een betere conditie en een plattere buik... HOE?!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 12:33

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 12:34

Corelli schreef:
Loes, ik sport 4a5 keer in de week, waarvan 2x per week kracht
Wil ook echt wat gespierder worden, een beetje droog trainen (maar wel zo dat het vrouwelijk blijft!) zou je me met dit schema preparaten aanraden of niet? :)

Ja dan wel! Maar dan zou ik je aanraden de eiwitten te nemen rondom je training :)! En niet op de dagen dat je niet sport!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 12:42

@ Sharon, vind je lovehandles erg meevallen :o .
Wat ik doe om ze kwijt te raken is skeeleren.. Dat werkt bij mij redelijk! :)

Loes, jij zei dat je het niet aanraadt 1,7 kg in een week af te vallen.. Maar hoe voorkom je dat dan?
Ik ben in 1 dag 1 kg kwijtgeraakt toen ik dus een dag minder snoepte, daarna rond de 0,2 kg per dag..
Maar ik denk dat je er dus soms niets aan kunt doen?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 12:44

Okee thanks Loesje! Toevallig nog aanraders wat smaken betreft? Heb nu naturel en die hoor je niet te proeven, maar ik proef 'm wel en ik vind 'm niet geslaagd haha

Sharon: ik vind je hartstikke slank! Vooral je buik, die is perfect zo :j

SharonIndezz

Re: een betere conditie en een plattere buik... HOE?!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 12:47

werkt skeeleren echt tegen de lovehandles?? dat vind ik nog leuk om te doen ook! :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 12:49

SharonIndezz schreef:
werkt skeeleren echt tegen de lovehandles?? dat vind ik nog leuk om te doen ook! :)

Ik weet niet of het bij iedereen werkt, bij mij werk het wel, niet om ze weg te krijgen, wel om te verminderen..

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 12:54

proberen kan ik altijd doen toch? :) vind dat kei leuk :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 12:55

Met skeeleren train je volgens mij je schuine buikspieren, dus in die zin zou het kunnen werken :j
Lovehandles zijn wel lastig weg te trainen helaas, maar met schuine buikspieroefeningen en cardio zou het moeten lukken :)

Mijn lijstje van vandaag
O: bruin bolletje met kaas&komkommer, wit bolletje met komkommer
T: cherrytomaatjes
L: 2 bruine bolletjes met kaas en komkommer
T: cherrytomaatjes
A: ?

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 12:58

Corelli schreef:
Okee thanks Loesje! Toevallig nog aanraders wat smaken betreft? Heb nu naturel en die hoor je niet te proeven, maar ik proef 'm wel en ik vind 'm niet geslaagd haha

Ik vind zelf Kokos en Vanillie erg lekker! Met name als je hem in sojamelk doet en dan in een shakebeker. Mjammie! Maar je kunt best wel hoogwaardige, die zijn t lekkerste!

@ destino, dan moet je structureel wat meer kcal tot je nemen! Maar natuurlijk gaat ene keer sneller dan de andere keer, maar je moet eigenlijk over de hele linie proberen niet meer dan 1 kg per week af te vallen. Kans is anders groot dat je veel afvalt in korte tijd en dat het er nog veeeeel sneller aankomt. Maar is eigen keuze. Ik wil zelf max 500 gram per week afvallen gemiddeld. Dat is denk ik ook de reden dat ik al 4 jaar niet jo-jo :)!

Eetlijstje:
O: 2 crackers slankie
T: plakje ontbijtkoek
L: 1,5 bruin pistoletje, eentje met zalm, eentje met kipfilet (mjam restjes van feest gister)
T: appeltje en mandarijntje
D: spaghetti met picante tomatensaus
T: Samson en Gertkoekie en veeeel groene thee!

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 12:59

:daag:

Ik kan rustig aan doen vandaag gelukkig, heb nog een beetje vakantie! :)
Ik zag mooie maten langs komen en een mooi figuur! Netjes hoor!

