Mooi aanbod undefined Ik zatte twijfelen tussen m' haar verfen en er weer een stukjes vanaf of weer extensions nemen. Heb nou net besloten om voor de eerste optie te gaan. Als ik je aanbod een week geleden had gelezen had ik misschien wel een andere keuze gemaakt.
Simbaa
Geplaatst: 11-01-14 10:30
Undefined schreef:
Heeft er iemand interesse om model te zijn tijdens een cursus met het merk Virgin lengths? Je betaalt alleen het haar. (Rond de 120 euro voor 50 cm.) zo ja graag pb!
Wat super handig dat je bij IG zelf pakken kunt kiezen. De onderkant van mijn haar is donkerder dan de bovenkant. Met extensions is dat vaak wel vervelend.
Even afwachten wat LFP antwoord. Als ik geld terug kan krijgen ga ik misschien wel IG proberen.
Undefined
Geplaatst: 11-01-14 20:33
Ja klopt! Het is wel even prutsen met naald en draad maar dan heb je ook wat.
Ik heb vanochtend mijn clip ins binnen gekregen. 65 cm lang... helaas zijn ze voor te dun voor mijn haar. Ik heb erg dik haar ongeveer 45 cm op het langste punt...Heb mijn eigen haar in lagen en daardoor vallen de extensions nog meer op. Weten jullie welke clip ins mooi zijn bij erg dik haar? Is het eventueel een idee om een tweede pakje te kopen en deze weer aan de andere clips zetten zodat ze dikker worden?
Undefined
Geplaatst: 22-01-14 16:02
Dat ligt er aan of ze duur zijn. Als ze erg goedkoop waren en het haar wel van goede kwaliteit is (kan bijna niet maar dat terzijde ) zou ik ze op elkaar naaien. Anders eens kijken op de site van Luxy hair, zij bieden haar tot geloof ik 220 gram aan.
_Malu_
Geplaatst: 22-01-14 16:35
Ik zag bij Luxury for princess ook een set van 220 gram. Zijn wel wat duurder, maar niet heel veel duurder dan een tweede set erbij kopen. Ik ga vanavond de huidige nog even proberen met net gestyled haar, daar had ik net geen tijd meer voor. Zal kijken of ik er een foto van kan maken.
Het haar is trouwens wel ontzettend zacht. Weet niet hoe je verder kunt zien of het slechte kwaliteit is?
@Malu, ik heb de 220 gram set van luxury for princess. Hiervoor heb ik de 180 gram set gehad, en gek genoeg vind ik de 180 gram veel dikker dan de 220.
Twee sets op elkaar naaien kan, maar mijn ervaring is dat het toch wel erg zwaar aan je hoofd word dan.
De 180 verkopen ze niet meer helaas, wel 160...maar dan ben ik bang dat het weer te weinig is. Lastig, vind het ook wel een hele investering voor af en toe dragen. Heb nu een clip in van nephaar.. .die is echt heel dik, maar voelt natuurlijk stug aan en qua kleur matcht het niet helemaal en in bepaald licht zie je dat behoorlijk.
xRoosss
Geplaatst: 22-01-14 18:03
Ik weet niet welke haarkleur je hebt, maar de 180 gram is er nog in bleach blond. Staat onder de Sale op hun website.
Edit: ik keek in je profiel, de bleach blond gaat je niet helpen
Haha nee blond wil niet inderdaad. Ik heb nu een hele lastige haarkleur. Van nature is het zwart, maar er zitten op de bovenste laag hele dunne donkerbruine highlights in. Dus er zit een bruine gloed overheen. Denk dat donkerbruin het mooist is nu.
Eigenlijk is de echte kwaliteitstest een maand dragen en een aantal keer wassen. Daarmee ben ik er wel achter gekomen dat veel haar toch best van slechte kwaliteit is.
Ik heb vanmiddag mijn haar gewassen en nu opnieuw gestyled. Mijn eigen haar valt nu wat platter en nu staan de clip ins eigenlijk best oke! Mijn eigen haar heeft nog wel een wat lichtere gloed erover aan de bovenkant, maar aan de onderkant lijkt het wel mooi te matchen qua kleur iig..denk dat het met 1 of twee haarstukjes er nog bij er best wel mooi uitziet. In avondlicht is het denk wel goed te doen (en ze zijn toch hoofdzakelijk voor feestjes)
Houd er wel rekening mee dat je eigen haar en de extensions ook anders gaan zitten van een avondje stappen. Ik heb wel vaak gehad dat het er van tevoren echt geweldig uit zag maar na een avondje stappen keek ik in de spiegel en was het allemaal niet zo mooi meer Heb je een foto?
Over fijne clip ins gesproken, ik heb die van Luxy Hair nu denk ik 2 jaar. Zijn nog net zo mooi dik en glanzend als toen ik ze kreeg. Ik heb ze dan niet super vaak in, maar heb ze zeker wel een keer of 50 ingehad. Heb ze eerlijk gezegd nog nooit gewassen..
Ik ga a.s. zaterdag naar Ella Shine in Rotterdam. Eens kijken voor een weave met microrings. Eens wat anders als wax extensions.
Hello! Ik heb een vraagje (weet niet of het al ergens is gesteld, niet het hele topic doorgelezen). Heeft iemand ervaring met Flip in Hair? Ik heb namelijk extensions gehad en mn haar werd er ontzettend lelijk van toen ze eruit zijn gehaald. Ik wil dus eigenlijk geen lijm plak of andere troep vast in mn haar. Clips heb ik geprobeerd vind ik ook niks. Glijden uit mn haar en geen zin om het iedere dag te touperen of te haarlakken. Bedankt alvast voor jullie antwoord!
nou heb wel is paar keer flip in hair in me handen gehad en gezien maar vind het niet zo mooi je heb maar 1 rij met haar je gooit je eigen haar erover heen , ik vind dat je heel erg snel een neppe rand krijg , vloeit niet mooi in elkaar over , niet zo dik ook
Help Ik ben er toch van overtuigd dat ik de balmain hair dress wil. Dat zijn extensions met een draadje. Lijkt mij erg makkelijk in te doen en die clips blijven bij mij toch minder goed zitten. Nu ben ik alleen heel erg twijfelen aan de kleur. Ikzelf ben donkerder boven op maar toch echt blond aan de onderkant. Hoe lager je komt hoe blonder het wordt. Ik zit zelf heel erg te twijfelen tussen de Los angeles en de New york kleur. Iemand ervaring met een van deze 2?
Allejandro
Geplaatst: 28-01-14 21:54
die heb ik tekoop lucifertje..als nieuw! De L.a. kleur geloof ik