Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:41

Balou_k

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:43

Mijn pony kon ik jaren geleden tot aan m'n kind trekken, knippen is het enige wat hielp, misschien laagjes dan lijkt het voller?

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:44

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:46

Ik zou blond doen bitje of misschien donker blond met highlights? je lengte vind ik mooi zo :)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:48

Astaloca schreef:
Ik zou blond doen bitje of misschien donker blond met highlights? je lengte vind ik mooi zo :)

Zo lang of dat korte? Ben dat korte juist beu, en ben blij dat die lok er morgen af mag!!
Verder kunnen ze denk ik niet veel meer, misschien een beetje gelijk knippen?

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:49

Balou_k schreef:
Astaloca schreef:

Zo lang of dat korte? Ben dat korte juist beu, en ben blij dat die lok er morgen af mag!!

Ik ha dhet tegen bitje :P Ik zou gewoon puntjes doen bij je :) Gelijk kan... maar dan lijkt het wat ouderwets denk ik..
Beetje saai, ik zou dan lagen doen :j

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:52

Astaloca schreef:
Ik ha dhet tegen bitje :P Ik zou gewoon puntjes doen bij je :) Gelijk kan... maar dan lijkt het wat ouderwets denk ik..

Meer dan puntjes niet want dan lijk ik een jongetje, laagjes kan toch niet met zulk kort haar..

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:53

Balou_k schreef:
Astaloca schreef:

Meer dan puntjes niet want dan lijk ik een jongetje, laagjes kan toch niet met zulk kort haar..

oh grapje sorry.. verkeerde foto.. ik zou het nu bij jou gelijk doen :j

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:56

Ik hoop dat dat al kan!! Ga het de kapper vragen morgen ^^

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 23:20

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 08:51

Morgen ga ik naar de kappert, voor m'n rechte pony! :D

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 08:56

Hey!

Ik heb even een vraagje, ik heb nu zwart haar geverfd.. maar ik zou graag naar donkerrood/kersenzwart willen gaan, dus echt dat donkerrode..
Is het wel mogelijk nu omdat ik zwart haar heb? (Laat het sowieso wel bij de kapper doen.) :)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 10:05

Nolita: denk dat t wel mogelijk is maar zal wel moeilijk worden denk ik omdat je haar nu zo donker is. Maar t kan vast. Alles kan, alleen hoe en wat er daarna van je haar overblijft is de vraag haha..

Ik ga zo misschien naar de kapper.. Weet alleen niet wat k moet laten doen. Wel/niet knippen, wel/niet blonderen.. Hoop dat de kapster een goed advies heeft!
En dat ze plek hebben haha.
Ben alleen wel een beetje brak nu, gisteren gaan stappen tot in de vroege uurtje en was bij een vriendin blijven slapen maar die moest vanmorgen weer werken dus ik zit nu na een kort nachtje en flink wat wijn achter de kiezen vannacht nu alweer in de trein..
Wilde eigenlijk gelijk door naar de kapper (als ik eenmaal thuis ben wil ik alleen maar mn bed in :p) maar weet niet of ze heel blij worden van mn brakke hoofd haha

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 10:16

Jeeh ik ga zo weer een deel van mijn haar blauw verven en een deel roze :D Directions verf Neon Blue en Rose Red.. Ben benieuwd :')

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 10:21

Horsi mine: welke kleur heb je nu?

Ik hoop dat de kapster mijn haar kan/wil blonderen :) (zit nu echt nog een rode gloed in van toen ik t rood had geverfd, dus weet niet of ze er dan aan wil beginnen). Wil ze graag ook echt flink licht blond mja, heb wel een vrij rode huid dus denk eigenlijk niet dat dat me staat..

Iemand hier ervaring met een vrij rode/roze huid en blonderen? Welke tinten stonden jullie goed? Vrij warme of juist meer koele tinten?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 11:01

Zwitsal schreef:

Ik hoop dat de kapster mijn haar kan/wil blonderen :) (zit nu echt nog een rode gloed in van toen ik t rood had geverfd, dus weet niet of ze er dan aan wil beginnen). Wil ze graag ook echt flink licht blond mja, heb wel een vrij rode huid dus denk eigenlijk niet dat dat me staat..

