Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 00:49

Wat vreemd Sas, ben wel erg blij dat je je beestje weer terug hebt! Hopelijk valt het mee met het poezelige pootje :(:)

Dag 16 zit erop, maar dat was echt even doorbijten. Ik was al moe en ik wil nu het liefst zonder avondeten naar bedje toe :+

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 01:19

Mijn maten op dag 1:
- Nek 33
- Borsten - vergeten, doe ik morgen opnieuw
- boven Armen l30 r29,5
- Taille 72
- Navel omvang 79
- Heupen 95
- Billen 104 (oeff.. := )
- Benen l62 r63
- Kuiten l39 r39,5

En foto's (haha damn echt niet chill, ik zie er echt behoorlijk chubby uit zo haha).

Zijkant:
Afbeelding

Van voren (niet tof, niet tof!):
Afbeelding

Denk dat die six week sixpack hierna wel een goeie optie is.. :D

Dorus

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 01:47

Ik heb denk ik iets van 10 jaar gerookt, ben nu een jaar of drie terug gestopt. Eerder wel meerdere pogingen gedaan, maar nooit geslaagd. Altijd gezegd dat stoppen met roken pas lukt als je er voor 100% achter staat en niet omdat het moet voor het een of ander. Op een gegeven moment was ik er klaar mee en ben ik gewoon gestopt! In het begin nog wel eens met feesten en partijen dat ik het niet kon laten, maar daar heb ik nu geen last meer van. En ik kan die sigarettenlucht ook niet meer uitstaan.

Die bananen/musli koekjes klinken mij dus verre van lekker in de oren :+ Musli heb ik nooit weg kunnen krijgen en bananen lust ik alleen als ze net van het groene af zijn.

Die bakjes fruit zijn wel een goed idee. Ik ben niet zo'n beste fruit eter en hubbie had mijn worteltjes al op voor het weekend voorbij was dus heb nu niets te snacken meer in huis. Morgen maar wat gaan halen, want ik ben ook door mijn yoghurt heen. Fijn zo'n man die nooit iets wil en als je het voor jezelf in huis haalt het ineens voor je neus weg snaait :roll:

Ow wat naar sakkia dat de poes weg is. Gelukkig is ze weer terug, maar dat pootje en de tempratuur van de vacht is idd raar.
Die van mij is hem ook eens gepeerd toen ik net een week in dat huis woonde. En het begon nog te sneeuwen ook! Ik wist echt niet waar ik het moest zoeken |(

Ik ken heel het Jersey Shore gebeuren ondertussen ook dromen, maar niet vrijwillig. Mijn man moet continue naar die rotzooi zappen. En dan commentaar leveren als ik de laptop pak om iets anders te doen/kijken.

Wraps! *begint te watertanden* Dat ik daar niet aan gedacht heb! Die hadden we op het werk af en toe met roomkaas en die gingen altijd met smaak naar binnen *gaat op zoek naar koude wraps recepten*

En ondertussen is het al weer ver naar middernacht (waarom gaan jullie zo hard als ik sta te koukleumen op de manege >;) Ik moest 10 pagina's bijlezen) dus gaat mijn vroege opstaan morgenochtend wsl ook alweer niet lukken.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 02:02

@ Joyce_

Op billen 104 moet je trots op zijn vind ik hoor :j

Ik zal mijn maten ook is doen. (Ik doe dan wel de sixpack maar goed, je spreekt natuurlijk je hele lichaam aan. Al hoop ik dat vooral mijn taille smaller wordt, en niet mijn heupen of dijen dunner)

Borst: 95cm
Bovenarmen: 29cm
Taille: (smalste gedeelte, bij navel dus: 74cm :\ Als dat wat smaller zou zijn zou het echt mooi zijn.
Heupen: Ik weet niet helemaal hoe dat moet, met kont erbij is het 99cm :D
Zonder kont, dus net erboven is 95cm
Bovenbenen: Dikte gedeelte = 55cm
Kuiten: 35cm

http://i50.tinypic.com/vmx0r5.jpg
Voorkant

http://i50.tinypic.com/2vs55ie.jpg
Zijkant

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 03:28

Ben weer bijgelezen :+ Ongeveer 35 pagina's, haha! Ik las wat recepten over gezonde wraps, maar welke soort/merk zijn daadwerkelijk gezond?

