Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Esplendido

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 17:43

Vorige keer ks in Tergooi ziekenhuis. Deze keer wil ik of naa Tergooi of naar het WKZ.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 17:54

suze_ schreef:
:wave:

gaaaf filmpje ik zag hem al op fb <3

ik wil ook in kraamhotel bevallen, in breda zit er eentje!

en tot nog toe wil ik alleen mn zusje erbij.. liefje mag op de gang wachten. O:)

Wat je vriend op de gang!!! Het is toch zijn kind

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 17:57

Cindy

Nee het is mijn tweede kind wel eerste echo

En nee geen Newborn foto's hahah
Bevallings foto's dus de hele bevalling van voor tot achter gefotografeerd dat zijn heel wat uurtjes

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 17:59

Mijn vriend zou er echt niet mee akkoord gaan om op de gang te wachten, het is inderdaad ook zijn kind dat geboren wordt. Bovendien is het zo'n bijzonder moment, dat wil ik echt samen met de papa van mijn kindje beleven. Ik wilde ook echt even een paar uurtjes voor ons drietjes voordat onze ouders kwamen. Deze keer wil ik dat weer.

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:02

@ Lindy, ja dat het je 2e kindje is wist ik :P ik onthoud wel iets whahaha, bedoelde idd 1e echo van deze :))

ooooh ik las het alsof het over een newbornshoot ging :D

Ik zou mijn man er ook juist graag bij willen (was hij nu bij de KS uiteraard ook), maar ook dat is persoonlijk
al denk/vind ik niet dat je het hem zou kunnen verbieden, het is idd ook zijn kindje...
al blijft hij maar bij je hoofd ofzo :D

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:08

Ik denk niet dat het nodig is dat ik mijn vriend vraag bij mijn hoofd te blijven, weet zeker dat hij dat wel doet. Bij een operatie of iets dergelijks op tv draait hij zijn hoofd al weg.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:11

Misschien niet zo aardig wat ik zeg maar vind het nogal egoïstisch ..
Je ontneemt hem 1 van de mooiste dingen van zijn leven ..
Daarbij zit je relatie dan wel goed als je je zus verkiest boven je levens partner..

Ik wil alleen mijn ventje er bij hebben verder niemand zo iets intiems deel je met je partner

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:13

Ben het wel met je eens Lindy.

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:26

Ik wil thuis bevallen met de beesten en mijn vriend in de buurt.
Ik dacht eerst nog mijn vriendin er bij te willen hebben, maar mijn beste vriendin en Siemen gaat niet zo goed samen.
Alleen Siem en de VK dus.

De box staat en ik heb vanmiddag een boxkleed bij de Wibra gescoord voor €7,99. Er moet nog wel iets onder natuurlijk, want dit is wel heel erg hard.
Maar het staat heel leuk. Oordeel zelf...

Afbeelding

Hij staat nu nog midden in de kamer, maar Siemen en mijn zusje zijn de nieuwe kast aan het ophalen. Nadat deze is geschilderd en het dressoir eruit is, kunnen we de boel goed gaan indelen.
Daarna babykamer indelen en onze slaapkamer opnieuw.
Nee ik geloof niet dat dit nesteldrang is hoor :j

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:32

leuke box hoor :j
lijkt me ook moeilijk als je partner en je beste vriendin niet zo goed met elkaar kunnen....

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:33

Joanne1987 schreef:
ow dat is mooi! ik vind de chico i-move ook mooi maar michel vind het een beetje een poppenwagen en hij vind de buggy ervan echt spuuglelijk haha. en met de bugaboo kan ik wel makkelijk mee weg (ben maar 1.67) maar hij met bijna 1.90 gaat er wel moeite mee krijgen ben ik bang

Ik ben 1.49 en vriendlief 2.00 wij hebben nu een icoo maar vrijwel elke stang die je kon uitschuiven was voor beide aan te passen, je moet niet een stang die je omhoog zet en naar beneden, met zo'n draaiwiel zeg maar...

rockwitch schreef:
Maar zou je er dan ook weer vanaf kunnen zijn als je op een normaal gezond gewicht zit?

ik denk (persoonlijk!) dat het persoonsgebonden is ongeacht gewicht, manlief is stevig maar groot dus niet echt overgewicht, wel een kettingroker, ik zelf heb wel fikse overgewicht maar altijd een zeer regelmatige cyclus, zelfs na 8 jaar de pil was mijn lijf na 3 maanden weer helemaal herstelt, ik ben ook mager geweest, merkte geen verschil met mijn cyclus.

Rinske schreef:
WHHHHHHHhhhhhhhhhhAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA somebody punch me! Ik heb de Bopita Paris vor 80 euro :D :D :D :D !!!!! (Die uit Nieuwpoort)

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
mega tof!!

