Zwangerschap

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 20:47

Jeetje wat een hoop reacties hier weer bij.
Oke daar komt die...

@Fiemo: Arme mama dan met zo een man ;). Hoeveel broers en of zussen zijn het er uiteindelijk geworden? ;)

@ Tequilaatje: Kan me voorstellen dat als je bij de eerste zwangerschap zo lang ziek bent geweest je zoiets hebt van als dat nu weer zo is weet ik niet of ik 4 wel een geschikt idee vindt. Aan de andere kant kun je deze keer ook een super fijne zwangerschap hebben. Niet 1 zwangerschap is het zelfde. Maar de tijd zal het leren ;). Vind wel knap hoor moeders die 4 kinders hebben, respect. Denk niet dat ik dat zou kunnen/ trekken qua zwangerschap en bevalling. :+

@ Askim: Aller eerst gefeliciteerd met je zwangerschap van 2 kindjes! Wat je zegt mocht het tegenvallen allemaal dan ben je in 1 keer klaar ;) Wel minder dan weer dat je zo misselijk bent :( Misselijk voor 2 denk ik. Voel je je in ieder geval op en top zwanger :P. En jullie hebben dus een super echo gehad. Leuk hoor dat een kleintje zwaaide (L).

Enja paardjes aan huis is een luxe maar ook een hoop werk. :+ Maar mag niet zeuren.

@Beccy: Wat heerlijk dat je een strandrit hebt gemaakt vandaag, was dan ook superweer!! Ben wel schijtjaloers op je!
En waarschijnlijk ben je al weg maar alsnog veel plezier bij de ploegenvoorstelling.

@ Lisch: Klote dat je je zo K*T voelt, letterlijk en figuurlijk! Sterkte en ''beterschap''!

@ Iris82: Heeft je jerrycan melk gesmaakt? Ik had trouwens ook heeeeel veel behoefte aan melk tijdens mijn zwangerschap, heb liters weg getankt. En dat terwijl ik normaal helemaal geen melk lust. Net als chinees eten overigens. :+ Gek wat zo een zwangerschap met je doet.

@ Bootje: Ondanks je iets minder handige actie met de mixer... Was je cake wel lekker? :)

@ Nog een keer Fiemo: Vind je the voice ook zo leuk? Wij zitten ook lekker op de bank geplakt met een zak chips te kijken. Vind Nick en Simon en van Velzen zooo grappig! Heerlijk vermaak op de vrijdag avond!
- En de persoon in kwestie heeft volgens mij niets beters te doen. Wens hem/haar een prettige wedstrijd!

@ Thirty: Oeh een te lage bloeddruk. Dan kun je je zo slap voelen... Lekker je bed in met een zal zoute drop (Weet niet of je dat lust en of ze dat verkopen in de USA?). Sterkte!!

@ Yel: Wat super lief van je ouders. Kinderwagens zijn zeker stervensduur! Dus heb je goed geregeld :P Yel: Heftog hoor manisch depresiviteit! Hoop dat je goed je zwangerschap door komt! Maar wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden!

Ben benieuwd hoe het met odetteke is nu.. Zal ze al bevallen zijn?? :D

Zo... En nu weer terug naar de voice :+

Deze kerel is echt goed!!!

noviceh

Re: Zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 21:20

Dank voor je toelichting Yel, daar komt inderdaad dan nog veel bij kijken!

@Caroline: heb toenstraks je link in je onderschrift gelezen, wat vreselijk zeg! Jullie hebben nu wel 2 knappe paardjes bij huis staan! En al die uberschattige jurkjes van Aimée!

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 21:25

Noviceh: Dank je wel! ;( (K) :) Doet me goed!

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 21:54

zo wat een drukte weer! :D visite is net weg..

fisio kan niks meer voor mij doen ;( ik ga maandag toch maar achter krukken aan.. en dan zeggen ze ook nog ja maar jij wil dit toch :( grrrrr!!!! heeeel fout antwoord...

XFiemoX wil je mij pb sturen ben nu toch wel benieuwd! :+
Thirty. niks aan het dat niks mogen (kunnen) :z
Yel. ik heb een musty die is ook goed verstelbaar vriendlief en ik zijn ook aan de lange kant! :j en nog 2 LANGE weken ;) ben benieuwd!

lees over melk :9 ik drink echt meer dan ooit! en dan die van campina!! banaan :D heerlijk!!

wij hebben ook de paarden aan huis! *\o/* wel heel veel werk maar wat ben ik daar blij mee! (we hebben ook wat pension)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 22:16

Wat gaan we weer hard!!!

