ik kom binnenvallen en word hebberig van alle tattoo's die ik hier zie Ik heb zelf een keltisch kruis op mn enkel met een ster er in.
Sinds gister mn nieuwe ontwerp ontvangen van de tatoeëerder en ik ben er helemaal wild van de 3 sterretjes staan voor mijn vader, moeder en broertje en de H staat voor mijn paard hij moet nog iets aangepast worden want hij moet om mijn kruisje heen komen en uitlopen op mijn voet
Kon hem nergens meer vinden dus net maar even gemaakt haha. Hij zit dus in mijn lies en valt echt net onder de bovenkant van mijn onderbroek/string. echt voor mijzelf ook dus
Hij loopt schuin met mijn lies mee ontwerp van tatoeerder!
Zo ik kom ook weer eens binnen vallen. Vorig jaar maart een tattoo laten zetten en hoe hard ik ook tegen mezelf schreeuw dat ik er niet nog een mag... Je raadt het al, het is echt verslavend
Ik heb nu een olifantje op mn heupbot, heb hem hier wel eens laten zien misschien weten jullie het nog wel. Wil nu graag in mijn nek (nog wel verstopbaar) een buddha, heb al een leuk ontwerp gezien waar ik nog wel wat aan wil laten veranderen voor ik helemaal happy ermee ben.
Ik loop nu stage in Utrecht en ben daar dus vaak te vinden, liep laatst langs bodycult in de binnenstad. Heeft een van jullie hier ervaring mee?
@crazycactus: Ja tis idd spannend, maar ik vertrouw mijn artist (heeft meerendeel van mijn tatt's gedaan en is sindsdien mijn vaste artist) en ik weet hoe hij portretten doet, dus ik ben niet gestressed zegmaar haha!
Heb nog geen foto kunnen plaatsen, krijg hem er niet op. Maar als je kijkt naar het vorige topic pagina 65 ( die paardenbloem met vogeltjes) Dat is em!
Ik heb even een vraagje. Vanmiddag heb ik een tattoo laten zetten op mijn enkel, alles is goed gegaan, weinig pijn etc. Alleen nu heb ik een paar vraagjes over de nazorg. Die man zei dat ik mijn tattoo 4 keer per dag met water en zeep moest wassen, als eerst nog folie omheen doen en na 4 dagen niet meer. Nu zit ik een beetje te googelen en overal staat dat je er geen folie omheen moet doen, zeker niet als er een zwelling is gekomen (dat heb ik nu dus gekregen). Ook heb ik een vraagje over de zalf die ik erop moet smeren, kan ik gewoon uierzalf erop smeren?
Mooi hoor. Maar mijn mening is ook als het niet meer bloed, folie eraf en zoveel mogelijk aan de lucht laten drogen. Ik waste alleen in de ochtend en avond met unicura zeep en smeerde in met bepanthen
ik heb het folie er diezelfde avond af gehaald en verder 4-5x per dag ingesmeerd met vaseline de eerste week. Daarna 2-3x per dag. Heb nergens last van gehad. Lijkt me juist dat onder het folie het gaat zweten maar lijkt me ook het verstandigste om gewoon te doen wat hij je aanraad