze wel een keer aansluiten na korfbal bij uit eten gaan of whatever dan zijn ze ook helemaal welkom. Maar kan me ook voorstellen dat ze andere interesses hebben of gewoon niet hetzelfde budget hebben als wij.
Wel leuk trouwens, 2 dames van de A gaan dus in 2 spelen. Ze deden het wel goed de afgelopen weken en gister! Ik liep tegen een van hen gister met 3 kamp, die had het conditioneel alleen erg zwaar. Maar wie weet komt dat nog!
Van de week liep ik met trainingspartijen tegen de ander. Dat is nog zo'n klassieke renner :p Heb haar wel een paar keer geblokt op schoten, maar ik denk dan: voorheen als ze een keer meetrainden was ik lief en deed ik dat niet, maar nu is inmiddels wel de tijd gekomen dat ik niet ga inhouden. Mijn mening is dan dat ze uiteindelijk toch een keer moeten leren dat ze betere keuzes moeten maken voor schoten en dat bij de senioren niet alles meer gewoon geschoten kan worden op 2 beentjes.
Ik hoop dat we er klaar voor zijn, maar ik weet het niet. Gisteren ook weer steeds in compleet andere opstellingen gespeeld per helft, dus nog niet echt lekker kunnen bouwen. Ik zou ook echt niet durven zeggen wat de trainer wil met de vakken. Stond gister ook weer met mensen waar ik nooit mee sta. Ik vind dat gewissel vreselijk, dan kom ik nooit echt lekker uit de verf 
Jullie er klaar voor? Wat zijn jullie doelstellingen voor dit seizoen?