Oke daar komt die...
@Fiemo: Arme mama dan met zo een man
. Hoeveel broers en of zussen zijn het er uiteindelijk geworden? 
@ Tequilaatje: Kan me voorstellen dat als je bij de eerste zwangerschap zo lang ziek bent geweest je zoiets hebt van als dat nu weer zo is weet ik niet of ik 4 wel een geschikt idee vindt. Aan de andere kant kun je deze keer ook een super fijne zwangerschap hebben. Niet 1 zwangerschap is het zelfde. Maar de tijd zal het leren
. Vind wel knap hoor moeders die 4 kinders hebben, respect. Denk niet dat ik dat zou kunnen/ trekken qua zwangerschap en bevalling. 
@ Askim: Aller eerst gefeliciteerd met je zwangerschap van 2 kindjes! Wat je zegt mocht het tegenvallen allemaal dan ben je in 1 keer klaar
Wel minder dan weer dat je zo misselijk bent
Misselijk voor 2 denk ik. Voel je je in ieder geval op en top zwanger
. En jullie hebben dus een super echo gehad. Leuk hoor dat een kleintje zwaaide (L).Enja paardjes aan huis is een luxe maar ook een hoop werk.
Maar mag niet zeuren.@Beccy: Wat heerlijk dat je een strandrit hebt gemaakt vandaag, was dan ook superweer!! Ben wel schijtjaloers op je!
En waarschijnlijk ben je al weg maar alsnog veel plezier bij de ploegenvoorstelling.
@ Lisch: Klote dat je je zo K*T voelt, letterlijk en figuurlijk! Sterkte en ''beterschap''!
@ Iris82: Heeft je jerrycan melk gesmaakt? Ik had trouwens ook heeeeel veel behoefte aan melk tijdens mijn zwangerschap, heb liters weg getankt. En dat terwijl ik normaal helemaal geen melk lust. Net als chinees eten overigens.
Gek wat zo een zwangerschap met je doet.@ Bootje: Ondanks je iets minder handige actie met de mixer... Was je cake wel lekker?

@ Nog een keer Fiemo: Vind je the voice ook zo leuk? Wij zitten ook lekker op de bank geplakt met een zak chips te kijken. Vind Nick en Simon en van Velzen zooo grappig! Heerlijk vermaak op de vrijdag avond!
- En de persoon in kwestie heeft volgens mij niets beters te doen. Wens hem/haar een prettige wedstrijd!
@ Thirty: Oeh een te lage bloeddruk. Dan kun je je zo slap voelen... Lekker je bed in met een zal zoute drop (Weet niet of je dat lust en of ze dat verkopen in de USA?). Sterkte!!
@ Yel: Wat super lief van je ouders. Kinderwagens zijn zeker stervensduur! Dus heb je goed geregeld
Yel: Heftog hoor manisch depresiviteit! Hoop dat je goed je zwangerschap door komt! Maar wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden!Ben benieuwd hoe het met odetteke is nu.. Zal ze al bevallen zijn??

Zo... En nu weer terug naar de voice

Deze kerel is echt goed!!!
(K)
en nog 2 LANGE weken
ik drink echt meer dan ooit! en dan die van campina!! banaan
wel heel veel werk maar wat ben ik daar blij mee! (we hebben ook wat pension)
En zo ben ik hier terecht gekomen. Gaat prima, met wel wat cultuurverschillen wat af en toe nog steeds wennen is

mag van mij! had vanmorgen weer een mega zere ...
alsof hij eruit wil!
ik stuur je pb!