Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Balou_k schreef:Astaloca schreef:Ik zou blond doen bitje of misschien donker blond met highlights? je lengte vind ik mooi zo
Zo lang of dat korte? Ben dat korte juist beu, en ben blij dat die lok er morgen af mag!!
Balou_k schreef:Astaloca schreef:Ik ha dhet tegen bitjeIk zou gewoon puntjes doen bij je
Gelijk kan... maar dan lijkt het wat ouderwets denk ik..
Beetje saai, ik zou dan lagen doen
Meer dan puntjes niet want dan lijk ik een jongetje, laagjes kan toch niet met zulk kort haar..
Zwitsal schreef:Horsi mine: welke kleur heb je nu?
Ik hoop dat de kapster mijn haar kan/wil blonderen(zit nu echt nog een rode gloed in van toen ik t rood had geverfd, dus weet niet of ze er dan aan wil beginnen). Wil ze graag ook echt flink licht blond mja, heb wel een vrij rode huid dus denk eigenlijk niet dat dat me staat..
Iemand hier ervaring met een vrij rode/roze huid en blonderen? Welke tinten stonden jullie goed? Vrij warme of juist meer koele tinten?
Zwitsal schreef:Horsi mine: welke kleur heb je nu?
Ik hoop dat de kapster mijn haar kan/wil blonderen(zit nu echt nog een rode gloed in van toen ik t rood had geverfd, dus weet niet of ze er dan aan wil beginnen). Wil ze graag ook echt flink licht blond mja, heb wel een vrij rode huid dus denk eigenlijk niet dat dat me staat..
Iemand hier ervaring met een vrij rode/roze huid en blonderen? Welke tinten stonden jullie goed? Vrij warme of juist meer koele tinten?
Zwitsal schreef:Horsimine: smeer je die roze verf dan gewoon over het groene heen? Kan dat gewoon? :p
Zwitsal schreef:oh ja leuk yasmine! mooi haar heb je ook, lekker dik of niet![]()