Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 13:00

Froukje schreef:
En ipv 1x bestellen, fout ontdekken en het doorgeven, bestel je natuurlijk vrolijk nog een keer :j En maak je het ook nog openbaar.. Waarom niet gewoon eerlijk zijn? Was de kans groter geweest dat je er wat aan over had gehouden.

Ga je serieus mij nu de les lezen? Ik denk dat ik oud en wijs genoeg ben om die beslissing te maken, maar je hoeft niet deze houding van een juffrouw op me aan te slaan. Ga jij dan als non leven en alles braaf volgens de regels doen.
Ik denk aan mezelf, het ligt niet aan mij dat ze die fout hebben gemaakt. Niemand zegt dat ze ook hoeven te bestellen, ik geef het aan.

Maar zoek het uit, ik voel niet meer de behoefte om op jou in te gaan :wave: .

Chiave

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 13:05

Moet wel zeggen dat Rituals waarschijnlijk niet gaat zenden, dat je een mail krijgt dat je boeltje niet verzonden wordt, je het geld terugkrijgt en ze een cadeautje toesturen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 13:06

Justme_Lisaa schreef:
Froukje schreef:
En ipv 1x bestellen, fout ontdekken en het doorgeven, bestel je natuurlijk vrolijk nog een keer :j En maak je het ook nog openbaar.. Waarom niet gewoon eerlijk zijn? Was de kans groter geweest dat je er wat aan over had gehouden.

Ga je serieus mij nu de les lezen? Ik denk dat ik oud en wijs genoeg ben om die beslissing te maken, maar je hoeft niet deze houding van een juffrouw op me aan te slaan. Ga jij dan als non leven en alles braaf volgens de regels doen.
Ik denk aan mezelf, het ligt niet aan mij dat ze die fout hebben gemaakt. Niemand zegt dat ze ook hoeven te bestellen, ik geef het aan.

Maar zoek het uit, ik voel niet meer de behoefte om op jou in te gaan :wave: .

Nou... Is dit nou weer nodig?

Je krijgt het pakket waarschijnlijk niet. Ga daar maar vanuit.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 13:12

Guys, prima. Het maakt mij niet uit. Ik geef het aan, that's it en wil andere mensen er op attenderen. En als het niet komt, dan koop ik met het reguliere prijs.
Maar als iemand zo'n houding aanneemt naar me, dan krijg je dezelfde houding terug. Niet meer en niet minder.

Maar ik hou erover op, fijne dag verder.

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 13:26

Ik begrijp de belerende toon naar Justme_Lisaa ook niet zo eigenlijk. Het is toch leuk om van zo'n foutje proberen te profiteren? Ze zullen het hoogstwaarschijnlijk zelf wel zien inderdaad, maar proberen kan altijd. Daarnaast denk ik ook niet dat je medelijden met zo'n bedrijf als Rituals moet hebben, maar dat terzijde :+

Laten we het hier gezellig houden :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 13:30

Ik heb uit nieuwsgierigheid even gekeken, maar kan de fout niet ontdekken dus misschien alweer opgelost?

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 13:36

Ik vind m ook niet...
Trouwens nu weer setje zonnespullen bij bestelling boven 40 euro

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 15:07

quarterH schreef:
Ik vind m ook niet...
Trouwens nu weer setje zonnespullen bij bestelling boven 40 euro

Hoop ik dat dat einde van de maand ook nog zo is <3 Vakantiegeld hihi...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 10:29

Er blijken wel meer mensen te zijn die wilden profiteren van de fout in de webshop, maar ze hebben al die bestellingen geannuleerd. Al die mensen over de zeik omdat ze dachten voor een duppie op de eerste rij te kunnen zitten maar nu 'alleen maar' 10% korting krijgen. Je zou al het commentaar toch haast met een bak popcorn op schoot gaan zitten lezen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 10:38

En owee als ze zelf 5 euro teveel moeten betalen...

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 17:46

Ik heb ooit eens bij EK gehad. Dat ietd al in de actie was, en er alsnog een code van 25% kortibg erop werkte.

Dit heb ik netjes gemeld en waren ze erg blij mee. En als dank daarvoor een cadeaubon gekregen van 25€. :)

Eerlijkheid duurt het langst! :)*

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 00:00

Daarom Stamper ik had het er vanmiddag hier nog over dat het zo krom is dat de mensen die het gewoon geprobeerd hebben ipv netjes te melden nu 10% krijgen en de mensen die het netjes niet gedaan hebben krijgen dus niks. In dit geval dus een gevalletje 'misdaad' loont...

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 00:24

Alwiene schreef:
Daarom Stamper ik had het er vanmiddag hier nog over dat het zo krom is dat de mensen die het gewoon geprobeerd hebben ipv netjes te melden nu 10% krijgen en de mensen die het netjes niet gedaan hebben krijgen dus niks. In dit geval dus een gevalletje 'misdaad' loont...

Precies dat gevoel had ik dus ook.
Lekker gebruik maken van iets waarvan je weet dat het een bedrijf honderden euro's kan kosten, en op de koop toe nog een mooie korting ook.

