Ik heb voor 't eerst gelnagellak op. Sensationail Raspberry Wine. Ik vind 't super! De glans is zoooo mooi. En ik stoot uiteindelijk toch altijd na het lakken weer ergens tegenaan dat het beschadigd is, nu kan dat niet Dat is zo heerlijk
Hahaha Ik was echt verbaasd dat ik meteen daarna m'n handen kon wassen en afdrogen zonder dat de handdoek in m'n nagels stond.
Skessa_
Geplaatst: 26-09-14 13:41
Ja dat is echt heerlijk he!!
Limoen
Geplaatst: 26-09-14 13:47
De woorden van mijn man waren: "oliebol, ik heb een monster gemaakt" toen hij mij de UV-lamp gaf en ik vertelde dat je daar ook speciale nagellak voor moet hebben.
Skessa_
Geplaatst: 26-09-14 13:49
Ik doe ook vaak laagje base en top en daar over heen lakken! Blijft je gewone nagellak ook langer zitten.
Zit nu alleen te twijfelen of ik nog een sheer kleurtje koop voor daar tussen. Merk namelijk dat mn nagels toch gelijk weer een heel stuk slapper zijn zonder die tussen lak. Alles scheurt en breekt weer gelijk
Als ik blank wil doe ik het op dezelfde manier als Stef, als ik neutraal wil gebruik ik een heel sheer roze tintje en dan 1 laagje. Geeft nét een ander effect.
Skessa_
Geplaatst: 26-09-14 17:54
Gaat niet om dat ik blank wil, want dat wil ik niet. Ik wil dr over heen lakken
Maar ik heb nu enkel een laagje base en topcoat gel er op. merk dat mn nagels veel slapper zijn en als nog breken en scheuren.
Daar dacht ik... als ik nu een transparant kleurtje koop en die er weer tussen doe, dan kan ik er over heen lakken en zijn mn nagels toch weer net wat sterker.
Dan zou ik gewoon 2x base doen. Zonde om een extra kleurtje aan te schaffen als je er toch overheen lakt. Ik heb er vaak een kleurtje tussen omdat ik soms geen zin heb om mijn nagels te lakken en dan zijn ze in ieder geval niet zo kaal.