[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 18:32

oehhh ik heb mn vriend zo vet dat ik misschien wel een stukje sleeve uitbreiding mag! ^^ Die hele arm vol wil ik graag maar komt er niet in, nou ja dan niet, maar nu ik een superlief hondje heb gekocht afgelopen zomer vind ik wel dat ze tussen mijn plaat op mn arm past! :) Ben benieuwd hoe en wat!

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 18:51

Ik kreeg eergisteren na 2 maanden het voorbeeld vanmijn tattoo en wat is die lelijk! Zo lelijk dat ik hem niet eens durf te posten..

Ze willen hem wel veranderen maar mijn vertrouwen is eigenlijk wel weg..

Wat zouden jullie doen?

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 18:53

Welke shop ben je geweest? Wellicht kunnen we aan de hand van foto's van anderen aangeven hoe de kwaliteit is en helpt dat in je beslissing om te blijven of verder te zoeken.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 19:33

Als je vertrouwen weg is zou ik een andere shop zoeken....

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 19:37

Oeps, andere shop zoeken dan! Een ontwerp moet je juist meteen "pakken", je loopt er wel de rest van je leven mee rond he.

Ben overigens totaal niet nieuwsgierig nu :P

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 19:43

Hallo!

Ik ben er over aan het denken om een kleine tattoo te laten zetten op mijn voet. Nu mag ik dit pas als ik 18 ben van mijn ouders.

Doet een tattoo zetten pijn?

Mvg Yenni.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 19:45

Zie OP

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 19:46

Yenni: Tsja. Eerlijk? Een prettig gevoel is het niet. Naalden die in je huid krassen zijn doorgaans niet het prettigste gevoel ter wereld. Maar hoe je pijn beleeft is voor iedereen anders. De een vindt een tattoo goed te doen, de ander gaat door de grond.

Samblabla: Als je niet tevreden bent met het ontwerp zou ik een netjes mailtje terugsturen dat het ontwerp niet is wat je verwacht en dat je niet denkt door te kunnen met deze artist. Houd er wel rekening mee dat ontwerpen op het internet plaatsen vaak niet gewaardeerd wordt, en dat het heel goed zou kunnen dat de artist een aanbetaling vraagt voor de tijd die in het tekenen heeft gezeten.

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 20:12

Nou deze tekening wat die gemaakt heeft is echt ronduit slecht en zelfs ik kan het beter tekenen. En als die geld craagt voor zijn ontwerp heeft die serieus een probleem.

Bovenstaande is zijn ontwerp en onderstaande is het origineel en hoe ik het wil.
Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 20:14

Maar heeft hij hem niet zo aangepast dat het ook een realistische tattoo wordt die niet snel gaat lopen? Kan me voorstellen dat iets zoals je plaatje snel gaat uitlopen. Vind het vooralsnog niet netjes dat je het ontwerp zomaar op internet zet en al helemaal niet dat je 'weigert' om een bijdrage te leveren voor het ontwerp. Het is een nette tekening, misschien niet wat je wou maar daar kan je toch over praten?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 20:17

Vreemd perspectief heeft hij gekozen om z'n ontwerp aan jou te laten zien... Zo kan je toch helemaal niet oordelen?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 20:18

Ik had echt iets lelijkers verwacht :+
Hij lijkt qua verhoudingen niet op je schets maar vindt de tekening niet lelijk getekend. Al lijken de oren net hoorns.

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 20:19

Emmaa_ schreef:
Maar heeft hij hem niet zo aangepast dat het ook een realistische tattoo wordt die niet snel gaat lopen? Kan me voorstellen dat iets zoals je plaatje snel gaat uitlopen. Vind het vooralsnog niet netjes dat je het ontwerp zomaar op internet zet en al helemaal niet dat je 'weigert' om een bijdrage te leveren voor het ontwerp. Het is een nette tekening, misschien niet wat je wou maar daar kan je toch over praten?

Een nette tekening? Hij lijkt totaal niet zoals ik hem wil. Die neus is te breed, oog is totaal niet mooi en heeft een soort mensenoog, de borst loopt als een boog terwijl een fjord en zeker het origineel dit niet heeft. Ik zet trouwens geen naam online. Die tekening zou tot mijn dood op mijn arm moeten blijven. Ik heb gevraagt aan hun specifiek om het origineel gewoon te vergroten en dan te zetten. Ik hoef niet iemand die zijn eigen ontwerp ervan maakt.

Daarbij heb ik al een tattoo van hem.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 20:21

Tja, wil je een paard in juiste verhoudingen moet je wel naar een artiest gaan die daar kennis van heeft of ervaring met dieren. Of 1 die verdomd goed kan natekenen.

Wil je exact jou plaatje, kijk dan naar een artiest die een scanner heeft en kan overtrekken :p

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 20:22

Blue_flower schreef:
Tja, wil je een paard in juiste verhoudingen moet je wel naar een artiest gaan die daar kennis van heeft of ervaring met dieren. Of 1 die verdomd goed kan natekenen.

Wil je exact jou plaatje, kijk dan naar een artiest die een scanner heeft en kan overtrekken :p

Dat laatste had ik trouwens afgesproken..

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 20:23

Ik weet niet of het je stijl is Samblabla, maar een artist die een beetje een schetsende stijl heeft zou met jouw plaatje wel iets heel vets kunnen doen!

Of wil je echt précies de onderste foto?

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 20:23

Voor zo'n ontwerp zou ik ook niet betalen. Niet omdat het niet mooi is, maar komop.. die paar strepen zijn geen ontwerp te noemen.

Als je het niks vindt gewoon een andere artiest vinden. Simpel zat.

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 20:25

Iemand die er een vet eigen ontwerp van kan maken heb ik graag maar het liefste zoals het origineel. Want ik vindt die echt geweldig.. Maar zou ook graag een portret willen maar ben dan bang dat die dan toch niet lijkt.

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 21:07

Grmbl t zalfje dat ik mee kreeg van de tattoo kerel daar kan mijn lijf blijkbaar niet tegen, ben bepanthol gaan halen, maar dat plakt zo, is flamigel evt een optie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 21:11

Nee, flamigel zou ik niet aan gaan beginnen. Als je reageert op andere zalfjes zou je eventueel kokosolie kunnen proberen, hoor van veel mensen dat dat ook fijn is.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 01:45

xxcleeoo schreef:
Zijn er hier mensen met een mandala tattoo?

Ik heb een kleintje op m'n arm <3 op de foto net gezet, en inmiddels uitgebreid.

Afbeelding

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 08:10

Kan me voorstellen dat je er niet blij mee bent. Ik vind vooral de onderlip raar ogen, alsof het beest een onderbijt heeft.

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 09:43

Het is inderdaad niet geheel zoals je wou maar let wel op dat dit slechts de tekening is en dat het erna met shading enzo een totaal andere tattoo kan worden. Kan me voorstellen dat de artiest het risico op doorlopen te groot vond. Veel artiesten ontwerpen liever zelf dan dat ze iets overnemen van een ander.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 09:49

Nou, sorry, maar ik vind het ook een erg slechte schets voor een tattoo artist, als je een tekening dan toch al naar je hand wil zetten, dan moet het wel beter zijn.

Een tekening als dit kan ik ook nog wel maken, mss nog wel beter :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 09:50

Samblabla schreef:
Iemand die er een vet eigen ontwerp van kan maken heb ik graag maar het liefste zoals het origineel. Want ik vindt die echt geweldig.. Maar zou ook graag een portret willen maar ben dan bang dat die dan toch niet lijkt.

Ik zou eens rondkijken, want je kubnt echt zoveel doen met dit ontwerp.