[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Klis

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 18:24

Het voelt niet lekker schoon idd, maar het lijkt zeker minder vet en dat vind ik heel fijn! Mijn haar wordt nu eenmaal snel vet, en zo kan ik het wassen een dagje uitstellen :)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:49

Ik ga denk ik toch niet mn hele haar paars verven omdat het dan helemaal ontkleurd moet worden. Daarom ga ik voor roze dipdye/plukken, dus ik ga bij Attitude bleek en verf halen :)
Ben benieuwd of het gaat lukken. Ik zal mezelf wel filmen als ik het ga verven :')

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:52

Ik zit weer in de zilvershampoo en toen ik het er in deed zeiden m'n vriendin en ik tegelijk 'hey dit is ook wel een leuk kleurtje' dus ik denk dat ik ook maar een lilac ga bestellen van directions :j

Verder krijg ik bij droogshampoo ook niet het lekkere schone gevoel van, maar ik wil mijn haar niet elke dag wassen dus dan moet ik minderen, maar wil ook niet met een vette kop lopen. Dus daarom maar droogshampoo :j

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:57

Droogshampoo is even voor de looks, mijn fles loopt trouwens niet leeg, en hem hem al zeker een maand staan hoor. heb gewoon die van de kruitvat. ik hoef mijn haar maar 1 keer in de 4-5 dagen te wassen, het ziet er prima uit. als ik het nog een dag wil uitstellen spuit ik er droogshampoo in, maar dat werkt echt maar voor 1 dag, anders ziet het er niet meer uit.

laten jullie hem niet gewoon in de zon staan ofzo? dat die daardoor leegloopt.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 23:09

Vind droogshampoo niet ideaal, maar als ik me verslapen heb oid is het wel handig.
Maar dat gebeurt misschien 5x per jaar haha.
De voorkeur gaat toch uit naar elke dag wassen bij mij :j

Mijn haar is de laatste tijd ontzettend hard gegroeid! (mijn nagels trouwens ook) Terwijl het normaal voor geen meter groeit.
Ben dus helemaal happy en hopelijk is het van de zomer echt lang. :)

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 23:30

Vraagje he: ik ben van donkerbruin naar blond gegaan en moest daarvoor mijn haar uitbleken. Nu ben ik van mezelf peper en zout (kapper zegt teint 6?), kan ik nu gewoon mijn uitgroei met lichtblond verven of moet ik voor altijd ontkleuren? Ik wil wel graag een beetje een natuurlijk effect krijgen, ben nu echt blondie :p
En zo bang dat enkel verf niet pakt of dat mijn uitgroei oranje wordt..

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 23:52

milo schreef:
Vraagje he: ik ben van donkerbruin naar blond gegaan en moest daarvoor mijn haar uitbleken. Nu ben ik van mezelf peper en zout (kapper zegt teint 6?), kan ik nu gewoon mijn uitgroei met lichtblond verven of moet ik voor altijd ontkleuren? Ik wil wel graag een beetje een natuurlijk effect krijgen, ben nu echt blondie :p
En zo bang dat enkel verf niet pakt of dat mijn uitgroei oranje wordt..

Ik heb ook een peper en zout kleur, helaas... :+
Je haarkleur moet je toch echt elke keer bleken om lichtblond te blijven. Dit kan door middel van elke keer highligts, maar wat bij mij hielp was John Frida blondspray.. :j Ik deed gewoon altijd die spray erin, geen 'gezeik' met highlights en bleken.. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 09:51

Ghostattack schreef:
Ik ga denk ik toch niet mn hele haar paars verven omdat het dan helemaal ontkleurd moet worden. Daarom ga ik voor roze dipdye/plukken, dus ik ga bij Attitude bleek en verf halen :)
Ben benieuwd of het gaat lukken. Ik zal mezelf wel filmen als ik het ga verven :')

Ga je een bleaching kit bestellen?

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 19:44

ik.heb haarmaskers gekocht, maar hoe werkt dat? staat er niet op.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 19:48

In je haar smeren laten intrekken en uitspoelen :)

Welke heb je? Intrektijd hangt af van t merk

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 19:50

Suus___ schreef:
In je haar smeren laten intrekken en uitspoelen :)

Welke heb je? Intrektijd hangt af van t merk

ganier of hoe je dat ook schrijft:p komen bij.de action vandaan, maar zijn haarmaskers van ganier als je dat zo schriift haha

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 19:55

Komt even inbreken hihihi

Ik doe altijd mijn haarmasker in vochtig haar,en dan maak ik een handdoek vochtig en doe hem 30 sec (of 2x 30 sec) in de magnetron zodat die een klein beetje warm is.
Zo heeft je masker nog meer werking.

