Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Na een paar keer kon ik het wel verteren en lustte ik het bovendien. Hetzelfde met bananen, kiwi's... Hoe gezonder je eet, hoe meer je smaak veranderd. Je hele lichaam raakt er aan gewend. Als chronisch maagpatiënt kreeg ik maagontstekingen bij een kleine hoeveelheid fruit, ik kon alleen troep verteren. En nu is het andersom, ik heb nooit pijn... tenzij ik ongezond at
En die is zo lekker op een donker bruine geroosterde boterham.
LS_ schreef:Werd er bij je thuis dan niet lekker gekookt?? Hoe kan je nou zo weinig lusten, er is zó veel keuze, met fruit net zo.Qua groenten lust ik enkel wortels, brocoli en bloemkool. Andere dingen hou ik niet van.
If so, let me know! Ik zoek namelijk nog een fitnessbuddy, mijn studiemaatjes zijn luuuui! Haha (:
Wil ook niet perse afvallen, maar vooral fit blijven, merk dat ik het lekker vind om veel te sporten, maar het moet niet te lang duren, dus de programma's van Jillian zijn ideaal.
) 

En liever die 8 centimeter dan een kilo toch!

Heb nu wel dat mijn laarzen juist afzakken haha.
Op deze manier schiet het natuurlijk niet op he. Ik heb eerst dagen lang plat gelezen met migraine, en nu mist simpelweg de motivatie om ook maar iets te doen. Gisteren om half 9 eruit om Sverre zijn flesje te geven. Daarna nog "even" terug gekropen naar bed in aangezien Amber er niet was. Ahum, half 4 rolde ik maar eens mijn bed uit
schnappie schreef:Hihi dat had ik ook bij die workout8 cm... wow!!!! iedereen nog steeds goed bezig!
zo br 5 zit erop! Hij is fijn maar auwtsj mn armen...
Ik ben nog op zoek naar een goede kabel. de mijne is er oud en versleten en ik heb het idee dat hij korter is dan die Jillian gebruikt. Iemand een goed idee waar ik kan slagen? ( en hoe lang hij moet zijn?)
pijn in mn armen!!
ik heb een hele set, deze:

Hoop dat ik de komende 20 dagen wat meer zichtbaar resultaat boek 
madje schreef:Ik ben ook net klaar met dag tien, blij dat ik naar level 2 mag!
Mijn maten moet ik nog opmeten maar als ik dit verschil zie wordt ik toch wel erg blij: http://imageshack.us/a/img401/81/shred110.jpg
.