Liesje1611 schreef:Oh. Ik geloof dat ik mijn topic heb gevonden.![]()
Sorry dat ik zo binnen kom vallen, maar ik voel me door mijn omgeving en mijn ouders heel erg onbegrepen en nogal 'alleen op de wereld'. Misschien dat een leeg vakje waarin ik kan typen me wel 'begrijpt'.
Morgen moet ik voor het eerst met een vertrouwenspersoon gaan praten van school, maar waarschijnlijk gaat hij mij doorsturen naar een psycholoog of wat dan ook. Ik ben 17 en mijn leventje was altijd veilig, tot ong. 6 maanden geleden, door die ene kl*te ervaring die mijn hele wereld op zn kop heeft gezet.
Ik voel me depressief, wil mn bed 's morgens niet uit, ik voel alsof ik niet meer in mijn eigen lijf, mijn eigen huid zit. Alles wat ik wel doe of moet doen (school bijv.) voelt onwerkelijk, alsof ik het niet echt lééf. Ik wil niks meer en ik kan niks meer en ik voel me een incompleet mens.
Beschouw dit bericht eventueel maar als onzichtbaar, maar ik moest gewoon even schrijven ofzo.
Na mijn eerste en laatste post heb ik even niet meer gereageerd.. ik moet as maandag op school mijn nachtmerrie onder ogen komen, iemand die lang mijn beste vriend was maar later met één fout mijn leven verwoestte. Het leek nog zo ver weg, krabbelde langzaam omhoog. Nu zijn het nog maar uren tot maandag en ik ben zo doodsbang om weer in dat gat te vallen waar ik wanhopig uit probeer te klimmen..
Ik heb een paar gesprekken gehad met de leerlingbegleider op school, en mijn vriend die er alles aan doet om me er doorheen te slepen. Maar god ik heb me nog nooit zo bang, alleen en klein gevoeld, zo onstabiel..