Fijn dat poezel weer terecht is!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 08:34

Sakkia, wat fijn dat poes weer terug is!! Hopelijk valt het mee met het pootje :(:)

Ben benieuwd hoe de sixpack workout bevalt! Heb een keer door het filmpje heen gescrolld en ziet er leuk (en zwaar!!) uit!

Zo, dag 9 zit erop, heerlijk *\%/* !

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 09:00

You go girl! Lekker bezig remember!
Dat wil ik ook graag weten bonjoy!
Fijn dat de kleine kat weer terug is, raar idd van zijn temp.. Al schoot het door mij heen dat het vd adrenaline zou kunnen komen.. Al wordt daar zijn vacht weer niet warm van... Denk ik.. Raar is het zeker!
Hopelijk is hij snel weer opgeknapt
Laatst bijgewerkt door Sall op 17-01-13 09:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 09:02

Fijn dat de poezel weer terug is!!
En idd raar verhaal van pootje?!

Dag 9 ook gehad hier *\o/*
Lekker opgefrist en nu werken :))

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 09:04

SAKKIA schreef:
Wil jullie toch even een update geven! Poes is er namelijk weer! Hij zat ineens op de oprit!
Maar zag ook direct dat het niet goed was dus hij slaapt nu een nachtje bij de dierenarts! Morgen wordt er een foto gemaakt van zijn waarschijnlijk gebroken achterpootje!
Het is een heel raar verhaal want hij was namelijk niet koud! Eerder warm en hij zat zeker nog niet lang buiten, zelfs zijn vast was warm! Heel vreemd dus bij -10
Onze katten blijven dus een poosje binnen want ik vertrouw het gewoon niet!

Fijn dat hij erweer is!!

Vandaag dag 2 voor mij! Ik heb wel spierpijn maar niet heeeel erg!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 09:13

:wave:

Bedankt voor de lieve woorden! ben ook heel blij dat hij er weer is en dat het allemaal mee lijkt te vallen.

Vanavond ga ik zeker weer shredden :j Maar eerst ga ik een paar rondjes schaatsen :j Hier zijn de ijsbanen e.d. allemaal al open dus daar moet ik wel even gebruik van maken! Vind het zo heerlijk om te doen :j

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 09:16

sannx94 schreef:
@Mrijn, misschien krul/ trek je je tenen te veel op? Heb ik ook wel eens, en merk dan dat ik dat doe. Misschien volgende x op letten?

Ik kwam erachter dat ik mijn veters te strak had aangetrokken. Hoe suf is dat??? :+

Dames hierboven: ook zonder sixpack wil ik vandaag nog met een van jullie ruilen hoor!

Fijn dat de poes terug is, Sakkia. Ga je nog wel langs de dok?

Is het losgebroken paard van ? ook weer terug? Iemand een update gelezen?

Ik voel me toch zo fijn en energiek sinds the shred! De kilo's vliegen vooralsnog nergens naartoe, maar aleen al vanwege mijn fitte gevoel is het de moeite waard!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 09:28

Mooi dat je katje weer terecht is Sakkia, hou je ons op de hoogte van zn pootje?

Net tweede Shred dag gehad, moest mezelf ervoor uit bed slepen, maar ik wist dat ik blij zou zijn als ik het gehad had. En dat is ook zo :D

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 09:31

Wat gaan jullie hard zeg!!

Even bijlezen en op naar dag 2..........
Laatst bijgewerkt door Danique07 op 17-01-13 09:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 09:32

@Nevergiveup & @Joyce
Ik ben heel benieuwd naar jullie resultaat naar 30 dagen!! En Joyce, hoe is het met de spierpijn? Ik had gister ook dag 1, maar aan het eind van de dag voelde ik het al best erg.. Vanochtend uit bed komen was door mijn kuiten niet heel erg prettig!

Raponsje schreef:
Appel - peer - ananas - perzik net wat je lekker vind.