Maar goed, gelukkig zijn er ook mensen die dit melden zonder dat er wat tegenover staat.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 08:11

Alwiene schreef:

Precies dit. Ik koop dan liever iets voor de volle pond, wetende dat ik mijn korting niet met een streek of leugen verkregen heb.
Ik heb zelf weleens via bol.com meegemaakt dat er iets niet klopte in het nadeel van het bedrijf, ik heb dit toen eerlijk aangegeven en kreeg als dank €2,50 korting. Heel lief van ze maar dat had echt niet gehoeven. Ik vind het zo jammer dat er tegenwoordig van alles tegenover moet staan als je alleen maar eerlijk bent.

En dan ook nog: áls je al besluit om iemand te bedonderen, sta dan niet gek te kijken als diegene daar niet in trapt. En word niet boos als je daar niet iets voor terugkrijgt, immers, je was niet van plan om het eerlijk aan te geven maar wilde er het liefst lekker van profiteren.
Als ik toetsantwoorden op mijn bureau heb liggen en een leerling besluit deze antwoorden te verspreiden onder de andere leerlingen, natuurlijk zorg ik er dan voor dat ze daar niet van kunnen profiteren. En dan ga ik ze ook echt niet allemaal 2 punten extra geven om het leed te verzachten. Ze hadden immers kunnen weten dat zoiets te mooi zou wezen om waar te zijn.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 08:16

En daarom zei ik ook, dit gaat straks net zo als met die speelhuisjes van ik meen de gamma toen.

Was ook een fout en scheelde behoorlijk wat geld. Zoveel geld zelfs dat ieder dom wezen kon zien dat het niet klopte.

Mensen hebben echt massaal besteld, soms wel tien te gelijk. En maar klagen en jammeren toen de huisjes niet werden verstuurd.

En dat zelfde tafereel zag ik nu ook weer gebeurden, en als ik sommige reacties bekijk is die voorspelling aardig uitgekomen. :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 08:57

Froukje schreef:
En daarom zei ik ook, dit gaat straks net zo als met die speelhuisjes van ik meen de gamma toen.

Was ook een fout en scheelde behoorlijk wat geld. Zoveel geld zelfs dat ieder dom wezen kon zien dat het niet klopte.

Mensen hebben echt massaal besteld, soms wel tien te gelijk. En maar klagen en jammeren toen de huisjes niet werden verstuurd.

En dat zelfde tafereel zag ik nu ook weer gebeurden, en als ik sommige reacties bekijk is die voorspelling aardig uitgekomen. :=

Zegt toch ook wel wat over het niveau van die mensen. Ik vind het al wat dat je op die manier probeert te profiteren van andermans fout, wetende dat diegene er financieel flink bij in kan schieten. En dan ook nog zeggen 'dat is niet mijn probleem'. Waar is je geweten dan?
Om vervolgens boos durven te worden als ze er niet in trappen.

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 13:35

Zullen we weer ontopic gaan? Ik begrijp wat jullie bedoelen maar deze discussie hoort mijn inziens niet in dit topic thuis.

Denken jullie dat als ik vandaag iets bestel ik het dan morgen (zaterdag) in huis heb? Iets in de trant van Moederdag zondag :+

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 13:35

xMathilde schreef:
Zullen we weer ontopic gaan? Ik begrijp wat jullie bedoelen maar deze discussie hoort mijn inziens niet in dit topic thuis.

Denken jullie dat als ik vandaag iets bestel ik het dan morgen (zaterdag) in huis heb? Iets in de trant van Moederdag zondag :+

Ja zeker! Rituals verzendt heel vlot!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 14:43

xMercury schreef:
xMathilde schreef:

Ja zeker! Rituals verzendt heel vlot!

Over het algemeen wel ja. :j Heel af en toe wil het wel een dag later komen als het een drukke periode is maar je kunt ervan uitgaan dat je het zaterdag in huis hebt.

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 17:51

Ik heb mezelf gisteren ook verwend met zonnebrand, aftersun en haarolie. Ben benieuwd hoe het gaat bevallen.

En het zomerse cadeautje is ook erg leuk. Iemand de zelfbruiner al geprobeerd?

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 23:30

Ik niet.

Ik heb zelfs die nieuwe zomer edition nog niet geroken :O

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:48

laura1987 schreef:
Ik niet.

Ik heb zelfs die nieuwe zomer edition nog niet geroken :O

Ik moest eraan wennen, heb m cadeau gekregen, best lekker en fris.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:51

Dan moet ik binnenkort toch maar eens ergens gaan ruiken!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 20:11

Ik heb hem in de winkel geroken. Ammenevernooitniet. Brrrrrrrrr. Als ik citronella wil zet ik wel een anti-muggen kaars aan.

Vind de Karma lijn redelijk. Helaas is er niet echte een geur op het moment die het voor mij helemaal is.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 21:55

Alwiene schreef:
Ik heb hem in de winkel geroken. Ammenevernooitniet. Brrrrrrrrr. Als ik citronella wil zet ik wel een anti-muggen kaars aan.

Vind de Karma lijn redelijk. Helaas is er niet echte een geur op het moment die het voor mij helemaal is.

Haha die reactie zie ik vaker of dat ze hem naar wc vinden ruiken.

De karma vond ik ook redelijk.

De Mandi lu*ur was mijn geur