Goed bezig allemaal
Anoli schreef:liza_x schreef:Weet iemand of er veel verschil is tussen de 2006 en 2011 versie van start to run?
Geloof dat de 2006 versie wat sneller opbouwt en uiteraard oudere muziek heeft.
Ik loop die van 2006. Ik weet niet hoe het zit met de opbouw, maar ik vind 'm goed te doen. Ik weet wel dat er veel herhaling in de muziek zit. Ik kom wel erg vaak hetzelfde nummer tegen dus dat begint een beetje te vervelen. Ik ben nu bijna halverwege en wil 'm dus uitlopen ook
, maar ik ga bij de 5-10 km straks toch voor de 2011-versie denk ik!
none schreef:Welke schoenen hebben jullie eigenlijk? IK heb mijn aesics ervoor uit de kast gehaad. Maar die zijn wel een paar jaar oud, heb er denk ik 1,5 jaa rop gevolleybalt en toen niet meer zoveel mee gedaan. Tot nu toe gaat het nog prima.
Oeh oppassen hoor, zaalschoenen voor volleybal zijn eigenlijk niet geschikt om op hard te lopen omdat ze een heel andere demping hebben en gemaakt zijn voor een andere belasting. Hardloopschoenen hebben dan ook een veel dikkere zool
Ik heb gisteren weer lekker in het bos gelopen, gelukkig net tussen de buien (en tussen de reeen
) door! Deze week loop ik nog lesje 13 en 14 van Evy en dan stop ik even. Ik heb nog steeds last van mijn schenen tijdens het hardlopen, dus ik hoop dat het na 2,5 week rust weer hersteld is (en dat mijn conditie niet al te hard achteruit gaat, hihi). N.a.v. wat tips in dit topic heb ik eens op mijn ademhaling gelet omdat ik tijdens het hardlopen vaak steeds minder ga zien (rare wriemeltjes en geflikker in m'n ooghoeken en alsof ik door een zonnebril met luipaardpatroon kijk
). Ik adem inderdaad een beetje oppervlakkig en door mijn mond, op het ritme van het lopen of op de muziek, hihi
Heb geprobeerd bewuster en beter te ademen en het hielp volgens mij wel
Zal er morgen weer op letten