Ik zat ook de Voice te kijken. Genieten! Was weer super leuk, heb weer zin in volgende week vrijdag, haha.

Melk is heeeerlijk!!! Warme melk, anijsmelk zo nu en dan, milk&fruit mangooooo :9
Cake is goed gelukt, maar ik neem nog even niet. Zit erg vol van de snoepjes tijdens The Voice, whaha. Ben die al aan het opboeren, dus prop er niet nog een stuk cake op. Ik laat morgen weten hoe hij is, zal vast wel lekker zijn.

Lisch, wat balen dat de fysio niets kan doen. En wat een onwijs domme lompe opmerking. Alsof jij van te voren weet dat dit gaat gebeuren!!
Yel, Ik heb een Torck kinderwagen. Een of ander belgisch merk volgens mij :) Maar vind de Musty ook wel errug mooi! Lief dat je die krijgt!
Askim, super echo gehad dus, altijd fijn!
Beccy, wat lekker, een strandrit.
Thirty, ik heb ook een lage bloeddruk. Blijkt wel beter te zijn voor de kleine, dan kunnen ze makkelijker de voeding uit de navelstreng halen ofzo?!?!? Mijne was eergister 90/55 ofzo. En dan is de 90 nu hoog vergeleken normaal, haha. Lekker rustig aan doen! Zoethout, zoute drop enzo moet helpen. En niet zuinig zijn met zout in je eten hoor, beetje meer dan normaal kan geen kwaad zei mijn dokter :)
Fiemo, wat bizar van de persoon in kwestie zeg!!!

lovebonney

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 22:26

hey, sorry nog geen tijd gehad om alles trg te lezen,missch morgen!

ff een snelle reactie vanuit het ziekenhuis,toch opgenomen nu dus op verloskundige afdeling..

Ik lig nu aan het infuus met longrijpingmedicijnen voor de kleine..
En nu is het wachten op de inleiding van de bevalling...zij en wij leken ons beter om het kindje uit het
suikerlijfje te halen..

Wel spannend hoor en raar hier in het ziekenhuis...nog nooit hier gelege sowieso en normaal
ben ik de gene als verpleegkundige die patienten helpt..

Naja overgeven dan maar he!ik ga proberen te slapen op deze 4 persoonskamer!

Gr!

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 22:28

BoOtjeee: haha lekker kanen, heerlijk is dat. Zo af en toe mag dat best!

Lisch: Heb je daar nog wat op terug gezegd? Wat een achterlijke opmerking.
Caroline: ik had het niet meegekregen maar heel veel sterkte!
Yel: wat fijn dat je begeleiding krijgt, hoop dat je het allemaal een beetje volhoudt; en een spannende twee weken ga je tegemoet.
Fiemo: mijn man en ik kennen elkaar via internet :') En zo ben ik hier terecht gekomen. Gaat prima, met wel wat cultuurverschillen wat af en toe nog steeds wennen is
Lovebonney: sterkte en hou je taai! wanneer willen ze je inleiden?

En getver, sushi. Rauwe vis, hoe krijg je het weg!

Verder, ik lust ook geen zoethout maar ga morgen wel even kijken voor wat dropjes. Soms hebben ze dat wel. En anders pech gehad. Het is nog maar twee weken tot m'n uitgerekende datum, dus veel langer kan het niet duren.
Het is ook geen groot drama, alleen tja, fijn is anders. Voel me nu al weer iets beter als vanmorgen, dat kwam denk ik ook doordat ik amper had geslapen. We houden vol :j

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 22:32

Ik zou zo dropjes naar je toe sturen Thirty! Dus als het echt nodig is, zeg het maar!!!
Ik vind zoethout ook niet te vreten. En zoethout thee ook niet, jagggg

Ik wordt doodziek bij de geur van vis. Vrijdag is visdag bij ons op kantoor, verschrikking voor mij dus. Vieze lekkerbekken, kibbeling, haring enzovoort.
Een collega van mij zit naast de printer waar ik alle facturen afdruk. Ik stond 2 meter van de printer vandaan, rook die vis en kon gewoon echt niet verder. Ben weer op m'n plek gaan zitten en heb gewacht tot alles op en weg was. Walging!!!!

Ik ga lekker douche en op bed liggen :evaw:

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 22:36

@lovebonny: jeetje meid succes daar!!

@thirty: ah ja nog 2 weken overleef je wel. En idd beter te lage dan te hoge bloeddruk hoewel
je je wel enorm lamlendig en dizzy voelen.
En nee joh niets aan de hand is alweer een tijd geleden hoor. Dont worry!