Iemand hier ervaring met een vrij rode/roze huid en blonderen? Welke tinten stonden jullie goed? Vrij warme of juist meer koele tinten?

Groen :') Nou de verf zit er in... Het wilde voor geen ene meter lukken... Dus hopelijk pakt het alleen op de geblondeerde stukken en is de rest van mijn haar veilig (gelukkig dat ik vrij donker haar heb :P )

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 11:03

vanmiddag naar de kapper, haartjes wat korter laten knippen en dan vanavond of morgen even verven :)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 11:05

Zwitsal schreef:

Ik heb een lichte huid, en mij staat het hele blonde (witte) beter dan donkerder.
Lijk ik net zo'n spook :+

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 11:13

Amber: heb je een lichte huid met een koele ondertoon of juist ene warme ondertoon zeg maar.
Mijn huid is ook niet donker oid (word in mn gezicht ook niet snel bruin) maar heeft wel wel een soort rode tint. Als ik t warm heb ben ik meestal ook heel snel knal rood, heb ook vaak beetje roze wangetjes enz.

Warme bruin tinten (of rood dus) staan me wel goed omdat mn rozige huid dan niet zo opvalt haha, maar met blond is dat lastig vind ik. Vorig jaar al vrij warme kleur gehad maar dat vind ik heel snel geel lijken, juist ook een beetje doordat mn huid dan ook een 'warme toon' heeft.. Niet echt een combi vind ik.
Maar een hele koele kleur blond, misschien valt dan mn rode huid ook weer meer op. Dilemma's..
En dan komt ook nog dat ik t liefst een flinke verandering wil, dus een beetje zo half blond/donker blond enz vind ik beetje saai. Liefst zou ik t witblond/grijzig oid verven maar dat staat denk ik echt niet

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 11:14

Horsimine: smeer je die roze verf dan gewoon over het groene heen? Kan dat gewoon? :p

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 11:14

Ja dat verschil weet ik niet haha... daarvoor ben ik te blond denk ik ?
Ik ben echt witblond, ik heb wel een foto anders

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 11:18

Oja graag!

Ik vind zelf bruin haar eigenlijk mooier staan bij mij haha. Maar ik ben heel eigenwijs en als t zonnetje in t voorjaar weer begint te schijnen dan wil ik weer blond :p
(Veel andere mensen vinden blond dan weer mooier staan, denken ook altijd dat dat mn echte haarkleur is haha, maarja als ik het dan weer donker bruin heb denken ook weer mensen dat dat mn echte kleur is. En rood vind iedereen lelijk totdat ik t rood verf en dan is het 'toch eigenlijk wel heel gaaf'.. Dus met meningen uit mn omgeving schiet ik niet zoveel op haha )

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 11:26

Zwitsal schreef:
Horsimine: smeer je die roze verf dan gewoon over het groene heen? Kan dat gewoon? :p

Nou ik had eerst blauw, roze haar. Maar de verf had er maar heeeeeel kort ingezeten (5-10min...) dus ik spoelde het er na een paar weken al uit :Y) Het roze kan wel even een oppepper gebruiken en het blauw was gewoon mintgroen geworden. Dus ja, geen probleem :D Denk ik :P

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 11:34

Haha cool Horsii_mine!

Ik zit heeeeel hard te denken om m'n haar bruin te verven.. Maar ik durf niet :') Maar ik heb altijd hetzelfde enzo. Dus het lijkt me opzich ook wel eens leuk. Wat denken jullie? Foto's staan nog op pagina 60..
Dan heb ik gewoon eens heel ander haar, bruin en een pony. Hmmm.. ik weet het niet :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 11:36

Zwitsal schreef:
oh ja leuk yasmine! mooi haar heb je ook, lekker dik of niet :j :)

Hihi, bedankt! Krijg vaak hetzelfde compliment van kappers want ik heb heel veel maar vrij dun haar :)) Heel makkelijk te vlechten iig.
Heb je trouwens een foto van je gezicht/huidskleur? Ik herinner me wel nog dat rood jou heel erg mooi stond :j Ikzelf heb een lichter/koel huidtype en sta beter met donkerblond (mijn eigen kleur).