Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stephaniexh schreef:Die reacties van 2 pagina's terug had ik niet verwacht. BMI van 17 is gewoon gezond hoor. Sorry dat ik jullie topic dan zo 'verziekt' heb. Tienermensen zijn dus niet welkom hier?
pinuts schreef:ik vind het eig wel heel logisch dat dit een 18+ topic zou worden. Kinderen horen niet op dieet, en als ze dat wel moeten, moet dat niet via internet, maar via een diëtiste, die weet dat een kind langzaam moet afvallen. Pubermeisjes zijn gewoon heel onzeker omdat ze overal slanke vrouwen zien. Het laatste wat je wil is die helpen met afvallen terwijl dat overduidelijk niet nodig is.
Bonjoy schreef:Ik ben ook snaaierig de laatste paar dagen. Feest van de maand zit er weer aan te komen, en op de een of andere manier is mijn zelfdiscipline minderEn ben nu wat meer thuis ivm. meivakantie (Probeer wel zoveel mogelijk te ondernemen, lekker naar de paarden etc.)
Vanavond ga ik voor de eerste keer sinds tijden weer zwemmen. Zie er best wel tegenop om in bikini te moeten, blegh.
Ketaki schreef:Bonjoy schreef:Ik ben ook snaaierig de laatste paar dagen. Feest van de maand zit er weer aan te komen, en op de een of andere manier is mijn zelfdiscipline minderEn ben nu wat meer thuis ivm. meivakantie (Probeer wel zoveel mogelijk te ondernemen, lekker naar de paarden etc.)
Vanavond ga ik voor de eerste keer sinds tijden weer zwemmen. Zie er best wel tegenop om in bikini te moeten, blegh.
ik werk in horecagedeelte van zwembad
( ongeveer 10 minuten lopen ofzo van me huis naar werk)
en je wilt echt niet weten hoe sommige mensen er dan bij zitten als ze iets als een patatje eten.
en dan denk ik dat ik maatje rollade heb, maar ik ben dan echt nog redelijk slank vergeleken met die mensen
Bonjoy schreef:Medicatie en andere geestelijke/lichamelijke problematiek kunnen ook heel heftige gevolgen hebben, dus vind niet dat wij daar als buitenstaanders een oordeel over mogen vellen
Heb net even gezwommen, weer 40 baantjes te pakken! Lekker! Er was alleen wel zwaar, irritant *$&&#volk... Zal de details achterwege laten, maar ik heb de laatste 20 baantjes bomvol adrenaline gezwommen met een 'ik-ga-zo-iemand-stompen-Mood'