Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snowie17 schreef:hebben jullie misschien wat tips voor het gebruik van jelly? ik loop er maar wat mee te glibberen en vaak verlies ik hem halverwege.
Tutti_Frutti schreef:Ik kom hier ook even meeluisteren naar de tips!
Ik heb mijn huid even zwaar verwaarloosd, en heb mij nu dus voorgenomen om hem weer beter te verzorgen.
Ik gebruik de shampoo en conditioner bars al tijden. Ben ook fan van de celestial dagcrème, al gebruikte in hem liever als nachtcrème. En van m'n moeder heb ik de oaty showercreme gekregen die ruikt heerlijk en krijg ik echt een babyhuid van! In het verleden heb ik de angels on bare skin gehad, en die vond ik ook erg fijn, maar wat rommelig om iedere dag te gebruiken als cleanser.
Nu wil ik vooral even mijn reinigingroutine weer goed oppakken. Ik heb een vrij gevoelige huid die snel rood uitslaat, rond de neus en mondhoeken uitdroogt (ook eczeem gevoelig), maar ook vettig met verstopte poriën in de t zones.
Zelf dacht ik er aan om de ultrablend eens te proberen als reiniger, met eventueel een zachte scrub voor eens in de week. Ook viel mijn oog op de toner met rozenwater en lavendel. Heeft iemand hier ervaring mee?
Gulpje schreef:Met de kerstuitverkoop heb ik ongeveer 5 kilo Rosejam douchegel weten te scoren.![]()
![]()
Jolien87 schreef:Jaaa de Sea salted caramel, die vond ik ook zo lekker ruiken toen je die had besteld!![]()
Ik zie nu dat Oat is uitverkocht. Nu maar hopen dat die voor vast in het assortiment komt.
Ik krijg echt zin om een middag lang in de winkel van alles uit te proberen.
Anoniem schreef:Jolien87 schreef:Jaaa de Sea salted caramel, die vond ik ook zo lekker ruiken toen je die had besteld!![]()
Ik zie nu dat Oat is uitverkocht. Nu maar hopen dat die voor vast in het assortiment komt.
Ik krijg echt zin om een middag lang in de winkel van alles uit te proberen.
So why don't you?
Die Sea salted caramel is onwijs lekker. Ook goedgekeurd door de koeien tijdens het koeknuffelen, aangezien ik volledig afgelebberd ben