Wie skate nog meer?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thrive

Berichten: 1002
Geregistreerd: 06-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 16:33

Ik ben nu voor het eerst ooit mijn lagers aan het schoonmaken en oef wat komt er een vuil uit :oo Tijdens de training gister piepte een van mijn wielen zo dat ik de opmerking kreeg dat het zo net alsof was dat we bij de tandarts zaten, dus ik moest nu echt wel :))

Hoe is het hier met iedereen? Ik train nog lekker 2 keer per week, maar kan hier niet echt fijne routes vinden, dus 'buitenuit' skeeleren doe ik vrijwel niet. Wel ben ik lekker aan het wielrennen en hardlopen naast de trainingen, lekker actief dus, heerlijk *\o/*

moyra

Berichten: 9661
Geregistreerd: 19-02-04

Re: Wie skate nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 16:38

Dan was het nodig hihi.

Ik heb het door omstandigheden even stil gelegd -O-
Andere dingen hebben even prioriteit.

Doubtless

Berichten: 8542
Geregistreerd: 29-12-10

Re: Wie skate nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 16:41

Ik ben ook aan het fietsen geslagen eigenlijk! Heb een racefietsje gekocht & daar maak ik nu lekker kilometers mee :) skaten komt wel als het straks weer warme ochtenden zijn <3

Chantalla

Berichten: 1444
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 16:55

Ik had me voorgenomen dit jaar om weer meer te gaan skeeleren, maar mijn skeelers hebben nog geen daglicht gezien dit jaar :7

In plaats van het skeeleren sport ik nog wel 4 of 5 keer in de week. Omdat ik dit doorzet, denk ik er aan om mijn skeelers te koop te zetten.. Kan hier in de buurt ook weinig leuke en goede paden vinden :(

Cabelona

Berichten: 1704
Geregistreerd: 29-10-08
Woonplaats: Vroomshoop

Re: Wie skate nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 17:39

vorige week nog een rondje gedaan. Wilde vanavond eigenlijk ook, maar het is nat buiten :(
Ik vergeet wel iedere keer mijn endomondo aan te zetten. :Y)

Paardennamen
Berichten: 2137
Geregistreerd: 30-10-04

Re: Wie skate nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 01:05

Ik ben voorlopig uit de roulatie. Eerst maar een kleine op de wereld zetten!

Daenerys
Berichten: 2357
Geregistreerd: 09-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 22:09

Ik heb sinds vorige week nieuwe skates <3 Het was al zeker 10 jaar geleden dat ik geskate had, maar het ging eigelijk meteen als vanouds. Heerlijk! Ik heb mijn hond ook al een keer meegenomen, die vond het fantastisch :D
Plan is om 2 avonden in de week te gaan.

kosseh

Berichten: 2632
Geregistreerd: 17-06-12

Re: Wie skate nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 22:22

Ik mag waarschijnlijk over anderhalve week weer beginnen :D. Heb er dan 6 weken totaal geen sport opzitten dus eerste rondje zal wel zwaar zijn.
Vond het erg lastig om met die lekkere dagen paar weken terug niet te mogen skeleren, was er zo goed weer voor.

Yv_
Berichten: 19127
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 23:55

Ik heb een aantal jaar geleden skates gekocht met een paar vrienden. Krengen waren erg duur dus ik wilde ze alleen kopen met de afspraak dat we het minimaal 1x per week zouden gaan doen. Ging 3 weken goed.. Tot meneer kletterde en niet meer wilde en vervolgens ook uit elkaar ging met zn vriendin. Heb verder helemaal geen mensen in mijn ongeving die het ook leuk vinden helaas, maar gelukkig eindelijk wat op gevonden: hond van mn ouders mee :).

Woon aan de kust en we hebben hier supergave en ook fijne paden dus ben helemaal blij dat woef het ook leuk vindt!

Ik krijg alleen meestal na ongeveer een half uurtje last van mn voeten, is dat een bekend "kwaaltje"? Heb de skates bij zo'n skate-shop vandaan waar ik allemaal testrondjes moest maken op verschillende soorten, dus het is niet zo dat het slechte kwaliteit is ofzo. Misschien is het al besproken, sorry dan, maar vond 61 pagina's wel wat veel om eventjes door te lezen :o .

En hoevaak moeten een beetje de wieletjes vervangen wordem? Ik slijt ze schuin af..

Fira

Berichten: 1953
Geregistreerd: 30-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 23:22

Ik kom even binnen vallen!
Weet iemand waar ik m'n skeelers kan verkopen?
Heb ze nu op marktplaats staan, maar krijg reacties van 35,- en dan moet ik ze zelf ook nog opsturen haha.
Die krengen waren twee jaar geleden 125,- (eerst 179) en ze zijn maar 4x gebruikt.
Of is 35,- dan een mooie prijs? Ik ben echt een leek.

Hopelijk kan iemand mij hier antwoord op geven!

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 00:07

Wat zou je er zelf voor willen hebben?
Ik weet niet wat een goede prijs zou zijn nu. Heb je wat meer informatie over het merk en wat is de grootte van de wielen? En waar is het frame van gemaakt?
Dat zijn toch belangrijkere dingen dan dat ze 2 jaar oud zijn en maar 4x gebruikt.

kosseh

Berichten: 2632
Geregistreerd: 17-06-12

Re: Wie skate nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 10:28

Wat een stilte hier?