Mijn eetlijstje van vandaag
O: 2 bruine boterhammen, 1 plakje kaas.
t: - (ontbijt was om half 11 haha)
L: gebakken ei met brood
t: granenkoekje
a: nog onbekend
t: -

Vanochtend ook mijn maten opgemeten en een paar foto's gemaakt..
Borst: 88
Taille: 77
Heup: 95
Dijb: 56
Bovenarm: 26

Foto's plaats ik later vandaag :)

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 13:00

Loesss schreef:
Goeiemorgen meisjes!

Zooo heel weekend alleen maar gegeten, gedronken en gesnackt enzo. Erg slecht, maar ik kon er slecht omheen. Anyway vanmorgen dan ook 55.9. 900 gram erbij dus, ben wel ook ongesteld en zal dus ook deeltje vocht zijn. Deze week weer braaf aan de gang en dit weekend een weekend weg, dus weer niet al te gezond, maar ach!

Begin woensdag met 12 x Better Belly en maand onbeperkt sporten. Maar eigenlij is het vooral een stok achter de deur om weer het sporten lekker op te pakken. En dit is iedere keer op afspraak, dus dan heb je zeker een goede stok :)! Bovendien gaat mijn mams het ook doen!

Ik heb trouwens ook een valtaf: loesssje.valtaf.nl en ben er vrij actief! Ben zelfs succesverhaal geweest op de site: http://valtaf.nl/weblog/6759/Succesverh ... r+op+dieet

ShannonJuul, pfff balen!

Woow shortje staat goed, ik zie geen kilootjes te veel meer daar trouwens!

Welkom nieuwelingen!

-1.7 kg in een week zou ik trouwens zelf niet aanraden. Dat is veel te veel in korte tijd en werkt jo-jo-en en aankomen sterk in de hand. Maar dat is eigen keuze.

Mijn maten zijn trouwens:
Taille: 67.5 cm
Buik:84 cm
Heupen: 97 cm
Bovenbenen 56.5 cm
Knieën: 35 cm

Dit is mijn eerste week dat ik echt gezond eet dus ik vind het niet zo gek hoor. Het is zo'n omschakeling. Daarbij eet ik min. 1400/1500 kcal per dag en als ik sport meer. Niet te weinig lijkt mij.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 13:02

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 13:04

O: 2 volk boterhammen met kipfilet + optimel chocomelk
T: banaan
L: 3 volk boterhammen met kipfilet
T: appel + cherrytomaten
D: nog geen idee.. Jullie ideen?
T: cup a soup + komkommer ??

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 13:05

MightyJoe schreef:
Loesss schreef:
Goeiemorgen meisjes!

Zooo heel weekend alleen maar gegeten, gedronken en gesnackt enzo. Erg slecht, maar ik kon er slecht omheen. Anyway vanmorgen dan ook 55.9. 900 gram erbij dus, ben wel ook ongesteld en zal dus ook deeltje vocht zijn. Deze week weer braaf aan de gang en dit weekend een weekend weg, dus weer niet al te gezond, maar ach!

Begin woensdag met 12 x Better Belly en maand onbeperkt sporten. Maar eigenlij is het vooral een stok achter de deur om weer het sporten lekker op te pakken. En dit is iedere keer op afspraak, dus dan heb je zeker een goede stok :)! Bovendien gaat mijn mams het ook doen!

Ik heb trouwens ook een valtaf: loesssje.valtaf.nl en ben er vrij actief! Ben zelfs succesverhaal geweest op de site: http://valtaf.nl/weblog/6759/Succesverh ... r+op+dieet

ShannonJuul, pfff balen!

Woow shortje staat goed, ik zie geen kilootjes te veel meer daar trouwens!

Welkom nieuwelingen!

-1.7 kg in een week zou ik trouwens zelf niet aanraden. Dat is veel te veel in korte tijd en werkt jo-jo-en en aankomen sterk in de hand. Maar dat is eigen keuze.

Mijn maten zijn trouwens:
Taille: 67.5 cm
Buik:84 cm
Heupen: 97 cm
Bovenbenen 56.5 cm
Knieën: 35 cm

Dit is mijn eerste week dat ik echt gezond eet dus ik vind het niet zo gek hoor. Het is zo'n omschakeling. Daarbij eet ik min. 1400/1500 kcal per dag en als ik sport meer. Niet te weinig lijkt mij.

