Lush-verslaafden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 19:58

Het is wel een scrub, dus voor mijn baby doe ik het op een washandje. Hij ruikt vooral zo lekker.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 19:59

Snowie17 schreef:
hebben jullie misschien wat tips voor het gebruik van jelly? ik loop er maar wat mee te glibberen en vaak verlies ik hem halverwege.

Ikzelf gebruik m altijd gewoon in één stuk, maar weet dat er mensen zijn die zweren bij kleine stukjes in een organza-zakje of washandje... Je hebt dan een stuk meer grip in ieder geval :j

Snowie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 20:06

thnx :o

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 21:05

lieveli schreef:
Ik had Oat moeten inslaan, zo lekker!

Die vond ik ook heel lekker ruiken. <3 Ik hoop dat hij in de standaard collectie komt.

Snowie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 19:25

heeft iemand de HIWTK body spray te pakken kunnen krijgen? ik niet, en ik hoop dat ik nog op tijd ben voor plum rain body spray... ik wou dat ze in de vaste collectie zaten <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 20:01

Gaat er iemand bestellen in de UK? Ik wil namelijk eigenlijk alleen Rose Jam :+

Snowie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 20:06

Anoniem schreef:

me tooooo, omg rose jam is mijn favoriete allertijden _/-\o_ <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 20:10

Snowie17 schreef:
Anoniem schreef:

me tooooo, omg rose jam is mijn favoriete allertijden _/-\o_ <3

Snow Fairy en Beautiful strijden om die eer bij mij. Maar Rose Jam is bijna op en is nu te koop..... Need it!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 22:10

Hm, bestellen klinkt verleidelijk. Hoewel ik het wel een beetje gedoe vond en Paypal gooide er nog extra kosten bij op. Dus als iemand anders wil bestellen dan graag. O:)

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 22:54

Ik kom hier ook even meeluisteren naar de tips!
Ik heb mijn huid even zwaar verwaarloosd, en heb mij nu dus voorgenomen om hem weer beter te verzorgen.

Ik gebruik de shampoo en conditioner bars al tijden. Ben ook fan van de celestial dagcrème, al gebruikte in hem liever als nachtcrème. En van m'n moeder heb ik de oaty showercreme gekregen die ruikt heerlijk en krijg ik echt een babyhuid van :)! In het verleden heb ik de angels on bare skin gehad, en die vond ik ook erg fijn, maar wat rommelig om iedere dag te gebruiken als cleanser.

Nu wil ik vooral even mijn reinigingroutine weer goed oppakken. Ik heb een vrij gevoelige huid die snel rood uitslaat, rond de neus en mondhoeken uitdroogt (ook eczeem gevoelig), maar ook vettig met verstopte poriën in de t zones.

Zelf dacht ik er aan om de ultrablend eens te proberen als reiniger, met eventueel een zachte scrub voor eens in de week. Ook viel mijn oog op de toner met rozenwater en lavendel. Heeft iemand hier ervaring mee?

Snowie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 23:01

Tutti_Frutti schreef:
Ik kom hier ook even meeluisteren naar de tips!
Ik heb mijn huid even zwaar verwaarloosd, en heb mij nu dus voorgenomen om hem weer beter te verzorgen.

Ik gebruik de shampoo en conditioner bars al tijden. Ben ook fan van de celestial dagcrème, al gebruikte in hem liever als nachtcrème. En van m'n moeder heb ik de oaty showercreme gekregen die ruikt heerlijk en krijg ik echt een babyhuid van :)! In het verleden heb ik de angels on bare skin gehad, en die vond ik ook erg fijn, maar wat rommelig om iedere dag te gebruiken als cleanser.

Nu wil ik vooral even mijn reinigingroutine weer goed oppakken. Ik heb een vrij gevoelige huid die snel rood uitslaat, rond de neus en mondhoeken uitdroogt (ook eczeem gevoelig), maar ook vettig met verstopte poriën in de t zones.

