Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milo schreef:Vraagje he: ik ben van donkerbruin naar blond gegaan en moest daarvoor mijn haar uitbleken. Nu ben ik van mezelf peper en zout (kapper zegt teint 6?), kan ik nu gewoon mijn uitgroei met lichtblond verven of moet ik voor altijd ontkleuren? Ik wil wel graag een beetje een natuurlijk effect krijgen, ben nu echt blondie :p
En zo bang dat enkel verf niet pakt of dat mijn uitgroei oranje wordt..
Ghostattack schreef:Ik ga denk ik toch niet mn hele haar paars verven omdat het dan helemaal ontkleurd moet worden. Daarom ga ik voor roze dipdye/plukken, dus ik ga bij Attitude bleek en verf halen![]()
Ben benieuwd of het gaat lukken. Ik zal mezelf wel filmen als ik het ga verven
shantal schreef:Komt even inbreken hihihi
Ik doe altijd mijn haarmasker in vochtig haar,en dan maak ik een handdoek vochtig en doe hem 30 sec (of 2x 30 sec) in de magnetron zodat die een klein beetje warm is.
Zo heeft je masker nog meer werking.
Boself schreef:Ghostattack schreef:Ik ga denk ik toch niet mn hele haar paars verven omdat het dan helemaal ontkleurd moet worden. Daarom ga ik voor roze dipdye/plukken, dus ik ga bij Attitude bleek en verf halen![]()
Ben benieuwd of het gaat lukken. Ik zal mezelf wel filmen als ik het ga verven
Ga je een bleaching kit bestellen?
dancer_ schreef:Ik heb een vraagje; *sorry dat ik zomaar kom binnenvallen, maar aangezien er een centraal topic voor is, ga ik geen apart topic er voor openen*
Ik wil graag http://www.scene-hairstyles.com/images/ ... ce2su2.jpg ongeveer iets als dit; onwijs blond, en dan zwarte dip dye; maar ik heb geen flauw idee hoe dit allemaal in zijn werk gaat, hoe moet dit, welke verf/spoeling heb ik nodig??
Bedankt alvast
dancer_ schreef:Ik heb een vraagje; *sorry dat ik zomaar kom binnenvallen, maar aangezien er een centraal topic voor is, ga ik geen apart topic er voor openen*
Ik wil graag http://www.scene-hairstyles.com/images/ ... ce2su2.jpg ongeveer iets als dit; onwijs blond, en dan zwarte dip dye; maar ik heb geen flauw idee hoe dit allemaal in zijn werk gaat, hoe moet dit, welke verf/spoeling heb ik nodig??
Bedankt alvast
Ghostattack schreef:Als je het echt witblond wil dan zul je het moeten bleken. Voor de dipdye kun je gewoon de kleur verven kopen die je daarvoor wilt.
Daarna maak je staarten in je haar, het elastiekje zo hoog als je je dipdye wilt hebben. Dat stuk haar verf je en dan heb je dipdye
dancer_ schreef:Is wel gaaf
Maar mijn moeder vind dat niet ALLES zwart moet zijn, dus wel een deel, maar ze wil ook graag dat het licht blijft..
En mijn eigen haarkleur dip dye zwart?Ghostattack schreef:Als je het echt witblond wil dan zul je het moeten bleken. Voor de dipdye kun je gewoon de kleur verven kopen die je daarvoor wilt.
Daarna maak je staarten in je haar, het elastiekje zo hoog als je je dipdye wilt hebben. Dat stuk haar verf je en dan heb je dipdye
Bedankt.. Oei bleken? Dus er is geen verf/spoeling als je het lichter wilt?