Als je graag een fruitpannenkoek wilt hoef je het er ook niet perse in te bakken.
Gewoon een normale pannenkoek en vers fruit erin rollen:

[ Afbeelding ]

Nu heb ik zin in pannenkoeken met ijskouden perzik jam.. >;)

Dit ziet er echt zoooo lekker uit!

@SAKKIA, Fijn dat de poes terug is maar wat een vreemd verhaal.. Alsof iemand hem binnen heeft gehouden oid? Hoe is ze de nacht doorgekomen?

Voor de kenners?!
Klopt het dat ik enorme spierpijn heb in mijn kuiten, bovenkant bovenbeen, schouderblad en in mijn borstspier? Ik heb nergens last van in mijn buik ofzo..

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 09:38

Goedemorgen :) Dag 4 alweer :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 09:50

Djeez, dit topic lijkt wel dag en nacht door te gaan.

Zo eerst naar de fysio en daarna schredden.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:04

Ik ga nu aan mn tweede dag beginnen, hatsa!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:05

Danique, dat waren idd precies de plekken waar ik dag 2 en 3 echt kapot van ging :') ! Daarna werd het minder, heb nu (dag 9) eigenlijk nergens spierpijn, voel alleen de banden in m'n enkel wat. Moet eigenlijk ook wel met schoenen gaan sporten ipv blote voeten, maar dat is een raar soort gemakzucht, ze liggen ergens in de berging en geen zin om ze te pakken :o

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:17

Ik shred ook op blote voeten.. Ik vind dat ik al zo stamp, laat staan met schoenen :P

Shred dag 2 zit erop!! Best fijn! Heb vandaag iets beter mijn best gedaan, kon de push up al beter en ook de later abs (van level 1) heb ik nu vol kunnen houden.. Die is zwaar pffffff

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:24

Ik doe ook op mijn blote voeten
heb 1x op schoenen gedaan en toen was de laatste stretch oefening dat je je been achter je langs moet pakken wel stuk makkelijker :')

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:25

Die laatste abs-oefening vind ik héérlijk!! Doe ik al vanaf het begin the hard way en ben vanochtend nog iets langer door gegaan en dan zelf de cooling down. Ik zweet best wel tijdens de shred maar bij die abs knalt het er echt uit!

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:26

Gooooodmorning!
Onze paardjes zijn ook weer terug (gister al hoor hihi :) ), ze zijn binnen een paar uur zon 10 km verderop gevonden, midden door een dorp geraced enz.. Ze waren vooral flink bezweet.. Mijn bijrijdpaard staat met een dikke knie, maar dat heeft ie wel vaker, maar voor de zekerheid toch morgen de da erbij!

Ik wil over 10 minuten aan dag 10 beginnen, maar moet nog ff wat motivatie zoeken om uit bed te rollen.. Het is zo koudddddd

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:34

Saintelette, zo wat een geluk dat er niets ernstigs is gebeurd!!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:35

Haha Danique, mijn kuiten voelde ik ook wel toen ik vannacht even naar het toilet ging en mn bed uit moest komen.. :P Maar tijdens het shredden net viel het wel mee, die jumping ropes waar ik ze gister het meest voelde, gingen vandaag een stuk beter. Die laatste abs kost me wel echt veel moeite, zeker als ze zegt "5 to go" gaat het overal krampen haha.. :P Maar verder echt weer prima te doen, ik denk dat ik morgen zoveel mogelijk met Nathalie mee ga doen.. Behalve de push ups, die kan ik echt nog niet zonder mn knietjes.. :D

Hier ook blote voeten trouwens.. Wonen in een best stevig huis, maar alsnog hoor ik van alles trillen en rinkelen als ik mn jumping jacks aan het doen ben haha. Denk dat dat niet beter wordt als ik het met schoenen aan ga doen.. :') Voel me net een kamerolifantje..

LEUK!
Laatst bijgewerkt door Joyce_ op 17-01-13 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:36

Wow saintelette, zeker schrikken zeg, pfoe, je hoort zo vaak nare verhalen van ernstige ongelukken met dode paarden en/of andere weggebruikers.. Gelukkig niks gebeurd! Knuffel ze maar goed, wat zal jij opgelucht zijn!