Zo wij gaan lekker bedje opzoeken! Sleep well all en tot morgen :wave:

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 23:11

Ik ben er nog steeds ;) Net gedouched en de laptop mee naar bed gesleept :D

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 07:16

Goedemorgen!!

Noviceh, Tot op heden nog geen email ontvangen. Heb nu ook sterk het gevoel dat ze ons er nu zo bij laten zitten, alhoewel ze nog wel spullen van hun hier hebben liggen (die krijgen ze ook pas terug zodra het werk echt goed klaar is). Had gisteravond toch nog een advertentie gevonden op mp van hun, en er staat een paar revieuws en een daarvan van 12 okt j.l die persoon was ook eerst erg tevreden alleen daar moeten ze ook nog het e.e.a afmaken en hebben ze ook niet gedaan, die persoon krijgt hun ook niet te pakken ze reageren niet op emails maar ook niet als je belt. Het is dat wij nog niet alles betaald hebben maar wel een groot deel (vind 1044 best een hoop geld voor iets wat scheef bestraat word en niet afgemaakt word) :( .

Liezel, Rauwe vis mag zeker wel zolang het maar niet vacuuum verpakt is, en dus gewoon vers bij de visboer vandaan komt. Sterker nog ze raden sowieso 3x in de week verse vis aan, schijnt erg goed te zijn voor het ongeboren kind.

Yel, Jullie wonen er dan nog niet zolang. Wij wonen hier namelijk al sinds nov 2008 *zucht*. En rustig aan doe ik wel, ben rustig aan het kijken naar een andere tuinman. Helaas wilt de broer van mijn moeder het niet doen maar die woont ook helemaal in overijssel.

Caroline, Bedoel je van mijn kant hoeveel broers/zussen? Of van mijn lief zijn kant?
Ik zelf kom uit een gezin van 5, en mijn lief heeft 1 zusje van 26 en 1 broertje van 22(maar die is bij de geboorte overleden).

Lisch, PB komt eraan meid... ;)

Bo0tjeee, Idd heel bizar maar ik heb nog steeds van die persoon geen enkel antwoord op mijn vragen gehad, over datgene wat ik terug wil hebben. Persoon heeft het ding zelf of verpatst voor geld of naar de galamiezen getrapt!! Maar ik ben nog lang niet klaar met deze persoon, laat het hier niet zomaar bij zitten...

Zo lief is de deur uit dus lekker het rijk alleen met m'n menneke <3

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 08:00

Fiemo: ja omdat je vader zei 1 eruit 1
er in. :p dus was benieuwd hoeveel kinderen je moeder heeft ;-).

Goedesmorgens allemaal!!!

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 08:42

Goedemorgen, zo jullie hebben aardig gekletst, haha.

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 10:04

Goedemorgen :wave:

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 10:07

goedemorgen, lekker weertje vandaag!
gaan zo de babykamer verder leegruimen. staan nog allemaal dozen in van onze verhuis van vorig jaar.. vanmiddag dan nog even naar me paardje en dan is de dag weer bijna voorbij..
@yel gek genoeg is die pijn zo plots als die er was ook weer verdwenen dus wat het nu precies was??
@bootje opgenomen las ik, maar als het buiten jou lichaam beter is voor je beeb inderdaad je maar overgeven aan de zorgen van de verpleegkundige al lijkt dat me ook lastig
@ 5hirty te lage bloeddruk, vervelend voor je meid..gelukkig is het niet te lang meer voor je.
@fiemo ben nu ook wel benieuwd waar je dan voor aangeklaagd bent..

sorry voor de typfouten ed maar viA Tel is dat niet zo makkelijk..

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 10:18

Thirty, of wie was het.... : ging jij vandaag EVENTJES bevallen....? Ikke dan morgen hè :j

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 11:06

Dat je in ene heel erg veel zin in iets heb ken ik ook :') had het van de week met muisjes op mijn brood mmm heb al aardig wat broodjes op :9

meiden succes en sterkte die nu in het ziekenhuis liggen :(:)

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 11:09

meloen dat was ik! :+ haha <<) mag van mij! had vanmorgen weer een mega zere ... :o alsof hij eruit wil! :') maar ik doe mijn best!!

