Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 18:05

Nog leuker, kan je ze opzoeken als ze zich kenbaar maken, is dat dus niet gebeurd. Zit dus momenteel vast.
Ik hoop dat er een collega van hem online op facebook komt zodat ik hem eens kan vragen of hij er was.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 18:08

Vervelend .... je hebt wel een naam van het bedrijf toch ?

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 18:10

Ging ent de telefoon en werd spontaan misselijk ! Gelukkig was het de buurvrouw, poeh.

Er is een collega van hem online en heb ze even aangesproken maar ze heeft nog niet gereageerd. even afwachten, ik ga echt gerust zijn als ik weet dat hij op zijn werk was. Dan weet ik ook dat hij thuis is, ik blijf maar denken aan een voorval op de weg naar zijn werk.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 18:13

Maar zou het werk dan niet bij jou hebben geïnformeerd waar hij bleef, als hij niet verschenen was ?

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 18:15

Dan zouden ze naar zijn thuis bellen, hij kwam gisteren enkel logeren. En ik denk niet dat de ouders als eerste aan mij denken om iemand te verwittigen. Ach ik probeer kalm te blijven, desnoods ga ik straks nog wat bellen, iemand moet zijn telefoon dan toch ooit eens opnemen.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 18:17

Dan begrijp ik het :j

Bel je toch even naar z'n moeder ?
Vindt ze vast niet erg ...

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 18:31

Dat is dus de gsm nummer die ik niet kan traceren omdat ze hem niet openbaar wil voor de goude gids.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 18:35

Oh ... dacht dat dat van het bedrijf was :o

Ik ben in noodgevallen anders ook brutaal genoeg om de buren te bellen, je hebt toch wel een adres ?

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 18:37

na een leuk weekend voel ik me nu super moe en depri.
komt wel weer goed
even een paar nachten goed slapen

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 18:40

OH MIJN GOD stuurt hij plots een sms met daarin : wat scheelt er nu weer.
Wat er scheelt, ik was al een speech aan het voorbereiden voor zijn crematie en die vraagt droog wat er scheelt, jeetje ik wist niet waar ik het had !!!! :P

Blijkt dat hij bericht had gekregen van zijn provider dat ze gingen werken aan de masten? en daardoor geen ontvangst had. Dat kon hij me niet zeggen, want nee hij was het vergeten. Jeetje wat ben ik nu kwaad zeg ! :D Ik had bijna de FBI opgebelt voor een internationale zoektocht haha :D

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 19:02

*\o/* _-:( *\o/*

Toch maar blij !
En inderdaad vergeten dus ....

Mannen :roll:

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 19:14

Jeetje en hij wist dat al enkele dagen he !
Mannen inderdaad ! Daarom kreeg ik dus bijna een hartverzakking :P

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 19:25

mannen af en toe zou je ze

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 22:30

Mannen zijn een vak apart, de meesten dan.
Gelukkig is alles goed afgelopen!

@dipstaartje, ach... What happened?

_Loveshorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 19:09

Hey mensenn,
Misschien kennen jullie me nog wel, ik heb rond december 2012 hier gereageerd over dat ik een zware rugoperatie zou ondergaan in 2013. Nu zijn we al weer 6 maanden veder vanaf de operatie. Ik ben eind februari geopereerd & gelukkig is alles goed gegaan! Er zijn 2 platen vastgeschroefd met 12 schroeven. Er zijn 8 wervels vastgeschroefd tijdens de operatie. Ik heb een week verbleven in het ziekenhuis en 1 nacht op de intensive care, dat was de nacht na de operatie. Máár, het 'einde' is in zicht, ik mag sinds de zomervakantie weer zwemmen en fietsen (alles opbouwen). En rond de herfstvakantie mag ik met de beste sport ter aarde weer beginnen qua opbouwen etc. Het gaat nu goed met me en ik heb zin in het opbouwen van paardrijden.
Liefss, Naomii.

