Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik onthoud wel iets whahaha, bedoelde idd 1e echo van deze 

Joanne1987 schreef:ow dat is mooi! ik vind de chico i-move ook mooi maar michel vind het een beetje een poppenwagen en hij vind de buggy ervan echt spuuglelijk haha. en met de bugaboo kan ik wel makkelijk mee weg (ben maar 1.67) maar hij met bijna 1.90 gaat er wel moeite mee krijgen ben ik bang
rockwitch schreef:Maar zou je er dan ook weer vanaf kunnen zijn als je op een normaal gezond gewicht zit?
Rinske schreef:WHHHHHHHhhhhhhhhhhAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA somebody punch me! Ik heb de Bopita Paris vor 80 euro![]()
![]()
![]()
!!!!! (Die uit Nieuwpoort)
Fleur1984 schreef:Goeiemorgen bokkers,
Ik heb gisteren niks meer gepost omdat ik een beetje depri was. ik zal het even uitleggen:
Gisterenmorgen had ik dus een test gedaan van kruidvat en die toonde positief. ik was dus heel de dag in de wolken, maar ik wilde voor de zekerheid toch nog een test doen van bij de apotheek, omdat het streepje toch niet volledig 'vol' was. En ja, je raadt het al: de test van de apotheek was negatief. Toch beginnen twijfelen, want mss had ik er niet goed op geplast enzo. Enfin, na nog eens 5 minuten wachten zagen mijn man en ik toch een heeeeeeeel licht tweede streepje.
Ik werd toen helemaal gek, ik wou gewoon zekerheid. Dus nog een andere test gehaald en dit maal in een potje geplast. Deze toonde ook negatief. Maar na een twintigtal minuten toch weer een heeeeeeel licht streepje.
Pff nu weet i het dus niet meer! Ik had me er gisterenavond maar bij neergelegd dat het niks zou zijn en dat ik wel mn regels zou krijgen.
Maar vanmorgen nog steeds niet. Sinds ik gestopt ben met de pil ( 9 maanden geleden ongeveer) ben ik altijd heel regelmatig geweest, exact 30 dagen. En nu ben ik al vier dagen overtijd!
Het rare is: gisteren voelde ik mij ook anders: ik had wat een kramperig gevoel en ook het gevoel dat mn borsten opgezwollen waren; maar vandaag voel ik dus niks! Geen maandstonden gevoel, geen zwangerschapsgevoel, geen misselijkheid.
Ik word er echt gek van. ik ga nu echt wachten tot donderdag en dan op vrijdagochtend een nieuwe test doen indien er dan nog niks is!
kan zomaar zijn dat ik uiteindelijk toch alleen kies voor mijn vriend, maar die moet er echt bij zijn

ik heb alleen een buikfoto voor jullie
CindyUniek schreef:@ Friemel, over- en ondergewicht kunnen wel degelijk een rol spelen bij wel of geen cyclussen
http://www.vrouwenarts.nl/pagina/left/gynaecologie/klachten/pcos
dat bedoelde ik ermee te zeggen

) voor een speciale echo om te kijken hoeveel druk er op de vaten naar de kleine stond
maar dat bleek dus regelrecht mijn arm in te lopen...