Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lins_Vetra schreef:Romyv schreef:3%, top!! Van wat naar wat ben je gegaan?
Van 35 naar 32 in 6 weken.
Bedankt allemaal! Was ff een yeah momentje
Tara, sport je op een sportschool ofzo? Ik neem aan dat ze daar ook vet kunnen meten, en dat is inderdaad een betere graadmeter dan de weegschaal. Met met tangetjes, niet via een weegschaal, want die schijnt niet te kloppen (als je veel hebt gedronken of je zit in je periode dan kan dat flink afwijken met de werkelijkheid is me verteld)
Opgeblazen gevoel is niet chill. Kun je wel goed naar de wc? Ik word opgeblazen na veel suikers. Zie je bij jou ook een patroon?
Emmaa_ schreef:Is het hier nou echt al sinds gistermiddag stil?![]()
Ik ben nog volop aan de gang met mijn cheatweekendVanaf morgen echt weer even met m'n shakes, genoeg groente en fruit en gezonde tussendoortjes..
Unoo schreef:Wel meegelezen afgelopen week maar er zelf een puinhoop van gemaaktIk moet gewoon geen slecht eten in huis halen want '1 handje/stukje' werkt echt niet.
Dus vanaf vandaag (jawel jawel) wéer op mijn eten aan het letten, zo even een app downloaden voor een 30 day challenge!
Ik was afgelopen week ongesteld, dus dan houd ik al veel vocht vast. Ik merk ook dat wanneer ik enorm slecht eet ik de gehele dag een opgeblazen buik heb, wanneer ik een aantal dagen gezond eet is ie gewoon plat: dus motivatie om gezond te blijven eten!