Fleur1984 schreef:
Goeiemorgen bokkers,

Ik heb gisteren niks meer gepost omdat ik een beetje depri was. ik zal het even uitleggen:

Gisterenmorgen had ik dus een test gedaan van kruidvat en die toonde positief. ik was dus heel de dag in de wolken, maar ik wilde voor de zekerheid toch nog een test doen van bij de apotheek, omdat het streepje toch niet volledig 'vol' was. En ja, je raadt het al: de test van de apotheek was negatief. Toch beginnen twijfelen, want mss had ik er niet goed op geplast enzo. Enfin, na nog eens 5 minuten wachten zagen mijn man en ik toch een heeeeeeeel licht tweede streepje.
Ik werd toen helemaal gek, ik wou gewoon zekerheid. Dus nog een andere test gehaald en dit maal in een potje geplast. Deze toonde ook negatief. Maar na een twintigtal minuten toch weer een heeeeeeel licht streepje.

Pff nu weet i het dus niet meer! Ik had me er gisterenavond maar bij neergelegd dat het niks zou zijn en dat ik wel mn regels zou krijgen.

Maar vanmorgen nog steeds niet. Sinds ik gestopt ben met de pil ( 9 maanden geleden ongeveer) ben ik altijd heel regelmatig geweest, exact 30 dagen. En nu ben ik al vier dagen overtijd!
Het rare is: gisteren voelde ik mij ook anders: ik had wat een kramperig gevoel en ook het gevoel dat mn borsten opgezwollen waren; maar vandaag voel ik dus niks! Geen maandstonden gevoel, geen zwangerschapsgevoel, geen misselijkheid.

Ik word er echt gek van. ik ga nu echt wachten tot donderdag en dan op vrijdagochtend een nieuwe test doen indien er dan nog niks is!

Als het lang heeft geduurd en de lijn geen kleur heeft is het misschien een indrooglijn, ik zou een paar dagen wachten :j

Daisyree hij is mooi!

Hier mijn lief bij de bevalling, ik hou probeer echt mijn benen gekruist te houden tot mijn lief er is mocht ie aan t werk zijn, ik wil hem er gewoon bij, ook mijn moeder is er bij, omdat ze weet hoe het moet :)) kan zomaar zijn dat ik uiteindelijk toch alleen kies voor mijn vriend, maar die moet er echt bij zijn <3

joanne, ik zag dat je een bruine/creme kinderwagen zocht, ik dus ook ik zal er een paar posten :j

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:37

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:42

http://www.bebeqo.nl/combi-kinderwagen-3in1-bruin.html#

http://www.bebeqo.nl/op-pad/set-kinderw ... siena.html

http://www.bebeqo.nl/op-pad/set-kinderw ... olate.html

http://www.bestbabyshop.nl/media/catalo ... _cacao.jpg
i'coo peak air cacao (hier heb je ook nog de pii van met kleinere wielen)
http://www.bestbabyshop.nl/i-coo-kinder ... cacao.html

http://www.bestbabyshop.nl/media/catalo ... _brown.jpg
Hauck malibu

http://www.parentsupermarket.com/images ... eBrown.jpg
hauck viper

http://zoop.s3.amazonaws.com/catalog/pr ... _brown.jpg

dit helpt je denk ik wel op weg :))

zag trouwens nog 2 leuke buikfilmpjes voorbij komen <3 ik heb alleen een buikfoto voor jullie _O-

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:44

CindyUniek schreef:
@ Friemel, over- en ondergewicht kunnen wel degelijk een rol spelen bij wel of geen cyclussen :j
http://www.vrouwenarts.nl/pagina/left/gynaecologie/klachten/pcos

Zegt mijn gyno ook maar daarom staat er ook tussen haakjes persoonlijk omdat ik dus elk gewicht heb gehad (onder,normaal,over) en mijn cyclus altijd sterk is gebleven, het is niet zo dat als je stevig bent maar altijd al een slechte cyclus heb dat het veranderd als je afvalt het kán wel maar sommige cyclussen zijn gewoon dwars :) dat bedoelde ik ermee te zeggen :j

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:44

Kei gaaf Daisyree!! En dat filmpje van MissT <3 !

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:47

MT, wat een gaaf filmpje!
Lindy, is dat net zo spannend moment als bij je eerste kindje de echo?
Daisyree, dat is een hele mooie box
Zahlina, hoop dat het goed nieuws is!!

Ben voor zover mogelijk weer bijgelezen maar wat gaan jullie weer hard!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:54

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het bij jullie ging, was het zo van schat, mijn broek is nat we moeten naar het ziekenhuis, of zat je misschien nog op je bureaustoel toen t gebeurde? Was je vriend erbij met je vliezen of moest hij nog met 120 naar huis komen crossen?

