Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
freyatjee schreef:okee, ik buffer ze wel met zn witte vierkante vijl,
en ik laat vrijdag gel nagellak zetten voor kerst.
welk merk vind jij zelf heel goed?
Seraphim schreef:A Sin Worth Commiting is moooooi!! Ik ben gek op donkerblauw (voel je niet aangesproken DB) en deze is echt geweldig
Glossi schreef:Ik heb vandaag marilyn and me gekocht. Vind catrice nooit fijn maar wou zo graag een rood glitterlakje voor de kerst hebben. Ga proberen om niet eerder dan volgend jaar weer nagelak te kopenben benieuwd of ik het vol hou. Het is maar goed dat ik niet dicht bij een stad woon.
Glossi schreef:Die roze is echt een kleurtje voor mij! Gaan jullie volgen jaar ook weer een groepsbestelling doen? Als het kan zou ik dan graag mee willen bestellen. Ik vind die Misa lakjes geweldig!
vonneke schreef:Jolien, knap als je dat kan! Ik kan enkel recht toe rechtaan lakken hihi.
Groepsbestelling, dan wil ik ook graag meedoen
Rood, ik wacht echt op mijn Ruby Pumps
Yv_ schreef:Niet doen db, niet doen. I love misa lakjes, dit is niet goed voor me! Ben net helemaal trots thuisgekomen zonder lak en heb helemaal de kruidvat, ici paris en douglass moeten trotseren! Maar nu heb ik weer een lalje op mn misa lijstje erbij geschreven
.
Die is gaaf Jolien! Laat je ons meegenieten van hoe de jouwe geworden zijn?
Donkerblauw schreef:Glossi schreef:Die roze is echt een kleurtje voor mij! Gaan jullie volgen jaar ook weer een groepsbestelling doen? Als het kan zou ik dan graag mee willen bestellen. Ik vind die Misa lakjes geweldig!
Ongetwijfeld.
Maar mocht je echt niet kunnen wachten, Misa-lakjes kun je ook bestellen bij http://www.boozyshop.nl (6,95 per flesje, de verzendkosten zou ik zo snel niet weten).