Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cheybinky schreef:Biscuitje schreef:Ik vind Nikki de beste Nederlandse blogger!![]()
Vera's wenkbrauwen ben ik ook geen fan van maar ik vind haar reviews wel fijn om te lezen. Ook vind ik dat ze goed varieert tussen budget en high end.
heb je misschien een linkje van Nikki haar blog?
LauraSaskia schreef:Ik vind dat VeraCamilla een hele fijne schrijfstijl heeft, en haar appartement is echt om jaloers op te wordenMascha volg ik ook, vaak om me gewoon even te ergeren. Ze richt zich ontzettend op de jonge doelgroep inderdaad.
Biscuitje schreef:cheybinky schreef:
heb je misschien een linkje van Nikki haar blog?
http://www.nikkietutorials.com/site/
Ze maakt vooral video's.
_Friemel schreef:Heb even gekeken maar wat er tussen zat was te duur. Ze zijn niet veel ruimer dan een andere sieradenbox helaas.
Maar ik ga wel wat vinden
Biscuitje schreef:Ik vind Nikki de beste Nederlandse blogger!![]()
Vera's wenkbrauwen ben ik ook geen fan van maar ik vind haar reviews wel fijn om te lezen. Ook vind ik dat ze goed varieert tussen budget en high end.
_Friemel schreef:
Niniane schreef:Vind inderdaad dat bloggers tegenwoordig meer bezig zijn met levensstijl dan met make-up. Wat ik trouwens wel echt heel irritant kan vinden is hoe er op Nederlandse blogs echt teveel Engelse woorden worden overgenomen. Het eerste wat me te binnen schiet is dat ze standaard allemaal food zeggen, in plaats van eten.