Ja 1500 is wel genoeg ja. Of je moet echt 1.95 m zijn ofzo! Maar het was niet als aanval bedoelt, maar eerder als tip. Sorry! Maar inderdaad kan ook zijn vanwege de heftige omschakeling, maar inderdaad in het begin kan het inderdaad weleens snel gaan.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 13:08

Loesss schreef:
Corelli schreef:

Ik vind zelf Kokos en Vanillie erg lekker! Met name als je hem in sojamelk doet en dan in een shakebeker. Mjammie! Maar je kunt best wel hoogwaardige, die zijn t lekkerste!

@ destino, dan moet je structureel wat meer kcal tot je nemen! Maar natuurlijk gaat ene keer sneller dan de andere keer, maar je moet eigenlijk over de hele linie proberen niet meer dan 1 kg per week af te vallen. Kans is anders groot dat je veel afvalt in korte tijd en dat het er nog veeeeel sneller aankomt. Maar is eigen keuze. Ik wil zelf max 500 gram per week afvallen gemiddeld. Dat is denk ik ook de reden dat ik al 4 jaar niet jo-jo :)!

Eetlijstje:
O: 2 crackers slankie
T: plakje ontbijtkoek
L: 1,5 bruin pistoletje, eentje met zalm, eentje met kipfilet (mjam restjes van feest gister)
T: appeltje en mandarijntje
D: spaghetti met picante tomatensaus
T: Samson en Gertkoekie en veeeel groene thee!

Niet meer dan een kg per week is ook wel goed, dat vind ik zelfs nog veel..
Maar meer kcal innemen zou wel kunnen, vaak zit ik al rond de 1400 per dag. :j
Net lijstje!

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 13:10

Nee ik vatte het ook niet aanvallend op hoor! Alleen als ik zo snel blijf afvallen ga ik sowieso wel wat meer eten ;j

Hebben jullie nog tips voor avondeten??
Zijn die pakjes dingen wel gezond? Als je er genoeg groente bij eet?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 13:10

Ik ben geen fan van pakjes, meer van zelf maken..
Denk dat pakjes veelal wel dikmakers zijn..

mytje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 13:14

Kijk even op:http://forum.dutchbodybuilding.com/

Echt hier haal ik ook heel van vandaan is de grootste van nederland en er zullen zkr tips en trucs zijn van de pro's

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 13:23

H
Destino schreef:
Ik ben geen fan van pakjes, meer van zelf maken..
Denk dat pakjes veelal wel dikmakers zijn..

Heb je ook een aantal lekkere gezonde zelfmaak gerechten dan? :D

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 13:32

Ik maak sowieso veel zelf, pasta saus, lasagnesaus, saus voor wraps etc..
Als je een beetje googelt of op VT zoekt kom je een heel eind :D ! Zo kom ik er ook aan, ben nu aan het werk en is druk, dus geen tijd om zelf te typen :+

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 13:35

Hoe denken jullie over fruitsappen zoals pure sinaasappelsap, perensap of cranberrysap? Dit drink ik vaak avonds en let er wel op dat er geen extra dingen aan toegevoegd zijn..

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 13:36

Loesje ik heb je valtaf profiel bekeken maar knap hoor! Ik vind je figuur mooi nu!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 14:26

Chrissie: SUIKERBOM!!! :D

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 14:29

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 14:30

WIE HELPT MIJ MET DILEMMA?! Ik heb vriendje dus voor zijn verjaardag een weekendje texel cadeau gedaan. Nu gaan we zaterdag tot en met maandag, dus 2 nachtjes. Maar nu zijn er drie opties (ik ben niet zo rijk zeg maar):
1. Cheap Roompot chalet zonder iets erbij en geen luxe a 100 euro
2. Hotelarrangement incl 2 x ontbijtbuffet, 1 x driegangenmenu (naar reviews op internet heel goed eten), 1 x fietshuur in een normaal hotel zonder luxe (wel goede recensies) a 200 euro
of
3. 2 x overnachting in heel hip luxe hotellodges met onbeperkt nespresso, bronwater, en rituals producten, dvd speler met dvd's, rek vol tijdschriften en zeeer luxe en uitgebreid ontbijt op de kamer (broodzakjes mee, dan maken we meteen lunch van ;)) a 160 euro