Dag 16 zit erop, maar dat was echt even doorbijten. Ik was al moe en ik wil nu het liefst zonder avondeten naar bedje toe
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)

Musli heb ik nooit weg kunnen krijgen en bananen lust ik alleen als ze net van het groene af zijn.
Ik moest 10 pagina's bijlezen) dus gaat mijn vroege opstaan morgenochtend wsl ook alweer niet lukken. 
Als dat wat smaller zou zijn zou het echt mooi zijn. 
Ongeveer 35 pagina's, haha! Ik las wat recepten over gezonde wraps, maar welke soort/merk zijn daadwerkelijk gezond?SAKKIA schreef:Wil jullie toch even een update geven! Poes is er namelijk weer! Hij zat ineens op de oprit!
Maar zag ook direct dat het niet goed was dus hij slaapt nu een nachtje bij de dierenarts! Morgen wordt er een foto gemaakt van zijn waarschijnlijk gebroken achterpootje!
Het is een heel raar verhaal want hij was namelijk niet koud! Eerder warm en hij zat zeker nog niet lang buiten, zelfs zijn vast was warm! Heel vreemd dus bij -10
Onze katten blijven dus een poosje binnen want ik vertrouw het gewoon niet!

Maar eerst ga ik een paar rondjes schaatsen
Hier zijn de ijsbanen e.d. allemaal al open dus daar moet ik wel even gebruik van maken! Vind het zo heerlijk om te doen
sannx94 schreef:@Mrijn, misschien krul/ trek je je tenen te veel op? Heb ik ook wel eens, en merk dan dat ik dat doe. Misschien volgende x op letten?

Raponsje schreef:Appel - peer - ananas - perzik net wat je lekker vind.
Als je graag een fruitpannenkoek wilt hoef je het er ook niet perse in te bakken.
Gewoon een normale pannenkoek en vers fruit erin rollen:
[ Afbeelding ]
Nu heb ik zin in pannenkoeken met ijskouden perzik jam..
Dag 4 alweer
! Daarna werd het minder, heb nu (dag 9) eigenlijk nergens spierpijn, voel alleen de banden in m'n enkel wat. Moet eigenlijk ook wel met schoenen gaan sporten ipv blote voeten, maar dat is een raar soort gemakzucht, ze liggen ergens in de berging en geen zin om ze te pakken

), ze zijn binnen een paar uur zon 10 km verderop gevonden, midden door een dorp geraced enz.. Ze waren vooral flink bezweet.. Mijn bijrijdpaard staat met een dikke knie, maar dat heeft ie wel vaker, maar voor de zekerheid toch morgen de da erbij!
Maar tijdens het shredden net viel het wel mee, die jumping ropes waar ik ze gister het meest voelde, gingen vandaag een stuk beter. Die laatste abs kost me wel echt veel moeite, zeker als ze zegt "5 to go" gaat het overal krampen haha..
Maar verder echt weer prima te doen, ik denk dat ik morgen zoveel mogelijk met Nathalie mee ga doen.. Behalve de push ups, die kan ik echt nog niet zonder mn knietjes..
Voel me net een kamerolifantje..