Ik had vandaag graag een rondje willen maken. Mag weer sporten na 6 weken en heb al een beetje conditie. Maar is wisselvallig weer waardoor de grond nat is.

YankeeBoy

Berichten: 2150
Geregistreerd: 18-11-08

Re: Wie skate nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 08:35

Ik heb hier al een hele tijd niet meer mee gekletst, maar ik ben ook weer wat rondjes aan het maken.
Als het droog is dan |o

Is er nog een endomondo challenge eigenlijk?

ikkuhh90
Berichten: 160
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Wie skate nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 09:58

Ik doe nog regelmatig een rondje skeeleren. Heb helaas weinig tijd meer voor een echte grote ronde.

Yv_
Berichten: 19127
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Wie skate nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:56

Ik ook, heb nu een tuig voor de hond zodat hij echt kan "trekken". De ene vindt het helemaal fantastisch en loopt ontzettend trots te showen voor me, de ander snapt er nog niet zoveel van, die vindt het maar vreemd, want normaal loopt hij ernaast :'). Ach, leuk bezigheidstherapietje :D.

Denk dat ik van de week maar ff langsga bij die skate winkel om info te vragen over het slijten van die wieletjes en dat ik vrij snel last van mijn voeten krijg. Hier ook niet echt reactie erop en wil het toch wel weten :).

laughterline

Berichten: 4977
Geregistreerd: 05-10-13
Woonplaats: Gansbaai, Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 10:34


TrIjNiE__

Berichten: 2507
Geregistreerd: 05-03-11
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 11:38

:wow: :wow: :oo

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 13:21

Wauw die kan er wat van zeg. Zo handig wordt ik nooit op de skates. Ben al blij dat ik een rondje kan rijden zonder vallen.

Mensen nog geskate met het lekker weer afgelopen weken?
Ik ben vorige week nog een rondje geweest en afgelopen donderdag ook weer. Vorige week 25 km en donderdag 29,5 km. Hopelijk kan ik met de vakantie weer wat verder zien te komen.

TrIjNiE__

Berichten: 2507
Geregistreerd: 05-03-11
Woonplaats: België

Re: Wie skate nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 14:21

Ik begin deze week 14 km en straks ook nog een rondje denk ik :) mijn doel is min. 30 km per week.

Thrive

Berichten: 1002
Geregistreerd: 06-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 13:39

Gefeliciteerd met je dochtertje Paardennamen! :) Gaat alles goed? :)

Hoe is het hier verder met iedereen?

Ik heb gister weer de skeelertocht van Bartlehiem gereden :D Hele zware omstandigheden; hoosbuien en onweer (en later gelukkig nog het zonnetje!), centimeters water op de al erg slechte wegen en een hele harde wind, maar ik heb de 30km weer volbracht! *D

Nu zo maar wasbenzine halen bij de supermarkt en dan kijken of de lagers nog te redden zijn, al vrees ik het ergste :P

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 13:55

Fijn dat je ondanks de omstandigheden toch de 30 km gereden hebt. Valt niet mee onder zulke omstandigheden.

Hier gaat het niet zo. Hoop van de week weer te kunnen gaan. Laatste keer was vorige week helaas met veel moeite de 20 km gered. Veel last gehad van mijn kuitspier, wilde eerst een grotere ronde doen maar na een km of 7 voelde ik dat het niet ging ben toen maar even gaan zitten en toen toch voor gekozen verder te rijden maar een kleinere ronde te maken. Dus even afwachten hoe het van de week gaat.

Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 12:10

Ik ben sinds kindertijd vandaag weer begonnen met skeeleren. Nu al haat aan stoeptegels haha :+ maar het ging mij nog best heel goed af. Ook weer heuveltjes genomen en een beetje balans geoefend, bochten nemen moet ik ook weer oefenen maar komt wel goed.

Ben van plan om lange afstanden te gaan doen en meer te oefenen als mijn bescherming morgen binnen is. Nu vroeg ik mij af of jullie ook een helm dragen ja of nee? Want ik heb alleen elleboog-pols-en kniebescherming besteld, ik droeg vroeger ook nooit een helm..

Thrive

Berichten: 1002
Geregistreerd: 06-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 15:32

Zo, even dit topic weer omhoog schoppen. Hoe is het met iedereen? Wie heeft de skeelers al weer van zolder gepakt? En wat zijn de plannen voor dit seizoen? :)

Tezzy
Berichten: 4587
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Re: Wie skate nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 15:42

Toevallig dat ik gister even een half uurtje op de wielen heb gestaan :D
Helaas dit seizoen weinig tijd ivm school en stage. Baal ik best wel van, de nodige winterkilo's zijn er weer bij en zou ik er wel weer af willen skeeleren...

Josien_

Berichten: 9078
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Wie skate nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 15:50

Hallo!
Ik heb een vraagje: Welke skeelers raden jullie aan voor af en toe een lekker tochtje?
Ben op zoek naar fijne skeelers om max eens per week een fijn tochtje mee te maken en het liefst ook niet te duur.