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 19:21

@ Friemel, het is natuurlijk ook niet bij iedere vrouw met over-of ondergewicht zo dat ze gelijk last moeten hebben van een onregelmatige cyclus
maar het kan wel meespelen bij sommigen :D

ik lag sinds woensdag in het zh (vergiftiging) en maandag ging het ineens heel hard
ik werd wakker al rond 6 uur en had steken net onder mijn rechterborst, dus dacht miss verkeerd gelegen, wezen plassen, toen was het nog steeds
dus toch maar aan de zuster verteld
die gelijk ging bellen dat er bloed geprikt moest worden, omdat daar mijn lever zit
dus bloed geprikt, toen naar beneden (in een rolstoel jawel :+) voor een speciale echo om te kijken hoeveel druk er op de vaten naar de kleine stond
vervolgens terug boven werd me verteld dat ze gingen inleiden, dus veter in, want alles zat nog potdicht
katheter in, infuus in ahum... ik heb rollende vaten en door vocht was nog moeilijker prikken dus na 5 x prikken dachten ze dat hij zat, toen ik toch wel aardig zat te piepen bij de magnesium stoot die ik meteen kreeg, dachten ze blijkbaar dat ik me aanstelde :+ maar dat bleek dus regelrecht mijn arm in te lopen...
in no time was mijn arm 3 x zo dik, infuus er weer uit, coldpack om mijn arm
infuus eindelijk goed dus weer magnesium erin

toen kwam de gyn binnen die de echo had bekeken en die zei 'er staat teveel druk op de vaten naar de baby dus het moet er nu uit'
aangezien inleiden nog zo 2 dagen zou kunnen duren...
dus veter er weer uit

dit kwamen ze om 12.30/12.45 vertellen
manlief gebeld, die werkte in Utrecht, dus in 10 minuten bij me, camera vergeten, terug naar de auto :+
en om 14.17 was Jen er al uit :))

het was wel heel raar dat ik dus vanaf woensdag moest blijven, ik voelde me prima, had vrijwel nergens last van
maar toch bloeddruk en eiwitten niet goed
maar als ze dan later tegen je zeggen dat het hellp was en dat je lichaam echt gevaarlijk ziek was en dat de druk al te hoog was (dan kan dus de placenta los gaan laten oid?!) dan sta je toch een beetje raar te kijken :+
ik voelde me echt goed whahaha

daarna nog 1,5 dag aan de magnesium gelegen en toen konden we eindelijk naar Jen d'r afdeling

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:07

Zo, dat heb je snel gefixt, zo zie je maar weer hoe snel het kan gaan, was je er redelijk nuchter onder of vond je het toch eng, als je eenmaal in je gaan prikken enzo lijkt me ook niet echt lekker...

Mijn luiertas is binnen, hij is zoooo gaaf :D

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:13

Ze hebben bij mij toen wel mijn bloed gecheckt en de hormoon spiegel is toen ook nagekeken maar dat was allemaal goed.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:53

daar kan ik wel wat mee friemel! i'coo is ook mooi!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:54

het word moeilijk, dat is 1 ding.. ik ben erg blij met mijn i'coo <3

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:57

wordt moeilijk kiezen :p

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:59

Sodeju heb er dus letterlijk een halve dag over gedaan om bij te lezen...Friemel! Welkom terug! (hoewel mijn hersens er serieus even over moesten kraken,zwanger hé...) Balen dat je dus nog steeds misselijk bent.

Ik breek gewoon lekker in zonder ook maar iets samen te vatten (twintig pagina's moeten lezen...). Wij hebben vorige week een spiksplinternieuwe box uit mogen zoeken van oma, kwamen uit op de bopita brent mét lade in naturel kleur.... Ze hadden hem alleen niet op voorraad dus moeten er nog even op wachten. Verder ging het de afgelopen week hier eigenlijk best goed, weinig klachten. Helaas heeft mijn mam weer een spoed uitstapje naar het ziekenhuis moeten maken en dan kom je erachter dat dat soort spanning je toch niet in de koude kleren gaat zitten... Ben er nog van aan het bijkomen. Steeds gespannen buik etc. Balen, want ik begon eindelijk een randje van een roze wolk te zien...

Zahlina, gemeen! Wat zijn die meelezers toch lastige dingen!!!

Zondag nog op kraamvisite geweest bij vrienden van ons, prachtig kereltje, lang maar slank, en erg rustig. Zij had een appeltje-eitje bevalling, geen scheur of knip, nergens geen last van achteraf. Weinig pijnlijke weeen gehad. Ik teken ervoor!

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:10

Bij mij braken 's ochtends vroeg in bed de vliezen. Ks stond eigenlijk voor de dag erna gepland, maar na het breken van de vliezen zijn mijn vriend en ik meteen naar het ziekenhuis gegaan en is ukkie nog dezelfde ochtend met een ks gehaald.