Zelf dacht ik er aan om de ultrablend eens te proberen als reiniger, met eventueel een zachte scrub voor eens in de week. Ook viel mijn oog op de toner met rozenwater en lavendel. Heeft iemand hier ervaring mee?

jep, ik heb precies dezelfde huid, eau roma water is echt geweldig, echt een verkoelde babyzachte huid, mijn tip voor reiniger is 9 to 5 :j <3

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 23:15

Meer lotgenoten!!
Vind het soms best lastig om producten die bij de beide kanten van m'n huid passen.
Bedankt voor de tip!

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 12:36

Helaas geen sale in Juli :(

Snowie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 12:38

is er iemand die op de nederlandse site vandaag nog iets gaat bestellen? er zijn namelijk nog maar 7 plum rain body sprays beschikbaar, kan iemand er een voor mij bestellen en dan betaal ik het zo snel mogelijk terug...
:o _/-\o_

Snowie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 12:39

xSCWx schreef:
Helaas geen sale in Juli :(

ja ik had het gezien

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 16:49

Met de kerstuitverkoop heb ik ongeveer 5 kilo Rosejam douchegel weten te scoren. *\o/* *\o/* *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 17:10

Gulpje schreef:
Met de kerstuitverkoop heb ik ongeveer 5 kilo Rosejam douchegel weten te scoren. *\o/* *\o/* *\o/*

Oehhhh!
Ik had m nu voor het eerst en aangezien ik "maar" 17 soorten douchegel en zeep heb staan duurt het echt wel even voor ik er door ben. Maar de bodem komt in zicht. Dus heb dringend ( :') :j ) nieuw nodig.

Ik heb ook nog bodempjes Beautiful, The Comforter, Bubbly en Berry Berry Christmas....
Snow Fairy heb ik nog een klein dicht flesje van.
Plum Rain, Wash behind your ears, Twilight, Santa's Christmas, Olive Branch aan douchegel.
Sea salted caramel, Rockstar, naked Twilight, cold pressed Snow Fairy, Sticky Banana en Bertie aan zeep.
En ik gebruik ze allemaal wel, afhankelijk van mn bui en welke deo en parfum ik op ga doen. (jaja, ik heb een systeem. :+ )

Snowie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 17:37

Snowie17 schreef:
is er iemand die op de nederlandse site vandaag nog iets gaat bestellen? er zijn namelijk nog maar 7 plum rain body sprays beschikbaar, kan iemand er een voor mij bestellen en dan betaal ik het zo snel mogelijk terug...
:o _/-\o_

iemand? _/-\o_

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 17:39

Als je hem zo graag wil, kan je hem natuurlijk ook zelf bestellen ;-)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 17:41

Jaaa de Sea salted caramel, die vond ik ook zo lekker ruiken toen je die had besteld! <3
Ik zie nu dat Oat is uitverkocht. Nu maar hopen dat die voor vast in het assortiment komt.

Ik krijg echt zin om een middag lang in de winkel van alles uit te proberen. :Z

Snowie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 17:46

xSwanHeart schreef:
Als je hem zo graag wil, kan je hem natuurlijk ook zelf bestellen ;-)

ik heb mijn zakgeld nog niet gekregen, en ik kan niet online bestellen maar ik kan wel geld overmaken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 17:56

Jolien87 schreef:
Jaaa de Sea salted caramel, die vond ik ook zo lekker ruiken toen je die had besteld! <3
Ik zie nu dat Oat is uitverkocht. Nu maar hopen dat die voor vast in het assortiment komt.

So why don't you?
Die Sea salted caramel is onwijs lekker. Ook goedgekeurd door de koeien tijdens het koeknuffelen, aangezien ik volledig afgelebberd ben }:0

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 17:56

Anoniem schreef:
Jolien87 schreef:

So why don't you?
Die Sea salted caramel is onwijs lekker. Ook goedgekeurd door de koeien tijdens het koeknuffelen, aangezien ik volledig afgelebberd ben }:0

Omdat die hier niet heeel erg om de hoek zit. Gaan we een keer samen? :D
Whaha, de koeien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 19:16

Doen we hoor, mini lush meeting :D

Chamaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 20:47

Oh ik vind een andere bestelling ook wel weer heel verleidelijk haha

En een Lush meeting is best een goed idee O:)