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:26

shantal schreef:
Komt even inbreken hihihi

Ik doe altijd mijn haarmasker in vochtig haar,en dan maak ik een handdoek vochtig en doe hem 30 sec (of 2x 30 sec) in de magnetron zodat die een klein beetje warm is.
Zo heeft je masker nog meer werking.

dus je doet dat masker op, en doet er dan een handdoek omheen? hoelang laat je hem zitten?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:29

Ja klopt,net als hoe een kapper dat zou doen :)
Ik laat hem gemiddeld 15 tot 20 min zitten en soms uitlopend tot 30 min.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:44

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:46

Ik heb een vraagje; *sorry dat ik zomaar kom binnenvallen, maar aangezien er een centraal topic voor is, ga ik geen apart topic er voor openen :) *

Ik wil graag http://www.scene-hairstyles.com/images/ ... ce2su2.jpg ongeveer iets als dit; onwijs blond, en dan zwarte dip dye; maar ik heb geen flauw idee hoe dit allemaal in zijn werk gaat, hoe moet dit, welke verf/spoeling heb ik nodig??

Bedankt alvast :)

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:49

shantal schreef:
Ja klopt,net als hoe een kapper dat zou doen :)
Ik laat hem gemiddeld 15 tot 20 min zitten en soms uitlopend tot 30 min.

ik heb het nu in me haar zitten. moet tot 8 uur. kan ik daarna ook me haar nog wassen? shampoo en cremespoeleing?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:52

dancer_ schreef:
Ik heb een vraagje; *sorry dat ik zomaar kom binnenvallen, maar aangezien er een centraal topic voor is, ga ik geen apart topic er voor openen :) *

Ik wil graag http://www.scene-hairstyles.com/images/ ... ce2su2.jpg ongeveer iets als dit; onwijs blond, en dan zwarte dip dye; maar ik heb geen flauw idee hoe dit allemaal in zijn werk gaat, hoe moet dit, welke verf/spoeling heb ik nodig??

Welke haarkleur heb je nu?

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:52

Blond, richting donker blond..

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:55

dancer_ schreef:

misschien eerst een stuk donkerbruin doen, en daaronder dan zwart, zodat je een soort verloop hebt. het eerst een tijdje laten zitten, en dan omhoog 'smeren'. kan het ook mooi vervaagt uit laten zien volgens mij. maar ik weet niet of dat bij permanente verf ook werkt.

wat ook leuk is, is dat je de onderste laag van je haar zwart maakt. ik heb nu zwart met rood. dus de bovenste laag van mijn haar is rood, de onsterste is zwart. ziet er echt heel cool uit.
http://i211.photobucket.com/albums/bb72 ... 1109_1.jpg

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:57

Als je het echt witblond wil dan zul je het moeten bleken. Voor de dipdye kun je gewoon de kleur verven kopen die je daarvoor wilt.
Daarna maak je staarten in je haar, het elastiekje zo hoog als je je dipdye wilt hebben. Dat stuk haar verf je en dan heb je dipdye :D

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:58

Is wel gaaf :j
Maar mijn moeder vind dat niet ALLES zwart moet zijn, dus wel een deel, maar ze wil ook graag dat het licht blijft..
En mijn eigen haarkleur dip dye zwart?

Ghostattack schreef:
Als je het echt witblond wil dan zul je het moeten bleken. Voor de dipdye kun je gewoon de kleur verven kopen die je daarvoor wilt.
Daarna maak je staarten in je haar, het elastiekje zo hoog als je je dipdye wilt hebben. Dat stuk haar verf je en dan heb je dipdye :D

Bedankt.. Oei bleken? Dus er is geen verf/spoeling als je het lichter wilt?

oudaccountx

dancer_ schreef:
Is wel gaaf :j
Maar mijn moeder vind dat niet ALLES zwart moet zijn, dus wel een deel, maar ze wil ook graag dat het licht blijft..
En mijn eigen haarkleur dip dye zwart?

Ghostattack schreef:

Bedankt.. Oei bleken? Dus er is geen verf/spoeling als je het lichter wilt?

Je kan blondspray gebruiken..

korbakimmy8

kan ik na een haarmasker ook meteen.wassen? shampoo en cremespoeling?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:59