Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romyv schreef:ja, dan duurt me het te lang en heb ik het idee dat het niet werkt ofzo.. ben een beetje raar
welkom!! 25 kg, respect! WIl je in gewicht of CM's afvallen?
missfitness schreef:Waarom doe je geen krachttraining met begeleiding? Je kan een schema laten maken die voor jou bestemd is en door zo een aantal weken te trainen, daarna te evalueren kan je je doel bereiken. Het is zeker verstandig om hulp te hebben als je met gewichten/apparaten begint. Want het is heel belangrijk hoe je de spier moet trainen. Ik train ook 1 a 2 spiergroepen per dag, en deze spiergroepen ook maar 1 a 2x per week. Ik train heel zwaar, maar dat kan je met de instructeur allemaal bespreken.
Hoe is je bouw nu? Wat zijn je stats?
Airborn schreef:Zo, vroeg gegeten, nu mezelf schop onder mn derriere geven en sporten met die dikke reet! Als compromis mag ik van mezelf in de auto, maar dan moet ik morgen weer sporten. Vond ik wel een eerlijke deal met mezelf
Besides, als ik eenmaal in de sportschool ben vermaak ik me vast wel weer!
Romyv schreef:Woehoeh, net mn 5de hardlooptraining gedaan voor mn 15 km doel (wil in 6 weken getraind zijn voor de 15 km, loopervaring was nul dus lekker fanatiek..)
eindresultaat: 12 km met een gemiddelde van bijna 10,5 km/h.. Laatste 2 waren wel zwaar hoor, mentale stukje is nog niet helemaal op ordeMaar stiekem wel trots nu