Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDaantjxx schreef:Nek schijnt snel uit te groeien omdat je dat heel veel beweegt.
Verder geen ervaring mee. Ik weet niet hoe oud je bent en welk beroep je doet/wilt doen, maar met sommige beroepen mag je niet in het zicht hebben
Desteney_ schreef:En ik kom even het topic binnen vallen! Wil graag een Dermal laten zetten. Op de bovenkant van m'n pols daar, of in mijn nek. Wie o wie kan zijn ervaringen met mij delen?En wie weet komt er ook nog een tragus bij, haha!
Miekemuis_ schreef:Ik heb mijn navelpiercing nu 3 weken, geen kast mee gehad maar toen ik gisteren bleef haken toen in m'n tshirt uittrok deed hij toch wel even pijn. Ik zag geen scheurtjes of bloed dus gewoon even ontsmet en verder met rust gelaten. Nu zat er net een klein beetje geel - grijsachtig slijm rond het bovenste bolletje en toen ik het sieraad bewoog kwam er meer uit het gaatje. Heb de piercing er uit gehaald en het gaatje goed gespoeld met zoutoplossing, ook het sierraad ontsmet. Rond het bovenste gaatje voelt de huid een beetje harder, alsof er een schijfje rond zit. Piercing zit er nu weer in en het rood trekt weg. Hij is verder niet gevoelig. Moet ik hier gewoon afblijven en af en toe eens spoelen of ga ik beter naar de piercer terug of naar de huisarts?
xDaantjxx schreef:Aaargh ik wordt gek!
Piercing is weer aan het k*tten en zit dus weer zo'n bultje naast als eerder...
Ik spoel dus weer met zoutbadje en hou het schoon met Unicura zeep. Dat doe ik ong 1x in de 2 dagen.
Zoutbadje begin ik vanavond mee..
Dreamy schreef:xDaantjxx schreef:Ja bij mij ook :/
Ik heb het al 2x eerder gehad, en als je het gewoon met rust laat dan gaat het ook wel weer over. Droogt dan gewoon uit dat bultje (althans bij mij toen het geval)..
Maar is nu echt even vervelend ja
xDaantjxx schreef:Euhm ik weet niet zeker, maar even insmeren met dun laagje vaseline of iets?