Thirty. nee heb er geen reactie op gegeven :o maar alsof ik ervoor kies zoveel last te hebben 8)7 ik stuur je pb!

beccy. leuk de babykamer leeg halen :D vond het zelf echt mega leuk om daar bezig te zijn *\o/*

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 11:34

Beccy, Ik heb je een pb gestuurd ;)

Lisch, Jij weet dus wat je te wachten staat. Wel je afspraak met Meloen na komen he? Want pas maar op straks klaagt zij je aan omdat je je niet aan je afspraak hebt gehouden, om je beeb eruit te poepen :+ :D

Askim, Ik kreeg vanaf een week of 30 een chocolade tik :+ :o

Zo net terug van heerlijk endje (15km) gefietst te hebben met mijn menneke, op de terug weg langs de volendamse visboer en daar het e.e.a aan lekkers meegenomen, Jayden smult er nu lekker van :9

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 11:44

Altijd leuk zo en opmerking dat je er zelf
voor gekozen hebt! KILL!
Zo had ik een collega die zei dat ik er zelf voor gekozen had toen ik zei dat het best slopend was 2,5 uur heen en 2,5 uur terug naar mijn werk toen ik hoog zwanger was. Ach ja had er toch zelf voor gekozen om zwanger te worden. Eikel maar goed!! ;)

Beste is inderdaad gewoon negeren. :)
En wat een heerlijk weer weer vandaag. Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?? Heb zin om
te rijden maar geen paard tot mijn beschikking. Ach ja even wachten tot volgend jaar..

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 11:53

fiemo ik hoop maar dat beebje meewerkt :+ gelukkig heb ik er niet voor getekend! :') anders had meloen me wel kunnen aanklagen <<)

caroline! ja dat zijn echt foute opmerkings! :( dat mensen niet snappen dat dat echt not done is :n

ik ga niet veel doen helaas.. maar ik hoop dat jullie wel lekker van het weer kunnen genieten :j en iets leuks doen gaan! :j

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-11 12:21

Hier weinig plannen. Zo even hondenvoer halen.
Verder heb ik net m'n jas binnen van Bonprix, die ziet er goed uit :) Mouwen zijn wel wat kort, maar daar heb ik wel vaker last van. Hihi.

En ik ben niet opgenomen hoor beccy! haha, denk dat je iemand anders bedoelt

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 12:24

bo0tjeee schreef:
Citaat:
2011
BlackZelda - 31 oktober 2011 (meisje)
Thirty - 01 november 2011 (jongetje)
CarinaR - 02 november 2011 (voor jullie een verrassing)
Lisch – 05 november 2011 (jongetje)
Jankawijnsma - 05 november 2011 (meisje)
Meloen – 06 november 2011 (meisje)
Patsab - 07 november 2011
nouksjens - 09 november 2011
Tijn - 09 november 2011 (jongetje)
Oxer - 10 november 2011
00Peetje00 - 10 november 2011
Lovebonney - 16 november 2011 (verassing, ook voor ons)
Kimbaie - 22 november 2011 (meisje)
Coboclo - 28 november 2011
SanTi4ever - 05 december 2011 (verassing, ook voor ons)
MiekeB - 13 december 2011 (meisje)
Williejanne – 22 december 2011

2012
Piewie - 11 januari 2012
Orchidee21 - 15 januari 2012
Jana79 - 21 januari 2012
Marjoleine89 - 23 januari 2012
Bo0tjeeee - 24 januari 2012 (meisje)
Pubelia - 02 februari 2012 (verrassing, ook voor ons)
Iris82 - 18 februari 2012 (verrassing, ook voor ons)
Knoopje - 22 februari 2012 (jongetje)
Ninita (+Sypheron) – 25 februari 2012 (meisje)
Iorrr - 26 februari 2012
Wardie - 01 maart 2012 (verrassing, ook voor ons)
Sannert - 08 maart 2012
Zamora - 16 maart 2012 (meisje)
Nojoukus - 18 maart 2012
Hanny_jelke - 23 maart 2012
Noviceh - 26 maart 2012
Yel - 03 april 2012
Tweetty - 03 april 2012
Dovish - 10 april 2012
Boncho - 16 april 2012
Beccy - 22 april 2012
Sefanja- 12 mei 2012
Tequilaatje - 16 mei 2012

Baby's:
Latnahc2:
uitgerekend 02 oktober 2011, bevallen 10 oktober 2011, meisje: Emma Michelle
Mistic:
uitgerekend 28 november 2011, bevallen 13 oktober 2011, jongen: Wessel
Odetteke (aan het bevallen!)
Uitgerekend ....., bevallen....

Patsab toegevoegd, mistic aangepast, odetteke aan het bevallen :)

Ehmm ik was uitgerekend 1 oktober en ben 11 oktober bevallen:)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 12:30

Mijn jas van bon prix had ook al korte mouwen.:)

yvanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 12:40

meld me hier ook even aan ben niet echt een schrijver maar lees wel lekker mee!
ben 23 oktober uitgerekent! Het komt nu allemaal wel heel dicht bij! Maar ben er klaar voor!!