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 10:05

_Loveshorses schreef:
Hey mensenn,
Misschien kennen jullie me nog wel, ik heb rond december 2012 hier gereageerd over dat ik een zware rugoperatie zou ondergaan in 2013. Nu zijn we al weer 6 maanden veder vanaf de operatie. Ik ben eind februari geopereerd & gelukkig is alles goed gegaan! Er zijn 2 platen vastgeschroefd met 12 schroeven. Er zijn 8 wervels vastgeschroefd tijdens de operatie. Ik heb een week verbleven in het ziekenhuis en 1 nacht op de intensive care, dat was de nacht na de operatie. Máár, het 'einde' is in zicht, ik mag sinds de zomervakantie weer zwemmen en fietsen (alles opbouwen). En rond de herfstvakantie mag ik met de beste sport ter aarde weer beginnen qua opbouwen etc. Het gaat nu goed met me en ik heb zin in het opbouwen van paardrijden.
Liefss, Naomii.

super!
Ik ben zó blij voor je!
heel veel plezier met opnieuw beginnen met paardrijden!

_Loveshorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 08:11

gerlindie schreef:
_Loveshorses schreef:
Hey mensenn,
Liefss, Naomii.

super!
Ik ben zó blij voor je!
heel veel plezier met opnieuw beginnen met paardrijden!

Dankjewel! Ik heb het overleefd en ik ben blij dat ik weer bijna alles mag.
Dankje :)

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 10:02

wat fijn voor je zeg!! :D Dat je t weer mag proberen!

Pff, mannen, wat vervelend, gelukkig kwam het goed!

_Loveshorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 13:48

amado7 schreef:
wat fijn voor je zeg!! :D Dat je t weer mag proberen!

Pff, mannen, wat vervelend, gelukkig kwam het goed!

Dankjewel! ik ben erg blij dat ik eindelijk weer een ''normaal'' leventje kan leiden bijna.

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 18:13

Als iemand mij kan opvrolijken ben je daar wel heel goed want ben zo chagerijnig,
Heb een k*t rooster, een rot klas en een rot mentor,
Heb beetje gedoe met me vader omdat hij wil samen wonen met zijn vriendin, klinkt heel banketstaaf maar ik mag haar gewoon niet . Ze heeft een verkeerde start gemaakt en ik wil gewoon niet dat ze bij ons komt wonen..
Paard is aan 2 benen kreupel omdat hij is gevallen toen ik erop zat , pfff kan wel janken..
Hij staat nu op stal ipv met ze vriendjes op t land..
Owja en ruzie met een vrouw waarvan haar hond die van ons heeft gebeten, super diep gat in mijn hond zijn nek, dierenarts kosten waren in de 200euro, die vrouw is verplicht schade te vergoeden maar ze heeft er maling aan.. Sorry moest mijn verhaal even kwijt.

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 18:27

Oww wat balen nikki! Alles tegelijk...
Probeer je pa rustig duidelijk te maken hoe je je voelt over zijn vriendin. Dat stelt misschien al gerust!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 10:21

Oh nikki dat is wel alles gelijk ! Probeer rustig de hele situatie te overlopen, en los het stapje voor stapje op.
Inderdaad zoals Suzan zegt, praat eerst rustig met je vader, zo kunnen jullie elkaars situatie beter begrijpen. En wat je arme hond betreft als die vrouw niet haar plicht doet zou ik strengere stappen ondernemen.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 10:35

Dat klinkt niet best, Nikki -O-

Maar, dat rooster is vast maar tijdelijk, dat verandert misschien nog wel en wie weet valt die mentor ook nog wel mee :(:)

Ik zou ook eens goed met m'n vader praten als ik jou was, het liefst met een andere volwassene erbij , niet die vriendin, maar iemand die jou goed kent en je kan helpen om je gevoel goed te verwoorden :j
Je vader kan dan wel verliefd zijn, maar het geluk van zijn dochter zal toch bovenaan staan !

En dat schadeverhaal moet je gewoon loslaten, dat is iets dat je vader met haar moet oplossen, daar hoef jij je toch geen zorgen om te maken ?
Vertroetel jij je hond en je arme paardje maar wat extra, daar hebben die beestjes meer aan en het geeft jou ook vast en zeker een prettiger gevoel en wat rust in je koppie :*

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 18:09

kan wel even opgebeurd worden..
had vandaag theorie examen van de auto en had alles zo goed geleerd kon het zowat dromen.
op 3 fouten teveel toch gezakt.. pf flink balen

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 18:14

Dankjullie wel <3 gaat gelukkig al beter, paard loopt weer toppie op 4 benen, gelukkigniet meer kreupel, en met me vader moet ik nog oplossen... Hopelijk komt t goed