Danseresje schreef:Ik mag ook zondag weer. Les 24 van evy 2011. Hoever ben jij nu qua lessen?
Ik zit aan les 21 van evy 2006 maar ik heb er maar 27 kunnen downloaden? En zie in het schema van danseresje dat er meer lessen zijn?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjors__ schreef:Ik val even binnen, maar ik ga Maandag ook weer beginnen met hardlopen! Ik heb het vorige winter ook gedaan, alleen ik kreeg last van mijn knie dus was ik even gestopt, en nooit meer begonnen.. Ik ben van plan nu 2011 van evy te lopen, ik heb gehoord dat die wat langzamer opbouwt dan 2006?
Armaris schreef:Sjors__ schreef:Ik val even binnen, maar ik ga Maandag ook weer beginnen met hardlopen! Ik heb het vorige winter ook gedaan, alleen ik kreeg last van mijn knie dus was ik even gestopt, en nooit meer begonnen.. Ik ben van plan nu 2011 van evy te lopen, ik heb gehoord dat die wat langzamer opbouwt dan 2006?
Alvast gefeliciteerd!![]()
2011 bouwt veel langzamer op dan 2006 idd.
Je kan eens zoeken naar het bericht van danseresje, ze heeft beide schema's naast elkaar gezet om te vergelijken.
Dan kan je zelf zien wat voor jou het fijnste lijkt![]()
Wat jammer van je knie! Weet je ook waardoor het kwam?
vuurneon schreef:Echt spierpijn heb ik nog niet gehad, maar mijn borstkas deed even goed zeer met ademhalen tijdens het lopen zelf
Echt pijn met ademhalen.
magda_90 schreef:Goedemorgen!
Wat zijn jullie goed bezig!
Maandag begint mijn studie weer en roostertechnisch gezien ben ik nu mijn sportactiviteiten aan het inplannen. Nu loop ik om de dag hard en om de dag yoga, maar gezien de drukte wil ik dat minderen.
Zou het daarom een mooi schema zijn als ik zeg 2x in de week zwemmen, 2x in de week hardlopen en dan tussendoor yoga (voornamelijk ademhaling oefeningen en rekken en strekken)? Want mijn valkuil die ik nu wil voorkomen is dat ik school laat domineren en daardoor "geen" tijd voor sporten meer heb.