Ik heb die 2 planken ook! haha vanmiddag bij de Etos geweest, supermooi lakjes hadden ze!
xDramaQueen
Geplaatst: 09-11-11 18:46
Liek_ schreef:
Ik ga echt geen 60 euro betalen voor een REK
(weet je hoeveel lakjes dat zijn )
t is één malig en zóveel mooier en handiger, ik ga er voor in mijn kast nog 2 trappetjes bij namen ik heb trouwens 43 euro betaald met korting geloof ik en er gaan er 90 in
lovey_ou
Geplaatst: 09-11-11 18:53
Skessa_ schreef:
DQ heb jij trouwens wel eens nagellak gemengd?? (Of iemand anders??) Wil dat ook nog graag eens doen, maar weet niet zo goed hoe
Jaa ik! Was wel snel uitgedroogd
xDramaQueen
Geplaatst: 09-11-11 19:19
Ik heb gister of eergister klem gezeten met mijn nagel, issie echt helemaal paars
Ik vind het erger dat mijn nagel is afgebroken maar ik hoop dat mijn nagel niet geheel loslaat want zo voelde het.. nu moet die blauwe plek er helemaal uitgroeien...
Sta er soms echt versteld van hoe strak jullie kunnen lakken! Overigens erg mooie nagellakjes komen voorbij
Lindor92
Geplaatst: 09-11-11 20:25
dit heb ik nu op
Catrice Marilyn & me + essence topcoat Hello holo
Anoniem
Geplaatst: 09-11-11 20:36
xDramaQueen schreef:
Ik heb gister of eergister klem gezeten met mijn nagel, issie echt helemaal paars
edit:
Dat is nog eens een origineel lakje
Ik wil morgen mijn nagels een ander kleurtje geven, maar dat betekend dat ik mijn 108 Degrees er af moet halen en dat wil ik eigenlijk niet Vind deze kleur zo gaaf en hij is ook nog heel mooi, totaal geen chipjes ofzo. Maar wel tijd voor een ander kleurtje. *zucht*
Nou, postbode is dus mooi niet gekomen vandaag. Niet lief, nu moet ik nog een dag wachten op de Grey Matters en Tangy Mango.. Ik wil stiekem ook zo'n rek voor m'n lakjes, maar dan wordt het veel te verleidelijk om nóg meer mooie lakjes te kopen om m'n rekje te vullen. En behalve dat, zo'n rek wordt toch ondersteboven gelopen door kat-lief, of hij gaat erin/erop slapen ..
Auw auw auw... ZIet er heeeeel pijnlijk uit DQ! Gewoon heeeeel veel kleurtjes lakken en blijven duimen dat je nagel er niet afvalt! Dat heb ik eens met mijn teennagel gehad.. Daar heeft gewoon een jaar (!!) geen nagel op gezeten!
Echt bizar.. Omdat mijn nagels vd week een beetje begonnen te scheuren, heb ik ze van het weekend allemaal een stuk korter gemaakt. Ze zijn nog steeds niet zo kort als toen ik nagelbeet (bij lange na niet ), maar toch vind ik ze maar kort als ik er naar kijk hahahah!! Stom hoe snel dat went!
Leuke nagels liindy!!
xHelene ook lekker crea bezig geweest .
Anoniem
Geplaatst: 09-11-11 20:56
Heb net de OPI lakjes op TD gevonden, mooi op tijd voor de bestelling aan het eind van de maand. Helaas moet ik mijn wishlist van ongeveer 50 lakjes nu terug brengen naar 14.
Iemand ervaring met de volgende OPI lakjes? Gonzo Gonzo! Meep meep meep Divine swine ( vind die naam echt briljant ) It's my year Congeniality is my middle name I lily love you ( deze wordt het sowieso ) Too hot pink to hold 'em Wocka wocka An affair in red square Bastille my heart Big apple red Chick flick cherry
Zijn vooral roze en rode, als iemand nog een aanrader heeft voor een andere kleur dan hoor ik dat graag Of te wel: HEEEELLLLUUUUUUPPPP!!!!!
It's My Year is die kleur die ik een aantal pagina's heb laten zien.. Heb 'm op aanraden van Skessa bij ebay gekocht, want TD had 'm niet in zijn assortiment!
Divine Swine klinkt me ook wel bekend, geloof dat k die ook wel leuk vond . De rest... Geeeeen idee!